Episode 16- I Hate You !

" så vad säger  ni ? Pattie?" frågade Scooter pattie svalde högt innan hon svarade " eh ja, jag har vetat sen hon började . vill du verkligen att Alexiz ska bo med någon som henne? jag älskar Lucy det gör jag verkligen men när hon blev drog,alkoholmissbrukare slutade jag med att låta justin komma nära henne . det var också en anledning till att vi flyttade till Atlanta från första början." sade hon och jag kände mig förrådd på ett sätt . förråd av min extra mamma. " ä-ä-r d-det s-sanT ?" hörde jag Justins Sexiga stämma fråga hans mamma." jag är så ledsen justin förl...." där avbröt han henne . " Det är alltså DITT fucking jävla fel att Alex hatade mig. DITT ,visst jag hade tänkt att flytta ändå men inte utan henne!" skrek han och pekade sedan på mig. jag kände mig i chock jag vet inte varför men jag stod bara där hörde inget.. jag var i min egna lilla värld. tills allting sprack , " jag har också vart alkohol missbrukare. så om ni vill skrika och klaga på mig . gör det . men inte idag.!" utbrast jag och sedan tog jag min väska och gick ut ur lägenheten. utan att Justin följde efter mig den här gången.


när jag kom till hissen kom Jag på att TayTayy var kvar hos Justin. fan också. jag vågade inte gå tillbaka. men jag var tvungen. jag vände på klacken och gick sedan in i lägenheten. igen. "Mamma visste du om Lexie också?!" hörde jag Justin Skrika på sin mamma. jag stod kvar ett tag utanför och hörde pattie svara lågt " Ja, förlåt men jag visste att du skulle bli så ledsen och upprörd och allt va det var . snälla lyssna på mig . jag gjorde det för din skull " jag öppnade försiktigt dörren och deras blickar vändes mot mig . jag måste se förfärlig ut , mina ögon var säkert blodsprängda av alla tårar som hade hunnit falla ner för mina kinder  . " kan ni vara snälla och gå ? vi behöver prata ." sade Justin och precis som han bad dom av gick dom " hatar du mig ?" frågade jag Justin som tagit sig ca två steg närmre mig. " Nej klart jag inte gör" svarade han och jag skulle precis säga tack och krama honom men så långt kom jag inte då jag hörde en bekant röst bakom mig ." Men det gör jag! jag hatar er båda två ska ni veta. tack för att ni förstörde den bästa dagen i mitt liv!" sade Rösten som tillhörde Ryan. nu börjar han bara bli läskig. han höll i ett baseboll trä och var riktigt förbannad . Justin drog mig bakom honom som skydd ." Vad vill du Ryan?" frågade Justin som för tillfället skakade av samma ilska som Ryan hade. " vad jag vill?" frågade Ryan och fortsatte sedan " Jag vill ha tillbaka det som tillhör mig! . Hunden och Lexie !"sade han och jag kände helt plötsligt hur rädd jag blev. " Nej!" svarade Justin honom samtidigt som han klämde hårt om min hand.  " Lexie ta TayTayy och åk ner  till  min bil . jag tar hand om det  här. "  viskade Justin tyst så Ryan inte hörde. " Fine Ryan jag kommer . men red iallafall ut saker med Justin. Snälla!" sade jag till Ryan . jag måste ju komma på något som tar mig härifrån . Ryan svarade ett kort visst och jag tog mina saker och sprang allt vad jag kunde med TayTayy i famnen . påvägen ut greppade jag tag om Justin's Range Rover Nycklar. jag fortsatte springa ner till garaget där Ryan inte skulle ha en aning om vart jag var. jag låste snabbt upp och öppnade bakluckan släppte in TayTayy Där och hoppade in i baksätet . för att sedan låsa bilen och klättra bak till TayTayy i Bakluckan där det var tonat så ingen kunde se mig. Jag skrev till Justin " Sitter i Bilen kom snabbt . snälla jag ber dig . bli inte skadad. XoXo Lovergirl " jag skickade iväg meddelandet och efter ca 10 minuter av oro kom Justin Springandes mot bilen . jag hoppade snabbt fram igen och låste upp dörren åt honom . som Han sedan låste . " v-vad hände Justin?" stammade jag fram och han svarade " han började gråta. han var inte arg  längre Lex. jag övertalade honom till att sitta ned vilket funkade efter mycket om och men . jag förklarade för honom varför du inte ville gifta dig . och att du var rädd för honom . att det var därför du sa nej. då började han gråta och sade att du skulle ha det bra med mig .han gav mig även dom här ." sade han och öppnade sin hand.där låg Ringarna som Jag och ryan skulle ha haft. " och nej . dom är inte till för att vi ska gifta oss. men det kommer vi väl göra någon gång? dom är till dig . han vill att du ska sälja dom till en guldsmed alltså så att du ska ta pengarna du får av dom." sade han jag blev helt paff. varför skulle Ryan . va? "  va?" sade  jag  och han nickade och la ringarna sedan i min hand.
hon bara satt där och kollade ut i tomma intet när hon helt plötsligt sa . " Ja" jag kollade oförstående på henne " Jag gifter mig med dig en dag Justin . That's a promise!" hon ville gifta sig med m-mig? " SriösT?" frågade jag glatt och hon satte upp sitt lillfinger " pinky promise Boo" log hon och gav mig  en snabb kyss på läpparna innan hon gav mig min bil nyckel för att jag skulle få köra iväg mot mäklaren ." visst skulle vi till mäklaren ?" frågade jag och hon nickade . , vi kom fram till mäklaren jag hade när jag köpte min lägenhet. " Tjena Bro! " sade Louis som mäklaren heter . " wazzah? och vem är den här vackra Tjejen då `? det måste vara Alexiz , han har talat sååå mycket om dig " skrattade Louis och jag slog till honom på armen . jag visste inte riktigt vad vi var så jag funderade ett tag innan jag sa " Japp Louis det här är min" jag tänkte säga vän men Alex avrbröt mig med att säga " flickvän" jag mimade ett kort säkert? och hon flinade helt säker . tillbaka " s ni har hemligt språk också ser jag ? hmm" skämtade Louis " så vad vill Mr Bieber idag ? , letar du en ny bostad?" frågade han när vi satt oss ned vid hans skrivbord . " inte jag men hon här " sade jag och pekade på Alex." japp de är jag det. " skojade hon och han log mot henne "  Justin berättade att Lägenheten bredvid hans var till salu ? visst äre så?" han nickade snabbt och gav henne en broschyr. " så det här är alltså lägenhet 101 i vårat "höghus" alltså så är Justins nummer 100." sade Louis till Alex och fortsatte sedan med att skriva på.kontraktet.
"så nu har du köpt din lägenhet ." sade Louis  och sedan ställde dom sig upp och tog  hand . " väääntavänta!!!" skrek jag och tog tag om alexx's Lila Iphone.  " smile" skrattade jag och dom log båda stort. sedan tog jag kort på händerna när hon fick nycklarna. "här" sade jag och hon lade upp ett inlägg på Twitter och skrev
" Just bought my Own Apartment . And gues what ? Mr.Justin bieber Just got a New Neighbour ! Yeah Buddy ! "
vi tackade och gick sedan mot bilen. vi greppade tag om varandras händer. när vi kom ut genom utgången möttes vi av en våg med Paparazzis . vilket gjorde att vi släppte händerna och täcte våra ansikten. vi ökade farten mot bilen och hoppade snabbt in i den och åkte iväg.

KOMMENTERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0