Episode 22 - Let's cuddle.

Läste jag och tårarna rann ned för kinderna. hade jag verkligen sårat henne så hon blev en helt annan människa? jag.  Jag skulle till och tårka bort mina tårar när en förvånad Alex stod i dörröppningen. " du läste. eller hur ?" frågade hon och släppte ned väskan hon hade i handen och gick fram till sängen där jag satt. och kramade om mig." förlåt Justin det var inte meningen att du skulle bli ledsen. jag ville bara att du skulle veta hur jag egentligen kände. förl.." jag avbröt henne med att säga " ne förlåt mig. jag visste att du skulle bli ledsen. men inte att det skulle gå såhär långt. förlåt mig. jag älskar dig . och det är det ända jag tänkt på dessa 4 år." sade jag och kramade hårt om henne hon viskade " jag älskar dig." mot min hals. där satt vi. båda två och grät.

Jag hörde hur hon började andas tungt. hon höll på att somna. " Älskling?" viskade jag fram och ag hörde hur hon mm:ade ." somna inte ." sade jag vidare och syftade på att klockan inte var mer än 4 på eftermiddagen. " men ja är trött Justin snälla." frågade hon med sin änglalika röst. " vi kan väl bara gosa lite. och kanske vila. men vi får inte sova så länge." sade jag och jag vet faktiskt inte varför jag var så emot att sova . jag älskar att sova. " Kom dåå " gnydde hon och försökte dra med mig ned i sängen som vi redan satt i. Jag la mig tätt intill henne och la en arm runt hennes smala midja. jag stirrade mjukt in i hennes underbara blåa ögon. hennes blick hamnade på mina läppar . likaså med min blick. jag drog henne så tätt intill mig så det knappt var något luftrum emellan oss. innan jag passionerat kysste henne på läpparna.
han kysste mig passionerat på läpparna samtidigt som jag besvarade kyssen slank justins tunga in i min mun . den killen var desperat. haha efter ca 20 minuter låg vi fortfarande där och strulade. inget annat. vilket var skönt. det var mysigt att bara va. utan allt sex och allt det var skönt att ha en pojkvän som inte skulle göra något emot min vilja. mitt upp i allt strulande så sade jag ." Tack." mellan kyssarna. han avbröt allt med att kolla oförstående på mig. " Va? " jag log mot honom innan jag svarade ." tack för att du inte är som alla andra killar. alltså det här är så mysigt. att bara ligga och mysa och strula utan att det går längre. jag uppskattar att du inte pushar mig." han log stolt innan han sade " jag vet. jag har aldrig vart som alla andra . haha Jag skulle aldrig göra eller be dig göra något som du inte vill. och det vet du!" när det var sagt. så var det gång igen.  allt slutade med att vi strulat i ca 40 minuter. och att jag somnade på hans bröst.som jag nu vaknat på. och jag vände min blick mot justins ansikte. som såg så fridfullt ut när han låg och sov. " Jag älskar dig." viskade ag mot hans hals och och kysste honom ömt på halsen. innan jag drog mig ur hans grepp hand hade om mig så kollade jag klockan på min iphone. shit .klockan visar. 20:00 haha vi hade sovit väldigt länge . som vi enligt mig behövde.
 " älskling?" frågade jag justin. han gnydde till samtidigt som jag sade det och flyttade min hand mot hans. ja Jerry. och justin flög upp som ett skott och tjöt "nooononononono"  jag började asgarva åt hur han reagerade " haha omg . du skulle ha . hahha. sätt din . haha. min hahaha " jag låg i sängen och skratta så jag vek mig och helt plötsligt slängde sig justin på mig. och  började först med att kyssa mig och sedan kände han tydligen för att börja slicka mig i ansiktet.'' mysigt eller hur baby?" frågade en slickande Justin ." johodu. YUMMY " utbrast jag och fortsatte att skratta.  " jag visste inte att haha jag hade en hund till kille." skrattade jag fram vilket gjorde att just Kysste mig på läpparna . bara för att jag skulle sluta skratta åt honom och att jag inte skulle retas haha.
" du vet att jag alltid kommer älska dig right?" frågade han mig när han kysst mig klart. vad var det för fråga? klart jag gör.
"klart jag gör. justin har det hänt något?" frågade jag honom tillbaka och han nickade stumt på huvudet."" eh . din mamma . hon liksom. bad mig att sluta träffa dig för att om jag inte gjorde det .eh. då skulle hon. död." jag avbröt honom med att dra mig ur hans grepp och slå näven rakt i väggen. och skrika rakt ut inte bara för smärtan i handen utan för att min mamma inte har någon rätt i att hota min pojkvän." hon kommer få ångra det där." sade jag till justin och han kollade förvånat på mig." Va?" sa han undrades. och kollade på mig ." Justin. du såg vem jag var i det där brevet. jag var inte bara alkohol beroende. du vet mamma slog mig duvet? . för att jag. hur ska jag säga det här. jag och mamma bråkade om att hon gillade inte att jag drack. och jag att hon inte drack och tog droger. det hela slutade med att. jag hotade henne till livet med . min Pistol." sade jag nervöst och han reste sig hastigt upp och gick med snabba steg fram till henne ." vart är pistolen nu Alex?" frågade han mig och jag visste inte om jag vågade berätta." mamma hon tog den av mig och. s-sköt " jag avbröts med att ett skott avfyrades och skottet hamnade på Justin. ett högt skrik föll ur min mun innan jag ramlade ihop på golvet när det andra skottet hamnade p mig. det sista jag såg , hörde och kände innan allt svartnade var Justins hand som tog tag om min och att han viskade "jag älskar dig." hans vackra ögon slocknade samt mina.
 

SHIT! WHAT HAPPEND? OOOMG!!!
 
haha folks jag är i sthlm och kommer hem imorrn så be patient :D<333
 
KOMMENTERA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0