Episode 27- Life's gonna change.

Det var nu tisdag och  jag satt nervöst och väntade på att testen skulle bli klara . De Var säkert redan klara mn jag hade inte mod till att kolla dom. " chels, kan du kolla?" Frågade chelsea som satt och höll min hand , hon nickade och gick till badrummet . Hon kom ut igen efter ca 2 Minuter med tårarni ögonen " grattis alex, d-du ska bli mamma " sa hon jag brast ut i tårar , glädje tårar. Mina händer låg på min mage . Jag skulle bli mamma , det var det ända som for runt i mitt huvUd. Justin kom in i rummet närnhan såg mig så kom han snabbt fram till mig "inte?" Frågade han jag skakade på huvudet och sa" vi ska bli föräldrar justin" lika som jag fick han glädje tårar . Han kramade om mig och viskade små söta saker i örat på mig . " jag älskar dig biebs" sa jag mot hans läppar innan jag pressade ihop våra läppar.

" ni vet vad det här betyder. Dom kommer aldrig att få tillbaka sina tonårs liv !" skrek Scooter . på vem vet jag inte. för jag och justin satt vid hans dator och kollade på facebook och Twitter. " strunta i han. kom vi tar en bild och lägger ut på Instagram." sa justin och jag hoppade närmre honom han kysste mig på kinden och ag gjorde en "pussmun" mot kameran/datorn. han la sedan upp den på instagram och skrev:
"@Justinbieber : Love You @AlexizC ."
Justin Bieber, Selena Gomez kiss( TÄNK ER ALEXIZ OCH JUSTIN)
 
 
" haha jag älskar dig också Justin." sa jag när jag läst vad han skrivit. Han pussade mig lätt på min hässja . Jag log stort mot honom när han pussat mig. "Vet du att jag är den lyckligaste tjejen i världen?" Log jag han lutade sig närmre och sa " nej jag vet inte, hur lycklig?"jag tog tag om hans nacke och pressade ihop våra Läppar i en het kyss. Justin förflyttade sig så att han satt på/över mig med händerna på min rumpa ."jag tror-kyss-att jag -kyss-vet hur lycklig du är . För jag-kyss-känner likadant." Fick han fram mellan kyssarna . Han förflyttade sin mun mot min hals som han började suga på . Jag spände hela kroppen för att inte stöna. Efter ca 1 timmes  hångel och mindre kläder så avbröt vi . Scooter satt tydligen kvar ute i soffan , så vi bestämde oss för att ta tag i det hela och prata med scooter.
men det ända han sa var "grattis och lycka till . " sedan lämnade haan lägenheten med en smäll , pattie kom upp mot oss  " lyssna inte på han. Jag är stolta över att ni tog det rätta beslutet." Log hon justin kramade om min hand lite hårdare " det finns fortfarande2 personer som inte vet mamma" sa justin med blicken mellan mig och pattie vi kollade förvånat på honom när han förklarade vilka de va." Lucy och pappa, dom vet inte ännu " sade han med nervös röst jag kände hur det knöt sig i magen på mig. ag vill inte berätta för mamma.  " j-jag k-kan inte berätta för m-mamma. " stammade jag fram. " du behöver inte. " sade Pattie. jag nickade smått och flyttade min blick mot min mage. " men jag måste berätta för Jason." sa jag och lyfte upp min iphone och slog in Jason's nummer." Hey lil sis. wattup?" frågade han glatt . " eh Jase? kan du komma till Justin. jag har . eúmm något att berätta. det är ganska viktigt." sade jag nervöst " jag kommer på en gång.älskar dig sis." sa han och jag han precis säga att jag älskar honom med innan han la på. " h-han skulle k-komma." Pattie mumlade fram ett okej "jag ska gå och prata lite med scooter. jag antar att han åkte till usher." " okej ses sen då." hon nickade och gick sedan ut ur lägenheten. efter ca 20 minuter av tystnad kom Jason . han satte sig i fotöljen mitt emot soffan jag och justin satt i. " eh. " jag avbröt mig själv. var inte så jävla feg nu Alex. bara säg deet. tänkte jag . " jag är gravid." sa ag och Jasons ögon blev stora som golfbollar hans ögon vattnades kort efter det. " eh . jag vet inte riktigt vad jag ska s-säga. eh grattis sis. men jag borde gå nu Jennie väntar." sade han och en del av mig sårades av att han inte stannade längre. " M-men. g-gå inte snälla? och vem är Jennie?" frågade jag. han suckade högt innan han sade ."  jag kan inte.jag måste få tänka lite. okej!? och om du hade vart hemma mer och umgåts med mig hade du kanske vetat vem hon är. Jennie är min jävla Flickvän Alex. men juste du är så upptagen med att bli gravid med mr.charming här . hejdå och lycka till." han lämnade lägenheten lika som Scooter. med en smäll. " Förlåt.lyssna inte på honom. han bara." justin avbröt mig med att säga." nej han har rätt. du har vart så mycket med mig att du inte ens träffat Chelsea på gud vet hur länge. Eller Vanessa ? hur länge sen var det ni träffades?. och vems fel var det ? jo mitt. !" " justin du fattar ju inte. jag väljer själv vem jag är med. och jag valde att vara med dig. så bara. ta det lugnt." han kollade snett på mig innan han öppnade sin mun för att säga." men. flytta då in med mig?" jag tappade andan för  jag visste inte vad eller hur jag skulle säga. " umm. umm." han avbröt mig för att säga " du är ju typ ändå bara här  och om vi ska ha barn så skull.." jag satte mitt pekfinger för hans mun och sa " ja. jag flyttar in med dig justin." han log stort åt mig och kysste mig ivirigt på läpparna..
 
2 månader senare ( URSÄKTA ATT JAG HOPPAR SÅ MYCKET MEN HAR SLUT PÅ IDÉER ahaha)
 
 

jag var nu i andra månaden. när jag bestämde mig för att flytta in med justin så blev det inte förens en månad sen. Jag slutade dansa men fortsatte med min sångkarriär. det var ett jobbigt beslut då ag alltid älskat min dans. men jag kommer ändå forsätta dansa när barnet är fött. idag skulle vi gå ut med att ag var gravid. vilket både jag och justin var nervösa över. jag var nu i studion och spelade in låtar till mitt första album " Dream." första singeln kom ut för ca 2 veckor sedan. vilket vi bestämde oss för att vara. "99 Times."
vi höll på att spela in "F**k U Betta" ( VI säger att hon gör den låten xd)
 
" Yeah , she's prettier than i'll ever be, got yourself a beauty queen( yeah ), there something i gotta say. she can F**k you good. But i can F**k you betta."  " Bra. jätte bra Alex."utbrast Scooter. han hade efter ett tag accepterat att vi verkligen ville det här. behålla barnet. " haha tack." log jag och hängde Hörlurarna över micken och gick ut mot rummet där Justin satt med Jazzy och Jaxon. Jaxon Satt i Justins knä samtidigt som dom sjöng tillsammans. Jazzy kom springades mot mig ." Får jag hälsa på eran bebis? får jag det Ajex?" hon är så gullig hon kan inte säga Alexiz eller alex så hon säger Ajex. haha ." klart du får sötnos." log jag mot henne  jag satte mig ner i soffan bredvid justin och Jaxon. Jazzy la sitt huvud på min mage. och la händerna på magen också. ag hade börjat bli  lite rund. och därför ville vi gå ut med det innan någon annan får reda på det ." jag tycket ni borde döpa barnet till Selena chelsea Vanessa Bieber om det äj en tjej. och Mason Derek Bieber. om det äj en kille" flinade Jazzy.och för att vara 5 år är hon väldigt smart. namn förslagen var inte så dåliga faktiskt.. " vad säger du Justin? ska vi lyssna på din otroligt söta syster eller vad?" jag och jazzy  gjorde hundvalps blicken åt honom ." okej okej. men vi vet alla att det kommer bli en Mason isåfall. haha ." jag räckte ut min tunga och lipade åt honom. " ne det blir en Selena tror jag " han spände ögonen i mig och skakade på huvudet. " you wish babe." han lutade sig mot mig och kysste mig . " Eeeuuw. Sluta pussa på min Ajex Jujuh.!" klagade  Jazzy. " jag får pussa på Min ajex hur mycket jag vill Jazzy " Flinade Justin och Jazzy och pussade mig ännu en gång på läpparna. Jazzy knuffade snabbt bort honom från mig och lade armarna om min hals jag skrattade smått till innan Scooter öppnade dörren och ropade på mig . " så nu kan jujuh pussa på dig Jazzy." log jag mot henne och hon gjorde ett blää ljud innan hon satte sig på andra sidan av Justins famn. jag tog ett kort och la ut det på instagram
jag skrev "@AlexizC: How cute is this ? family time. haha Love you @JustinBieber. / Jujuh . lol Love u guys.
 
jag gick snabbt ut till Scooter som ropat på mig . när jag kom ut dit så var det inte bara Scooter som var där utan LA Reid var också där. " ehm du vet att jag är din manager? men vi vill liksom signa dig på Island Def Jam Records .  
skulle inte det bli kul? " frågade Scooter. jag blev helt stum jag visste inte vad jag skulle säga. " s-som både dansare och Sångare?" frågade jag och han nickade. " okej." sade jag och vi skrev på massa papper.
 
jag beslöt mig för att göra en film till viddy med Justin som lyckades ta sig ifrån Jaxon och Jazzy. haha .
"@AlexizC: Just got signed at the Island Def Jam Records. so happy right now. even thou he's Signed here too. ( Pointing at @Justinbieber ) haha lol @Justinbieber : haha i'm saying the exactly same thing. Scooot and LA why did you sign this barbie here? shes even stupier than the real barbie. haha lol. "
 
" haha du är så elak Justin.!" utbrast jag när vi lagt upp videon. " haha nnäää men du ä!" jag himlade med ögonen och kom på att vi skulle vara hos Ellen om typ 30 minuter. " Shit justin det är Ellen om en halvtimme. vi måste åka nuuuu.!" han pekade menandes mot dörren dit LA och Scooter va. " vi måste åka nu. Ellen?" sade jag scooter  nickade hastigt och sa hejdå till LA reid så hämtade vi upp Jazzy och Jaxon  som vi hann lämna av hos Jeremy på hotellet . vi kom precis i tid till Ellen..
 " Och här kommer . Justin Bieber och hans otroligt vackra Flickvän Alexiz Chandler. Jag och justin greppade fast grepp om varandras händer när vi gick ut till Ellen. " Hej Ellen" Log jag och kramade om henne. Jag hade träffat henne några få gånger innan. dock inte på Showen men på andra ställen. " hej Alex. och hej på dig Justin. eller får jag säga Jujuh? vi som känt varandra så länge ? " skämtade Ellen och kramade om justin." så idag vill vi prata om självklart er båda två men även om din nya singel 99 times och såklart ditt allra första album som du håller på att göra . Dream hette det va?" jag nickade smått och Log mot henne när jag svarade ." jaså ? haha okej . ja mitt första album heter Dream." hon log mot mig och svarade ," Får jag fråga varför?" jag skrattade smått till ." haha ja. det heter Dream för att jag har alltid drömt om att få göra det här. sjunga och producera ut min musik och göra så att människorna som hör låtarna verkligen känner känslorna i låten och att personen verkligen känner att han eller hon kan göra vad som helst. det var precis min första idol fick mig att känna."
" vem var din första idol ?" jag skrattade ännu en gång till ." haha. min första idol var faktiskt Michael Jackson och Whitney Houston. det var även puckot härs första idoler också " skämtade jag . Ellen skrattade till och vände blicken mot Justin ." så justin . vad tycker du om att din flickvän börjat med sin karriär?" frågade Ellen justin han flinade stort innan han svarade. " jag tycker att det är fantastiskt att hon fortfarande älskade musiken lika mycket som när hon var liten. och jag kommer alltid stötta henne lika mycket som hon stöttat mig genom allt." han kramade om min hand och log mot mig. " haha ni är väl allt söta ni." det var nu som Jag skulle berätta det. " så ni hade något att berätta idag? vadå?" fortsatte Ellen . jag öppnade min mun och sa det ." Jag är Gravid." flera flämtningar lämnade munnar i publiken. " åh . grattis. hur länge?" jag fnissade till och berättade"  Jag är i andra månaden ungefär exakt idag. skulle jag tro." " så det finns en liten baby bieber där inne." sade ellen och pekade mot min mage jag skrattade till och nickade.
 
*****
 
Resten av Intervjun gick jätte bra.vi pratade lite om Dream och 99 times. och barnet. att JAzzy ville att barnet skulle heta Selena Chelsea Vanessa Bieber om det var en tjej och till Mason Derek Bieber om det var en kille..
" Det här gick ju bra babe. nu vet hela världen att vi ska ha barn. " log justin åt mig när vi nu satt i bilen påväg hem äntligen." aa. men jag har tänkt lite. vill du följa med på kontrollen i morgon? om du har t.." han avbröt mig med att kyssa mig . " det behöver du inte ens fråga babe. jag följer alltid med dig.vart du än ska eller är." jag fnissade till igen. vad var det med mig jag fnissar jätte mycket nu för tiden haha. " tack." han kramade om min hand med sin höger hand och styrde med andra handen. då och då lutade han sig mot mig och kysste min kind. vi kom till lägenheten och jag slängde mig snabbt i sängen för att slippa göra mat . haha." Och vad tror du att du håller på med my lady?" flinade justin i dörröppningen. jag låtsas snarkade och rätt var det var så kom justin fram och började kittla mig. " haha justin . snälla. haha. sluta. haha " efter mycket om och men så slutade han. " jag är gravid och behöver sova. tack för att du göra mat åt mig älskling." hanfnös högt åt mig innan han gick ut i köket och ag hörde hur han började prassla med något. efter ett tag så kom justin in i rummet ." jag gjorde sallad åt dig älskling " han är så gullig ." aww . tack  du är så gulligbabe." han lutade sig närme mig och viskade " Jag vet." sedan kysste han mig lätt på läpparna. " ska inte du ha ?" frågade jag och han skakade på huvudet." nej ät du." jag skakade på huvudet och tog skeden mot hans mun " vi kan dela." han kollade konstigt på mig och tog sedan en tugga." så duktig jag är på att laga mat." log han och jag skrattade till åt han ." haha alltid baby." jag åt upp hälften och gav resten åt justin. jag satte på tv:n och kollade på  X-Factor US . ganska kul att se faktiskt. " jag vet alex. du borde uppträda där." han sa vad?" va?"  hantog upp sin mobil och började ringa runt. " nu är det bestämt . du och jag uppträder med  Beautiful nästa fredag." det gick snabbt. " men justin. jag . okej." han gjorde ett litet yes ljud innan han tog tallriken från nattduksbordet och satte in den i diskmaskinen. men när han kom tillbaka så hade jag redan somnat.


VAD TYCKER NIIIIII???? KOMMENTEEERAA!!!!<333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0