Episode 26- Congratulations.

" hej this is Chels. vem pratar jag med?" sade hon och att bara höra hennes röst gjorde att jag brast ut i tårar. jag hade ju nytt nummer och allt." Chels. d-det är jag. alex." jag hörde  hur hon tappade andan." A-alex? hur är allt . mår du bra . jag hörde allt och jag är så ledsen och varför har vi tappat kontakten så mycket jag är så ledsen babe." rabblade hon upp och jag kunde satsa hur mycket som helst på att hon också grät. " det är jätte bra. och tack babe. jag behöver en tjänst tills på tisdag." sade jag och hon svarade ja. och jag berättade ." skulle du vilja köpa graviditet test till mig? . köp flera olika." hon flämtade högt till." eh. är du? ja klart ag gör. jag går och gör det nu. hejdå jag älskar dig . vi syns på tisdag." jag hörde på henne hur förvånad hon blev. och allt.jag hann inte säga hejdå innan hon lagt på." vad sa hon?" frågade justin som satt bredvid mig." hon . hon skulle köpa det." justin flyttade sig så han satt bakom mig med bena om mig. han la sina händer om min mageunder tröjan." tänk om det är en liten Bieber här inne." viskade justin lätt mot min nacke. gåshuden steg efter armar och ben tänk om jag verkligen var gravid. då hinner jag aldrig sätta igång min karriär. men tänk om jag har en liten del av justin i mig. " ja . tänk om. babe." sade jag och satte mina händer ovanpå hans.

Idag så var det måndag. alltså så var vi i Las Vegas för andra Konserten på Believe turnén.som vi var precis gjort klart konserten och arenan har blivit tömd på folk." Bra jobbat allihopa .!" skrek justin för att det skulle höras. jag har mått lite illa då och då sen i lördags. jag har till och med smytt några gånger. men det är inget jag har berättat för någon. inte ens Justin. justin kom upp bakom mig och kramade om mig med händerna runt min mage ochhans huvud mot min hals. " hey sexy." viskade han lent mot halsen. ett stort leende tog plats på mina läppar. "  hey hotstuff. whatsup?" frågade jag en otroligt svettig Justin. " jag tänkte gå och duscha. sen dra och äta. vi du hänka ?" han kollade sött på mig med sina fina bruna ögon. som man bara smälter av att kolla på." j-ja ." fick jag fram. " bra. för duschen väntar ."  han blinkade till med ena ögat och sprang iväg mot duschen jag himlade lätt med ögonen när jag vände mig om och krockade med Pattie. " hej. kan vi prata lite?" frågade hon mig lätt jag nickade på huvudet och pekade på trappen upp till OLLG stolen vi slog oss ned på trappen och pattie började sitt prat" eh jo jag kunde inte undgå ditt och justins samtalsämne igår" började hon fanfan hon måste ha hört oss prata om hus,barnet om jag nu är gravid och giftemål . " och äsch vad jag försöker säga är .är du gravid Alex? " jag öppnade min mun för att säga " j-jag vet inte ." Hon nickade smått innan hon slog armarna om mig och drog in mig i en varm och gosig kram ." Då vill jag att ddu ska veta att om du är det , gör inte abort då snäälla? Jag vet att du verkligen ville få igång din karriär men du har 9 månader på dig att lyckas . " sa hon när vi släppt varandra justin kom springandes mot oss , vattnet från håret droppade från hans hårtoppar och ner på golvet ."redo att åka Hem nu tjejer?" Frågade han oss jag fick fram ett kort ja och gick bort för att hämta min väska och gå ut till bussen . Jag skulle precis hoppa in i bussen jag ska vara i men justin kom bakom mig och lyfte upp mig så jag hängde över hans axel . Jag tänkte börja sprattla med bena men det var inte lönt för han kommer ändå inte släpps ner mig ."du trodde verkligen att du skulle få sitta i den där bussen alldeles själv heeela resan hem va?" Flinade justin åt mig när han släppt ner mig."ha ha babe " log jag tillbaka . Vi gick in i justins rum och låste dörren . " åh så trött jag är" mumlade jag mot justins varma bröst han kysste mig lätt på huvudet och lyfte upp mig och la sedan försiktigt ner mig i sängen " åh vilken gentleman jag har " skämtade jag justin satte sig gränsle över mig och flinade" jag vet" iinnan han pressade sina mjuk och varma läppar mot mina kyssen gick sedan över till hångel . Men där avbröts. Ddet av att jag kände stt jag var tvungen att spy . Jag knuffade hastigt bort justin från mig och fick uppblåset på dörren och sprang mot toalettenn och spydde i toalletten. Alison kom upp bakom mig samt typ alla ndra justin trängde sig. Förbi och tjöt" flytta på er " han kom fram till migboch höll bort mitt hår samt drog sin ena hand på ryggen åt mig när jag spydde justin hade stängt dörren ich låst " justin du ska inte behöva se det här " fick jag fram innan kvällnigarna Kom och jag spydde i toan ännu en gång " jo, du är min tjej och du kanske är gravid , det är visst okej att jag ser det här babe " sa han jg log lite smått för mig själv samtidigt som jag nu var klar med stt sspy så reste jag mig långsamt upp och sköljde ur munnen med vatten och munskölj  . Justin hade smolat toan  och låtit mig få vara ifred på toalletten när jag sköljde ur munnen . Jag skvätte lite vatten i ansiktet också . när jag klev Ut ifrån toalletten så satt . Pattie , scooter , alison , alfredo .usher och justin "!vi skulle vilja prata med dig och Justin Alex ." Sa scooter till mig jag satte mig ner bredvid justin och scooter började" eh är du ?" Frågade han med blicken på min mage  " jag vet inte" sa jag ärligt, för jag gör ju inte det . " har du kollat .." Jag avbröt honom med att säga" nej! Bara sluta fråga mig en massa saker är du snäll" han kollade förvånat påå mig och justin tog tag om min hand ." Men vi måste veta. Det är inte bara justins karriär som står på spel. Även din! Kom igen alex gör inte samma misstag som din mamma ." Sa han och där sprack det totalt " nej! tror du inte att jag tänker på båra karriärer scooter? Klart som fan jag gör! Så du kallar jason,jag och justin fucking jävla misstag?är det vad du vill få fram? Att jag ska göra abort? Men jag ska göra en sak klar för dig"pappa" jagvtänker inte döda mitt barn. Aldrig!" Skrek på honom och gick in i justins rum igen.
 
Det var nu tisdag och  jag satt nervöst och väntade på att testen skulle bli klara . De Var säkert redan klara mn jag hade inte mod till att kolla dom. " chels, kan du kolla?" Frågade chelsea som satt och höll min hand , hon nickade och gick till badrummet . Hon kom ut igen efter ca 2 Minuter med tårarni ögonen " grattis alex, d-du ska bli mamma " sa hon jag brast ut i tårar , glädje tårar. Mina händer låg på min mage . Jag skulle bli mamma , det var det ända som for runt i mitt huvUd. Justin kom in i rummet närnhan såg mig så kom han snabbt fram till mig "inte?" Frågade han jag skakade på huvudet och sa" vi ska bli föräldrar justin" lika som jag fick han glädje tårar . Han kramade om mig och viskade små söta saker i örat på mig . " jag älskar dig biebs" sa jag mot hans läppar innan jag pressade ihop våra läppar.
 

SHIT SHE'S PREGNANT!!:D kommentera babes!!!!<333

Kommentarer
Postat av: Josse !! <3

Skiit Bra ! <3

Svar: haha taack. 1 Q baara . det står att du heter Linn på din förra kommentar? :)<3
Maddis

2012-10-07 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0