Episode 7- I'm sorry but i can't





" vad tänker du på ? " viskade Justin i mitt öra . självklart . jag himlade med ögonen och svarade honom " inget särskilt . tackar gud för att jag fortfarande lever " log jag mot honom och jag kände hur Allas blickar brändes mot mig. " du är verkligen en ängel Alexiz " log Pattie mot mig och jag log tillbaka " tack . du med Pattie . jag vill tacka alla som funnits där för mig när jag varit sjuk . jag vill också tacka min underbara Pojkvän som vart med mig Tack " dom började klappa händerna . vaför det nu var nödvändigt " det är vi som ska tacka dig " svarade Selena och jag tog hennes hand över bordet och mimade ett tack. den här dagen skulle bli perfekt. jag levde och skulle inte dö inom det senaste året som tidigare.


" jag älskar er hoppas att ni vet det!" var det sista jag sa innan jag och Ryan hoppa in i hans bil. mamma ville att jag skulle komma hem och vila hemma hos henne . men ja insisterade och lyckades övertala henne att få åka med Ryan hem till min lägenhet ett tag och sedan till han. och om två dagar är helgen slut och då är det skola . suck. jag vill inte känna allas blickar på mig . usch .
" vad tänker du på älskling ? " frågade Ryan mig när vi svängt ut ifrån parkeringen till Sjukhuset . det var fullt med Paparazzi's på hela parkeringen  . Justin och Selena kom upp bakom oss. " dig " svarade jag honom och han började le och så såg han Selena Och Justin i backspegeln och då förklarade han sig " ehm . Selena och Justin hänger med oss ett tag . jag lovade dom att Selena skulle få vara med dig lite  . äre lugnt ? " jag ville inte att dom skulle med . jag älskar Selena Över hela mitt hjärta det gör jag . men jag ville vara själv med Ryan nu. jag pressade fram ett falskt leende och svarade " Jo visst . det blir jätte kul . vad ska vi göra ? och Ryan ? " svarade jag honom och han vände snabbt sin blick mot mig " Tack. det betyder mycket för mig att du vill vara med mig nu " han tog min hand och svängde sedan in på en parkering . " vad gör du? " frågade jag honom och han knäppte upp sitt bälte för att sedan vrida på sig och kyssa mig . " dom kan vänta " svarade han och blinkade med ögat och flyttade sin blick bak till baksätet " tänker du på samma sak som jag gör ?" log jag och han nickade . jag kunde inte ha sex med Ryan . inte i bilen . inte nu iallafall " fast du vet . Sängen är nog skönare sa jag och satte handen på hans bröst och puttade tillbaka han så han satt normalt. " mähh ! jag trodde . äsch nu åker vi hem till mig så dom kan åka någon gång " svarade han mig frustrerat och satte på sig bältet igen och startade bilen . " du är allt rolig du gullunge " skrattade jag och han fnös högt  innan han också började skratta lite . lite senare svängde vi in på en väg och jag skymtade Ryans Hus . det var tänt och Justins Bil stod där . " gud vet vad dom har gjort innan vi kom " skrattade jag samtidigt som jag klev ut ur bilen och stängde bildörren och kramade om Ryans hand innan vi gick upp mot dörren vi klev in genom dörren och hörde Selena Skrattapå övervåningen samtidigt som hon kom nedspringandes i sitt linne som hade glidit ner lite så man såg BH:N och hon hade på sig justins kalsonger  Justin kom Ned springandes strax efter henne i ett par nya Kalsonger och utan tröja . " OH MY GOD" var det ända jag fick fram och tog mina händer och satte dom framför mina ögon Ryan gjorde detsamma. " USCH USCH USCH ! " skrek jag och Selena Började skratta . likaså Justin " Hahahah förlåt haha förlåt "  skrattade Selena och jag tog tag om Ryans arm och drog med honom in till hans rum. " det där var ."  det var det ända jag fick fram " Pinsamt ? " fortsatte Ryan och jag satte mig ned i hans säng och började asgarva " det minsta m-man k-kan s-s-säga hahahha "  Ryan kom fram till mig och tog mina händer  och började kyssa mig passionerat




mina händer tog tag om hans Nacke och hans händer föll mot min korsrygg så han kunde flytta mig så jag låg ner i sängen han reste sig snabbt upp för att låsa dörren och gick sedan tillbaka till mig mina händer tog tag om hans tröja  jag drog sakta av han tröjan samtidigt som våra tungor fann varandra .han tyckte hon att det var orättvist att han inte hade någon tröja på sig men jag hade det . för han drog av mig mitt linne så jag låg i bara BH . jag lyckades få honom att hamna under mig och hans händer masserade mina Bröst . sedan tog han sina händer mot mina Hotpants och jag mina mot hans byxor . han fick ner mina Hotpants och jag försökt knäppa upp hans  byxor men det gick inge bra så han hjälp mig lite  jag drog snabbt ner dom innan jag vet ordet om det låg lyfte han upp mig och tog mig in i badrummet . jag skymtade våra kläder som låg utspridda över hela rummet . jag började kyssa hans hals och han pressade upp mig mot väggen inne i duschen han skulle precis knäppa upp min BH när jag avbröt honom ." jag k-kan i-i-innteee " stammade jag och han släppte snabbt ner mig på golvet " gjorde jag något fel ?" svarade han mig snabbt och jag fnös högt " nej nej nejnejnej . jag är bara inte redo. srry "  jag gick föbi honom och plockade upp mina kläder satte på mig dom och gick med snabba steg ut ur hans rum . med tårar i ögonen när Flashbacken kom

*** Det var det 5 maj 2011 och det var dagen jag skulle få träffa den mystiska beundraren . jag gick upp mot den lilla stugan han bett mig komma till. det lyste lite grann i stugan jag knackade på dörren och där stog han. Zac . Skolans snyggaste kille. jag vart först förvånad att det var han men det var verkligen han .
han kramade snabbt om mig och drog in min doft. " heyy . du ser bra ut ikväll" flörtade han med mig och jag kände hur mina kinder blossade upp . " haha tack. du ser inte så dum ut du heller " svarade jag och blinkade med ena ögat. efter att vi ätit upp middagen han gjort . tog han med mig in till ett rum där det var ljus överallt. han drog av sig  tröjan och började kyssa mig jag gjorde inget motstånd till en början till en början . han greppade tag om mina handleder och tryckte upp mig mot den lilla väggen i rummet han började sedan ta av mig mina kläder jag bad honom att sluta men han bara fortsatte  och fortsatte sedan drog han ner mig i sängen . tog fram en kondom och slog till mig på kinden för att jag skulle sluta skrika. "Håll käften " väste han och tårarna bara sprutade ner för kinderna. han slet sönder min BH och trosor innan han pressade sig in i mig . ett högt stön lämnade hans mun men jag . jag bara skrek " HÅLL KÄFTEN SA JAG ! JAG FÖRSÖKER ATT NJUTA HÄR ! " Skrek han och jag försökte ta mig loss men jag kunde inte ." kom igen lilltjejen bättre kan du . kom igen kom då . kom då " pratade han på och jag bara grät . det var den kvällen Zac Monroe Våldtog mig  och ingen annan utom  Vanessa , Selena , Chelsea , även Justin och han visste om det. han sa att om jag berättade för någon skulle jag dö. ***

Tårarna rann nerför mina kinder . Selena kom snabbt upp mot mig och  tog tag om mig " SLÄÄPP MIG " skrek jag och hon drog in mig i en hård kram " Schh , det är bara jag Alex . Bara Jag , Selena din bästavän , Schh älskling "   hon tog mig upp till rummet där hon och Justin var i tidigare .  " Berätta " sa hon till mig och jag la mig ned i hennes knä och berättade . allt ifrån den kvällen tills nu.
" det är okej Gumman . det är Ryan . han skulle aldrig göra något sånt . du måste berätta för honom . nu " jag skakade på huvudet och började gråta igen . " du får ggöra det " grät jag fram " okej okej jag ska . väntar du här ? " frågade hon mig och jag nickade . hon lämnade rummet och jag la mig ned på kudden och bara grät och grät . varför jag ? varför.
" hej . jag är ledsen Alex men Ryan skulle aldrig göra något sånt " Hörde jag Justin säga när han klev in genom dörren ..
" Jag vet , men det är svårt att glömma att man blivit våldtagen Justin " snäste jag även fast det inte ens var hans fel .
" lyssna på mig , du är värd någon som kan ta hand om dig . Ryan är en sån kille  han skulle aldrig göra illa dig , jag lovar " svarade han mig och med dom orden gick han igen . jag skulle precis öppna dörren när jag mötte Ryan's Blick.

Kommentarer
Postat av: Elin

Dy har ju börjat bli bra på att skriva ;)

Svar: haha , Tack xD
Maddis

2012-07-01 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0