Episode 6- Surgery !

( Bilden Fucka Upp sig men det ska vara Ryan G )

**Knack** **Knack**  jag hann inte svara innan jag såg Doktor Charles komma in genom dörren han skulle precis börja prata när Ryan kom in genom dörren han stelnade till så fort han såg Doktor Charles . "euhm   jag skulle bara hämta mat " sa Ryan och Dr Charles Nickade och pekade på sängen . att han skulle sätta sig där . Ryan kramade hårt om min Hand medans  Dr. Charles började prata " Som Sagt jag sa att dina föräldrar var tvungna att skriva under papprena men jag tänkte fel . du är 18 år och myndig så du bestämmer själv om du vill bli opererad." jag blev lättad. jag hade inte ens tänkt på det . " Ja det vill hon !" svarade Ryan Jag kollade frågandes på honom . " Pojkvän?" frågade Dr. Charles och Ryan kollade på mig och jag nickade Ryan log stort när Dr.Charles " Okej , Mr Pojkvän men det är ett Beslut bara Alex kan bestämma " Ryans ögon spärrades upp och han kollade nervöst på mig och jag kramade om hans hand och öppnade min mun för att svara när jag fick en hemsk smärta i huvudet och allting svartnade efter det. det ända jag hörde och kändevar Ryan's lukt och flämtning....

Jag kunde kunde inte fatta det hon var min bara min !
och nu kanske hon försvinner ? jag kan inte förlora henne , inte nu .. Aldrig någonsin.
det började pipa i rummet och jag blev bortdragen ifrån Alex , hur myckt jag än drog mig tillbaka mot henne . drog dom iväg mig , jag kände hur någon tog mig på axeln och drog ut mig direkt . jag vände mig om och såg Kenny .
" H-H-ho-o-o-nnn S-vv-i-i-m-maa " Stammade jag samtidigt som tårarna sprutade ur ögonen . ut genom dörren kommer Alex dom körde iväg med henne och mitt hjärta åkte upp i halsen . var h-hon ddödd?  strax efter kom Dr. Charles och började förklara . "  det blev sämre på bara några sekunder . och hon godkände aldrig operationen men vi måste operera även om hon inte tillåter . " Han avslutades för att svälja och tittade på mig " Du som Pojkvän kanske vill godkänna , annars behöver jag förälders Underskrift ." avslutade han och jag drog åt mig pappret han höll i handen och skrev mitt namn " Tack jag bör gå nu för att kunna rädda din flickvän " med dom orden började han små springa ner mot rummet där dom tog in Alex. Alla i Crewet samt , Vanessa , Selena , Chelsea  och  Hennes Mamma Lucy hade samlats runt mig och nu kom frågorna . " Pojkvän ? " frågade alla i mun på varandra . Vanessa ställde sig framför mig och förklarade , hon förstod nog att jag inte kunde just nu. " ja ni alla har varit för upptagna med att oroa er för henne sjukdom och känslor och allt vad det är , så ni har missat hur mycket Alex och Ryan faktiskt har umgåts de senaste månaderna. ni har till och med missat att dom verkligen Gillar eller Älskar varandra " Jag mimade ett tack Till henne och jag satte mig ner  i fotöljen utanför rummet alex tidigare hade legat i . " Varför ? " var det ända jag fick fram och jag upprepade det igen , igen , igen och igen tårarna kom tillbaka och forsade ner för kinderna jag kände hur Pattie tog min hand och kramade om den " det kommer bli okej Ryan " sa hon till mig stöttandes jag kunde inte undgå att se hur Scooter och Lucy stå och Diskutera om något . juste jag visste något som bara jag , Scooter Usher , Tay James ,Bruce och Diane , Jane Och Lennie ( Hennes Morföräldrar) , Lucy , Kenny och Pattie visste om . den hemligheten skulle kunna förstöra Alex ännu mer . jag ville berätta men .. jag kunde bara inte . Om alex skulle få reda på det skulle hon bli förstörd . det är upp till dom om dom ville berätta. jag kunde inte . inte utan lov.
Alex och jag kanske blev tillsammans alldeles nyss . men jag skulle aldrig någonsin såra en tjej . efter att Ashley och jag gjorde slut blev jag konstig . och inte på ett speciellt bra sätt . jag var förstörd jaag satt bara hemma i sängen och glodd mitt ut i ingenstans . Alex , hon muntrade upp mig med sitt fantastiska leende sina ögon , sin humor , jag kan inte förlora henne . aldrig i livet... om den 17 december skulle vara dagen då Alex skulle dö . då skulle det vara samma dag som jag slutade älska vintern. och Jorden och allt på denna jord . även fast det inte är något av dessa's fel.
*******
jag skymtade doktor Charles Borta i Korridåren efter 4 långa timmar . jag reste mig snabbt upp och allas blickar vändes mot mig . jag började springa upp mot honom i full fart när jag väl kom fram till honom öppnade jag min mun och frågade , " h-hur g-gic-k-k d-det? " flåsade jag  och han pekade på stolarna som stod mot väggen bredvid oss . det här såg inte bra ut." nå ? " sa jag frågandes . han vände sin blick mot mig och började genast le lite , " hon mår bra . hon kommer klara sig men hon är dock på uppvaket just nu och bör vakna upp inom ca 1 timme om inte tidigare" jag log som ett fån jag hann inte svara tack  innan jag hoppade upp från stolen och vrålade ut "OOOOOOOOOOOOOOOOMGGGGG " alla vände sig mot mig i en oroad blick jag sprang tillbaka till dom andra jag log och hoppade på kenny som började skratta lite " hon lever hon lever hon lever lever lever lever " upprepade jag samtidigt och just nu var allt perfekt . allt. " hon l-l-leever ? " stammade Selena och föll nästan ihop av glädje men Vanessa fångade henne och dom satt på golvet och skratta  Justin Kom fram till mig och kramade om mig . juste jag har inte bett om ursäkt än ." Glad för dig bro " sa han till mig och jag log stort men visste att det han sa inte var sant . " tack lil bro " flinade jag och ruffsade till hans hår . vilket han hatade  så han ruffsade till mitt smutsiga hår . usch jag måste verkligen duscha snart . jag ser säkert ut som en rishög. tänkte jag för mig själv och skrattade till.
Tre Dagar Senare:'
Jag vaknade av att någon kysste mig mjuk på mina läppar gång på gång jag visste direkt vem det var . Ryan
jag kysste tillbaka och slog upp mina ögon "Hey " viskade han och kysste mig sedan passionerat på läpparna igen jag svalde salivet och svarade honom " hej babe "  jag log , mycket för att kille jag verkligen gillar  är min , jag vet att jag har sagt det många gånger men så är det . det bara är så...
" du får åka hem idag . ska du följa med mig hem eller vill du sitta  själv i ditt rum hos din mamma eller i din lägenhet ? " flinade han och jag tog tag om hans nacke och kysste honom hårt på läpparna. " är det svaret på din fråga ? vi kan vara någonstans där vi kan göra mer sånt " svarade jag honom och blinkade med ena ögat. han skrattade till och kom väldigt nära mitt ansikte " tror det , och Your Wish huh ? " jag tog ett löst bett om hans under läpp och Grrr:ade till ( xD Förlåt för min dåliga humor xD )
vi abröts när Dr . Charles och mamma stod i dörr öppningen . piiiinsamt...
" Jaha , vi menade inte att störa" ursäktade sig Dr.Charles även kallad Derek .
" det är lugnt " skrattade jag  och log mot dom och mamma skrattade till och blinkade med ögat. mammor tänkte jag . " så du blir Utskriven nu , bara så att du vet " Log Derek och lämnade sedan rummet.
mamma stod kvar i dörr öppningen och öppnade munnen för att säga " ni två gillar verkligen varandra huh ? " jag flinade stort och vände blicken från Ryan som flätade ihop våra fingrar och svarade mamma " ja ms.Chandler" åh nu fjäskar han , " Ms Chandler ? det var länge sedan någon kallade mig det " log mamma och Ryan flinade stolt mot mig och jag himlade med ögonen  mamma ursäktade sig och lämnade sedan rummet och jag reste mig upp för att hämta mina kläder som Ryan hämtat . jag skymtade en Spets BH och spetstrorsor samt Hotpants och ett linne . jag visste inte ens att jag hade dessa kläder? jag kollade frågandes på Ryan som stod med armarna i kors , jag lyfte upp kläderna och höll upp dom " Spets ? Seriously ? " han klev fram emot mig och la  mitt hår bakom ena örat lutade sitt huvud mot örat och viskade " du är ganska het i sånt har jag sätt " jag skrattade till ochnu var det jag som la händerna i kors " synd för dig att du inte har sätt mig i dessa kläder" svarade jag och viftade med kläderna. jag la ner kläderna i påsen igen och gick in på toaletten  för att byta om .
jag vet inte om jag är beredd på att visa mig inför någon kille . jag kanske är tillsammans med Ryan men det är fortfarande pinsamt. efter att jag klätt på mig gick jag ut till ryan som satt med mobilen upptryckt mot ansiktet . han märkte att jag klev ut ur badrummet och jag hörde hur han drog efter andan " Wow " var det ända han fick fram jag himlade snabbt med ögonen och hämtade min väska som stod på stolen  . "kommer du ? jag vill helst slippa se det här äckliga fula sjukhuset "  han reste sig snabbt upp och kramade om min hand. vi steg in i hissen och han ställde sig framför mig  och började kyssa mig löst på halsen jag släppte snabbt min väska och tog tag om hans nacke  han flyttade sina läppar mot mina innan vi förflyttade oss mot knapparna . jag drog fingrarna över alla möjliga knappar han tog sina händer på min rumpa och jag hoppade upp i hans famn hans tunga fann min och lekte nu med varandra jag flyttade mina händer mot hans rygg där jag tryckte mina fingrar mot hans skinn och kysste hans käkben jag hörde hur han stönade till lite lågt , vilket jag blev väldigt mallig över han skulle precis pressa mig mot väggen och ge igen när dörren plingade till och han släppte snabbt ner mig  vi klev ut ur rummet och han pussade mig mjukt på kinden innan vi gick till dom andra som satt inne på Cafét  .  Vanessa Och Selena såg oss så dom började Vinka . menades att vi skulle gå till .  " phew det är var nära " sa jag lågt till Ryan han skrattade tyst till och svarade " öh ja ! fatta vad pinsamt det skulle vara om dom såg oss " jag började skratta och han armbågade mig . vi kom nu in till Cafét och det fanns bara 2 platser kvar . en bredvid Justin och en Bredvid Scooter som satt på andra sidan . jag gjorde en ledsen min innan jag slog mig ner bredvid Justin som skrattade åt något som  Selena sagt. när jag satte mig ned nuddade jag hans bara arm och det brändes till och ett pirreri drogs igenom kroppen . sluta Alexiz Rose Chandler . du är tillsammans med Ryan och du gillar honom . väldigt mycket . Justin och du är över och  det är så nu . han har gått vidare med Selena . och du med . med Ryan.....
" vad tänker du på ? " viskade Justin i mitt öra . självklart . jag himlade med ögonen och svarade honom " inget särskilt . tackar gud för att jag fortfarande lever " log jag mot honom och jag kände hur Allas blickar brändes mot mig. " du är verkligen en ängel Alexiz " log Pattie mot mig och jag log tillbaka " tack . du med Pattie . jag vill tacka alla som funnits där för mig när jag varit sjuk . jag vill också tacka min underbara Pojkvän som vart med mig Tack " dom började klappa händerna . vaför det nu var nödvändigt " det är vi som ska tacka dig " svarade Selena och jag tog hennes hand över bordet och mimade ett tack. den här dagen skulle bli perfekt. jag levde och skulle inte dö inom det senaste året som tidigare.



THANK GOD jag har sommarlov ! ÄNTLIGEN!

kanske kommer upp mer då . får se hur det blir i år . det blev ett såntär mellankapitel . sorry . men jag är skittrött idag xD

ajja XD nu ska jag kolla på How She Move ! Kanadensisk Dans Film :D<3

KOOOOOMMENTEEERA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0