Episode 5- Don't Leave Me!

" pattie , Saknade han någonsin mig ?" jag svalde mitt saliv och hon svarade mig " Ja ! han pratade om dig hela tiden . hela tiden , jag tror det var några av skälen varför han bröt med Jasmine Och Caitlin . han ville ha dig . baraDig." svarade hon mig .Wow gjorde han slut med 2 vackra tjejer pga mig ?  . " Dudå ? , Saknade du Någonsin Justin ? " frågade hon mig och fnissade till. hade jag saknat han ? Killen som fick mitt hjärta att slå volter . " Jag tror det Pattie , jag menar han var min enda vän min bästa vän. jag älskade han . han är min bror!" hon log lite och svarade mig med " Han älskar dig med , då och nu , jag älskar dig också Gumman  men jag ska gå och ringa Jeremy nu försök att vila lite " med dom orden lämnade hon rummet .  och jag tog hennes råd och somnade strax efter det .

mina ögon fladdrade upp och jag möttes av ett par Bruna ögon . Jazzy's Ögon. jag fick genast ett brett leendee på läpparna " Hey Alex" Fnissade hon och log mot mig. " åhh HEY Jazzy gud så stor du har blivit " skrattade jag och hon himlade med ögonen , hon flinade stort och hoppade upp i min säng jag kramade om henne och drog in hennes doft Jag har vekligen saknat Jazzy jag " Vart är Jeremy Jaz?" hon flinade ännu större " Hos Bieber " började , det är så gulligt att hon kallar Justin för Bieber . hennes leende försvann snabbt och jag kollade frågandes på henne när hon fortsatte " han var ledsen föjut pappa pjataj med honom " åh hon är så gullig . "åh ? okey " frågade jag henne "du?" hon tittade frågandes på mig och jag forstatte " Kan du hämta min väska där borta gullunge?" sa jag och pekade på min väska som låg på en stol hon nickade och hoppade ner från sängen gick mot väskan och kom sedan tillbaka med den " Tack Jazmyn" log jag mot henne och tog upp min plånbok jag tog upp en 50 lapp och gav den till henne " Nej Alex den kan jag inte ta" svarade hon mig åh hon är så snäll " johodå Sötis det ska du visst ! " svarade jag henne och stoppade lappen i hennes ficka " Tack Alex men det behövdes inte" hon  fnissade till och reste sig upp och pekade mot dörren där Selena Stod med tårarna i ögonen " Jazzy ? Du kan gå och prata med Pappa okey ? " hon nickade och kramade mig sedan Selena , " H-h-han slog honom Ale-ex "  va vem vad hur ? " Vem då Sel ? " frågade jag henne och hon skulle precis öppna munnen för att  berätta men drog istället upp mobilen jag flämtade högt när jag läste " Justin Bieber i Slagsmål? , Man ska ha sätt "Jelena" lämna Sjukhuset där Justin och Selena's Nära vän ligger , det ska också ha stått en Paparazzi han skulle ha sagt elaka saker om Selena och Sagt att Justin borde ge upp om selena för hon var värd någon bättre en honom och frågat Bieber om han är otrogen mot Selena med hennes Bästa vän , Alexiz Chandler, Justin skulle då ha blivit rasande och fått av sig både kepsen och skorna sedan slagit till Paparazzin , Paparazzin skulle sedan sprungit därifrån då Bieber jagat honom , Selena ska ha pratat med Paparazzin's fru under tiden , vi har bara en fråga till dig Justin , Har du blivit GALEN?"
jag blev skitförbannad " VAFAN? vad är deras problem jag är så ledsen Selly " snyftade jag , fan jag började gråta , Selena Slängde sig på mig och häll om mig hårt , riktigt hårt hon snyftade fram " Lämna mig inte Alex jag kommer aldrig att klara mig utan d-i-ig It's supposed to be u and me forever Remeber ? " aww Selena är en sådan underbar människa ..
" I know Bud , i won't leave you my baby , and it's gonna be forever i will never Leave you! Never!" hon nickade och viskade " Han älskar dig fortfarande duvet" jag suckade och kollade på Selena som Satte sig upp i sängen hon fortsatte sedan " han pratar om dig i sömnen Alex , jag ser det i ögonen på honom sättet han kollar på dig är så magiskt , en gång vaknade han upp mitt i natten och kramade om mig och sa att han var ledsen att han har betett sig på detta sätt mot dig och jag svarade honom att det var inte mig han borde be om ursäkt till " hon log lite men jag förstod inte hon berättar för mig att hennes Pojkvän älskar mig ? mig hennes Bästavän " jag f-förs-står inte Selena " hon suckade högt och ställde sig upp " DEt är dig han vill ha! inte mig ! när ska du fatta det Alex? förlåt men du borde prata med honom om detta" med dom orden lämnade hon rummet och jag satt där och visste iingenting om vad som just hände . vadå älskar mig , jo som kompis ..
visst älskar jag Justin som en kompis ? ja , men det finns en annan som jag verkligen gillar ...
Ryan , Justins Stylist jag har inte berättat för någon men vad dom inte vet är att jag och Ryan har spenderat mycket tid tillsammans och han är verkligen snäll , varje Gång han tittar på mig så bubblar det inom mig .
" helloooo boo ? " hörde jag Vanessa säga när hon kom inklivandes genom dörren med 2 latte i handen . typiskt kändisar , har alltid Latte i handen ?  haha ajja , " HEEEEY NESSA " nästintill skrek jag hon hyschade mig samtidigt som hon skrattade åt att jag som var sjuk och borde sova skriker och är glad , är man Alexiz Chandler så är man det .
" har en överaskning till dig " sa hon och tog fram mobilen och på skärmen stod Ryan's namn han hade smsat Vanessa ?  jag läste " Hey Nessa hör något om Alex ? kan inte du följa med till sjukhuset i morgon snääälllaa ?XoXo  Ryan " jag fnissade till och öppnade munnen för att svara men hon stoppade mig för att jag skulle få läsa vidare " Heyhey Ry .. nej det har jag inte "/ men visst kan jag det , och hörru , är det något mellan er två eller ? :D XxxxX Nessa " Jag kunde nästan se hur hon log i ögonvrån jag fortsatte  att läsa " Okey "/ är ju så orolig och Taaack ! euhm ( Blushing ) xD jag tycker hon är vae säger man utan att det låter fel ? äsch shit the same hon är skit snygg ! och hon är världens snällaste men det skulle inte vara rätt mot Justin , men jag gillar henne väldigt mycket , vi har samma humor jag kanske är lite äldre än henne men so what mina föräldrar är det 6 år emellan så vem bryr sig man ska väl få gilla vem man vill huh ? XoXo Ry G " jag log stort för mig själv och kände hur röda mina kinder blev och hon log ännu större " du rodnar " fnissade hon jag satte upp handen mot hennes mun och stoppade henne för att göra narr av mig " Shut up Bitch !" sa jag bara och hon pekade på dörren  och där stod han , Ryan..
" Du skulle bara våga " sa jag bestämt  hon skrattade till och backade mot dörren " Watch me"
svarade hon mig när hon öppnade dörren och Ryan Kom in hon gick ut igen och lämnade oss ensamma i rummet , omg jag ska ge igen på Nessa när hon minst anar, han log mot mig och drog sin hand genom sitt hår och jag såg att hans ögon var lite röda , awesome han har också gråtit
jag reste mig upp  och kramade om honom , hans famn var så stor och varm jag ville stanna i den resten av mitt liv , önskar att det gick.
" gråt inte " viskade jag mot hans bröst han drog sin hand över min rygg och kramade om mig hårdare när han svarade mig " jag vill inte förlora dig så tidigt Alex " han kramade om mig ännu hårdare nästa så att jag inte kunde andas " du -d-ö-d-a-r mig " stammade jag till han släppte mig snabbt och jag såg hur skamsen han blev " det är okej Ryan vad är det vad gör du,mår du bra ?" frågade jag honom och han tog ett steg närmare mig igen och svarade mig " gör något jag har längtat efter att få göra!" han tog tag om mina kinder och pressade sina mjuka och varma läppar mot mina jag kände hur han log mot mina läppar.
"Äntligen " log han och jag tog automatiskt mina händer runt hans nacke och pressade mina läppar mot hans igen
alltid var perfekt just nu killen jag gillar mer än något annat kysste mig , våra tungor hittade varandra och började leka med varandra det blev bara mer och mer passionerat han flyttade sakta sina händer ner mot min rumpa , men vi blev avbrytna av att någon Harklade sig bakom oss , och där stod ingen annan än Justin..
( Innan han gick in till Alex och Ryan )
Jag satt inne i rummet där Kenny hade tagit mig , jag orkade inte med Scooters bråk eller nåt just nu .
" Hur mår du Kiddo?" frågade pappa mig och kramade om mig , jag suckade högt innan jag släppte honom och satte mig ner i soffan som var inne i rummet " bra antar jag , men när någon förolämpar min Flickvän och min familj&vänner då räcker det dom kan få förolämpa mig jag tar det men inte mina vänner ! verkligen inte Selena eller Alex inte just nu. dom måste förstå att det inte är okej att säga sådana saker ... till nån!" svarade jag honom och han skulle precis svara mig när Jazzy kom inspringandes med en 50 lapp i handen "kolla kolla kolla bieber Alex Gav mij den häj " skrattade hon och viftade med Lappen. jag skrattade lätt åt henne och reste mig upp för att lyfta upp henne "Ohh weeeyyyy " Skrek jag och hon skrattade ännu mer om det var något jag älskade var det att se Jazzy Lycklig . " vi borde bege oss till hotellet igen " suckade pappa och jag släppte ner jazzy så hon kunde krama mig innan dom gick " Hejdå Bieber" sa hon till mig och pussade mig på kinden  jag sa snabbt hejdå till Jaxon och Pappa innan jag gick till Alex's rum där jag möttes av en chock , Ryan och Alex stog med sina tungor i halsarna på varandra , ville dom göra mig blind eller ? hans händer gled långsamt ner mot hennes rumpa , jag klarade inte av att se mer Så jag harklade mig lite smått men tillräckligt mkt så att dom hörde mig , dom slutade genast med vad dom gjorde och  vände sin bllick mot mig "Eh" var det ända Alex fick fram jag satte upp händerna och avbröt henne " Nej ! usch vad gör ni ? försöker ni göra mig blind eller ? men visst ni kan vara tillsammans eller vad nu detta är " Sa jag och viftade med händerna. Ryan skrattade till och kramade om Hennes hand " Justin Chilla , vi är inte tillsammans .... än " Alex skrattade högt till och lutade sitt huvud mot hans axel . dom var rätt söta ihop ändå även fast det gjorde ont i mig att se mina bästa kompis tillsammans med mitt Ex.. men om dom älskar eller gillar varandra får dom väl det .. " Ni är väldigt söta ihop" flinade jag och  Alex fnissade till och svarade " Tack Justin Det betyder mycket " men jag förstod fortfarande inte , Ryan visste hur svårt det var för mig att komma över henne . ändå valde han henne . Henne.
" well i gotta Go Bro" sa jag och kramade om Ryan och Sedan Alex " Hejjdå " sa jag och lämnade rummet i en stor chock. vad hände precis ?
Sa Justin Precis det där? selena sa ju att han hade känslor för mig . men det viktigaste var att Jag var med killen jag gillade nu . " du ? " Viskade Ry mot mitt huvud  och jag viskade ett kort "ja " han  fortsatte sedan " När du är utskriven och färdig opererad ska jag ta dig på en riktig dejt " jag log ännu mer en innan jag vände mig om och ställde mig på tå för att kunna nå hans läppar , jag pressade läpparna mot varandra i en passionerad kyss och viskade " det skulle vara romantiskt" mot hans läppar jag kysste honom en sista gång innan jag var tvungen att lägga mig ner igen. och Ryan gick för att hämta mat.
*******
**Knack** **Knack**  jag hann inte svara innan jag såg Doktor Charles komma in genom dörren han skulle precis börja prata när Ryan kom in genom dörren han stelnade till så fort han såg Doktor Charles . "euhm   jag skulle bara hämta mat " sa Ryan och Dr Charles Nickade och pekade på sängen . att han skulle sätta sig där . Ryan kramade hårt om min Hand medans  Dr. Charles började prata " Som Sagt jag sa att dina föräldrar var tvungna att skriva under papprena men jag tänkte fel . du är 18 år och myndig så du bestämmer själv om du vill bli opererad." jag blev lättad. jag hade inte ens tänkt på det . " Ja det vill hon !" svarade Ryan Jag kollade frågandes på honom . " Pojkvän?" frågade Dr. Charles och Ryan kollade på mig och jag nickade Ryan log stort när Dr.Charles " Okej , Mr Pojkvän men det är ett Beslut bara Alex kan bestämma " Ryans ögon spärrades upp och han kollade nervöst på mig och jag kramade om hans hand och öppnade min mun för att svara när jag fick en hemsk smärta i huvudet och allting svartnade efter det. det ända jag hörde och kändevar Ryan's lukt och flämtning....

TADAAAAH :D FÖR MER ! KOMMENTERA :D<333

Ryan och Alex Huh ?

Kommentarer
Postat av: Ewweh

grymt bra! meer!!

btw lust med ett länbyte? :D

2012-06-11 @ 00:00:20
URL: http://justbiebzz.blogg.se/
Postat av: Ewweh

SV: tycker de är grymt bra novell :D

går inte för fort eller för sakta och du skriver jätte bra ;3<3

2012-06-11 @ 22:34:41
URL: http://justbiebzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0