Episode 10- SURPRISE

"HAH ! Vem vann då ? Vem? Jag hörde inte jo juste mäster förararen Chandler!!" skrek jag glatt till Ryan som precis klivit ur sin bil , han suckade högt gjorde som jag och låste bilen innan vi hand i hand gick mot han ytterdörr , när han låst upp och vi klev in möttes vi av en överaskning ... _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ( INGA BILDER NU HELLER FÖR DATORN SUGER = INGE BRA INTERNET"/) Där stod alla våra vänner och familjemedlemmar & skrek " ÖVERASKNING!!" mellan allt folk kom en liten hundvalp fram med blåa ögon , världens gulligaste voovve ever!" det här är Baylors Syster TayTayy " förklarade Selena när hon kom fram till oss , " och hon är eran" jag visste inte vad jag skulle ta mig till jag slängde mig ner på knä och kramade om den lilla hunden som var Brun och vit lika som Baylor fast hon var mindre eftersom Baylor snart fyller 1 och hon är bara en liten valp . hon hade ett rosa Halsband på sig med ett hjärta i fram där det stod inristat "TayTayy" i Mellansmå Kirstaller " OMG" utbrast jag och Ställde mig upp och Tackade Selena Om och om och om igen Ryan däremot verkade redan veta om hunden för han frågade om jag gillade henne. " Ja självklart Älskling Tack tuseeeen tack Selena " sa jag ännu en gång och slängde mig runt halsen på henne . " ingen orsak , jag vet hur svårt du hade det när Leylie dog " sade hon lite ledsamt. Leylie var min gamla hund. en mellanblond långhårig Golden Retriver. jag hämtade henne på ett hundpansionat(stavas?) som en 1 åring jag hade henne tills hon fyllt 7 då hon och jag var ute på promenad och vi gick till ett hemskt ställe vilket jag inte visste då. vi kom till Gängkvarteren där det alltid är Skottlossning i Texas hos min Mormor och morfar. skottet var siktat på mig men Leylie tog en kula för mig. och hon klarade det inte. " tack " snyftade jag mot hennes axel , glädje tårar " Gråt inte babe" viskade hon och jag fnissade till " förlåt jag är inte ledsen jag är världens lyckligaste Sel , tack" sa jag och klappade den lilla hunden . så otroligt söt . någon klappade mig på axeln jag tittade upp och mötte de vackraste hasselnöts bruna ögonen. Justin. jag hade inte sett honom sen den dagen vi kysstes i bilen. Ryan hade träffat han och så men jag hade alltid hittat på en ursäkt att slippa se honom. " grattis på 6 månarsdagen Alex" skrattade han jag reste mig upp och tog emot hans kram . jag drog in hans doft så länge jag bara kunde. jag kände att han gjorde desamma, för att vara ärlig har jag faktiskt saknat min Bästavän men har förträngt det . " tack Biebz , vad gör du här anyway? " frågade jag han och nickade mot Ryan . " Ryan bad mig komma han tyckte det hade gått över styr " så han visste alltså om alltihopa. " vadå gått över styr?" frågade jag och han fnissade till " spela inte dum Alexiz du vet mycket väl om vad jag pratar om och vi behöver prata . vi kan inte lägga allt bakom oss " sa han mer bestämt och nu var det min tur att skratta . " Du vet att jag kommer aldrig glömma vad som hänt eller förlåta dig för att du bröt MIN bästaväns hjärta genom att Kyssa MIG! du kanske har rätt jag försöker lägga det bakom mig för just nu vill jag bara klappa till dig! du kan inte bara komma hit och tro att allt är bra! för det är de veeerkligen INTE Justin Drew Bieber ! " Småskrek jag åt honom och gick sedan för att hälsa på Mary och Roger ( Ryans föräldrar ) " åh hej Alexiz så trevligt att se dig. och vad fin du är gumman" utbrast Mary när jag kom fram till dom . Roger Kom fram till mig och Kramade om mig likaså med Mary jag hade träffat dom några gånger jag minns första gången jag träffade dom och först tyckte de att jag var för liten för Ryan och allt va det var . men det löste sig och nu har de väl skuldkänslor eller något för varje gång jag träffar de säger de hur vacker jag e och att Ryan har tur som har någon som mig. skrattretande faktiskt . " åh Tack Mary dsma " fnissade jag smått tillbaka innan jag fortsatte bort till Miley,Taylor,Demi,Selena, Vanessa och Mamma " Hej Snyggish!!!" skrek Miley åt mig när jag kom fram till dom. Miley , Demi , Taylor och jag har umgåtts rätt så mkt de senaste månaderna . " haha hej Sexii" ropade jag tillbaka och hon skrattade tills och kramade gårt om mig . Åh Vanessa min älskade bästavän." hej ÄLSKLING!!" skrek jag sedan till Vanessa som stod och pratade med Mamma när hon såg mig brast hon ut i ett gigantiskt leende " OMG älskling har inte träffat dig sen förrförra veckan . saknat dig skitmkt älskling" skrek hon för att försöka överösta musiken som spelades av Dj TayJames . jag sa sedan hej till mamma , Taylor och Demi och gick sedan bort till Min älskade Tvilling bror " hej främling " utbrast jag nör jag kom fram till honom . vi lade ner youtube kanalen för att ingen hade tid för den längre den finns kvar och alla våra videos finns men vi har inte gjort någon ny sen . dagen jag blev opererad . " hey my beautiful Twinny" skrattade han när jag kramade om honom " saknat dig gubben " flinade jag och han slog till mig på armen " sluta nu jag rodnar lil sis " han var 4 minuter äldre än mig så ja " haha naah sluta själv old man " skämtade jag och han himlade bara med ögonen innan han gick vidare till Demi som jag tror han har en lite crush på . jag skrattade smått för mig själv när jag insåg att jag stod och kollade på Jazzy , Jaxon , Justin och Ryan som satt och lekte med TayTayy och Baylor jag gick långsamt fram till Dom . Justin och ryan hade redan upptäckt mig men inte Jaxon och Jazzy , jag tog mina armar runt Jaxon och Jazzy's små kroppar och lyfte upp de och de skrek till . " heyy Små monsters" utbrast jag när jag satt ner dom på golvet " Saknat deij Ajex " skrattade Jazzy och Jaxon han bara log och höll på med mitt hår som för tillfället var utsläppt , jag kramade hårt om henne innan jag släppte henne och jaxon för att hälsa på Ryan " hey Baby grattis på 6 månars dagen " viskade jag lent i örat på honom " haha tack dsma Hotness" viskade han tillbaka jag kysste honom ömt på nacken och han mig på huvudet sedan på munnen " älskar dig du vet de huh ? " frågade han mig och jag bara nickade för att sedan säga " klart jag vet och varför tog du hit Justin ? " frågade jag och han tog min hand en bit bort ifrån Justin och hans syskon . " för ni måste prata ut baby . det här går inte längre ni måste lösa det om det så betyder att ni ky.." där avbröt jag honom med att säga " Inget kommer att hända. Ryan , duvet att jag älskar dig . det är kärlek inget kan stoppa eller förändra det!" därefter kysste jag honom " men ibland räcker inte bara kärlek till " svarade han efter kyssen och jag flämtade högt till " så du menar att det här betyder inget ? " frågade jag och gjorde en shest ( sTavas? xD ? med händerna mellan oss " klart det gör älskling men vad jag menar är att det du och Justin HAde var . Speciellt både du . jag , han och resten av världen vet det ." var det ända han sa innan han gick till Scooter och Carin som satt i soffan och diskuterade något. jag frågade Miley om hon kunde hålla koll på Jaxon och JAzzy . sedan greppade jag ett hårt tag om Justin's hand drog in honom i gästrummet och låste dörren efter mig . " prata " sa jag ochdrog ner honom i sängen och jag satte mig på en stol mitt emot. " Alex förlåt om jag sårade dig eller gav dig dubbla signaler snällaaa förlåt mig snälla snälla!" bad han och jag kände hur skuldkänslorna växte inom mig . jag svarade inte utan ställde mig upp och lutade migner mot honom och kramade han så hårt jag bara kunde hans händer landade på min rygg samtidigt som han drog ena handen upp och ner jag började därefter gråta rejält mycket.. han började också Gråta bara några sekunder efter mig. Jag menar Justin har alltid funnits där för mig . när Morfar dog av en Hjärtattack för något år sedan fanns han där för mig . han har alltid funnits där för mig . alltid och jag klarar inte av att förlora något mer i mitt liv. speciellt inte Justin." så vi är vänner nu ?" snyftade jag fram och han nickade jag pustade ut och innan jag han tänka klart hade jag redan rest mig upp och känt en snutta ångest i magen . ångest för att vi Bara var Vänner sluta nu Alex du har Ryan och ni firar ett halvår idag! usch sluta nu Alexiz Rose Chandler! jag gick ut ur rummet och krockade in i Scooter , Min bror och min mamma där stod jag som ett frågetecken " hej vi skulle precis gå " sa jag och skulle precis gå förbi dom när Mamma tog tag om min handled " nej vi måste prata " sa hon och jag suckade högt samtidigt som jag nickade mot rummet jag precis lämnat . Justin sa att han skulle leta upp Jaxon , Jazzy och Miley . "Sitt" Sa mamma efter att hon stängt och låst dörren . Scooter hade redan satt sig ner i en av fotöljerna i rummet . och jag på stolen jag satt på tidigare och Jason på sängen och mamma i en annan Fotölj " Vad?" utbrast jag och de kollade snabbt irriterat på varandra innan Mamma öppnade munnen och sa . " DEt här är Scooter Alex " vadå Det här är Scooter ? klart jag vet vem det är ? " Jag v..." hon avbröt mig med att säga " det här är Scooter Braun. " Efter det Fortsatte Scooter med de ord jag verkligen inte ville höra från honom. " Jag är er Far " mitt liv gick ifrån Fantastiskt till Hemskt på grund av fyra förbannandes jävla ord! " VA?!" skrek jag och de röck till " Jag kan inte vara HANS Dotter " Jason Ställde sig upp och skrek " Exakt, Vi har inte någon far för han lämnade oss tyvärr mamma men jag klarar inte det här . inte nu kom igen för fan det är faktiskt Alex's och Ryans Halvårs dag . förstör inte den mer än vad ni redan förstört henne Liv okej?" han var riktigt förbannad det såg man för hela han skakade av ilska . jag gick med snabba steg ut ur rummet och gick mot Dj TayJames Djbord bad om micken och sa sedan " Tack för att ni kom allihopa men det har uppstått ett familjeproblem och skulle verkligen uppskatta om ni gick inget illa menat till er men tack så hemskt mycket för det här . jag uppskattar det verkligen ! tack" lägenheten tömdes ganska snabbt efter det och när de sista gått var det bara jag , Ryan , TayTayy , Selena Och Justin Kvar . Jeremy och Erin var tydligen här så dom åkte till Justins lägenhet med Jazzy och JAxon. jag missade väl dom mellan allt drama eller något . " Berätta " Bad De och jag nickade oh pekade på Soffan . jag gick dit och satte mig där därefter de andra " J-j-j-a-agg" stammade jag och bara skakade . " träffade min pappa " fortsatte jag och Selena greppade tag om min hand. hårt . " Vem v..." jag avbröt Justin som skulle fråga vem det var " Det är Scooter " sa jag rätt ut . jag sa det . " V-v-vaa?" Stammade Justin och Ryan fram ." Ja Scooter är min" jag svalde mitt saliv innan jag fortsatte " pappa "... _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ SÅDÄR JA :D Äntligen eller vad säger nii? KOMMENTERA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0