Episode 21- Letter.

." Hej." sade jag och där stod en förvånad Vanessa." Eh stör jag?" frågade hon och jag han inte svara innan hennes ögon blev stora som golfbollar och min blick vändes snabbt mot den Halvnakna justin som bara stod i kalsonger. idiot haha. " Jag störde er visst. Jag ska ta och g.." jag avbröt henne med att ta tag i hennes arm och dra in henne i lägenheten och stänga dörren. " Neej det gjorde du verkligen inte. jag lovar. "  sade jag och och spände mina ögon i justin. " du kan ju vänta här ute eller något så går jag och sätter på mig kläder ." förklarade jag och hon slog sig ned i soffan och jag tog tag om justin hand och drog med honom springandes in i mit sovrum ." är du helt dum i huvudet justin? vad håller du på m..." han avbröt mig med att först börja fnissa och sedan kyssa mig . " klä på dig istället hottie." skämtade han och gick vidare till min Wic när han vände sig om för att gå dit såklappade han till mig på rumpan .2 du ska få igen bieber" skämtade jag och gick med honom in och han stod vid sin hörna han fått med kläder hos mig. även fast vi bor grannar men ajja. ag drog på mig ett par Tajta Svarta Skinny Jeans med en Guldig dragkedja på i bak. och ett pösig lila linne  med texten " doing real stuff Suck" som justins fast min är lila och hans vit. under hade jag ett par svarta  Spetstrosor och en Skrikrosa BH."Sexyy." sade den förvånansvärt påklädda justin och ännu en gång klappade han till mig på rumpan . och denna gång slog jag till honom två gånger på hans rumpa. " hahhaa Så mogen du är Alex." skrattade han och log Skämtsamt tillbaka. jag struntade i honom och gick ut till Vanessa som satt i min soffa.

" det där såg ju." sade Vanessamen avslutade med att skratta så jag avslutade meningen helt."pinsamt?" jjag började skratta lika som Vanessa. " haha k-kan man ju säga ahaha " skrattade hon fram och jag avbröt mitt skrattande med att säga . " ska vi dra till Stranden?" hon flyttade sitt linne för att visa sin bikini on ade under." därför jag kom Ju" utbrast hon och jag nickade och skrattade till för att sedan springa in i mitt rum och hämta mina badkläder och handukar.
" jag och Nessa drar till Stranden " sade jag till Justin som låg i sängen med min dator uppe." okey älskar dig.. var rädd om dig.." sade han och ag svarade att jag älskade honom också och att det ska jag .sedan tog jag en väska med mig påvägen ut för att lägga mina vanliga underkläder i och handukarna. " sådär ja nu kan vi gå." sade  jag och styrde  mina steg mot ytterdörren och öppnade . och sedan gick vi till hissen och åkte ned till Vanessas bil.
Alex och Vanessa skulle till stranden vilket menas med att jag kunde passa på att läsa hennes brev nu.
jag tog upp det lila brevet som det stod "Dear Justin" på.
 
jag öppnade försiktigt men snabbt upp brevet och läste.
 
"12 februari 2008."
idag så skulle jag gå till din mormor och morfar och träffa dig precis som vi bestämt.
jag, Ryan och chaz hade träffats lite tidigare på dagen. god så konstiga dom var helt plötsligt.
när jag kom till din mormor och morfar. så sade dom att . " Justin måste ha glömt att säga detta, men det kom en man och träffade honom för någon månad sedan och berättade att han ville signa honom. det var den mannen du träffade någon gång förut alex. jag är ledsen men Justin har flyttat till Atlanta" det var precis då mitt hjärta gick i tusen bitar Justin. du krossade det. du och han Scooter. jag sprang direkt hem till mamma och Jason och grät. grät grät och grät.Samma dag som du flyttade så träffade jag Selena. japp Gomez. det var egentligen rätt så ironiskt. det började med att när jag sprang hem gråtandes . så stannade hon bilen hon åkte i för att stoppa mig. jag satte mig i bilen med henne .och berättade vad som hänt. hon kollade medlidsamt på mig och kramade om mig samtidigt som hon gav mig sitt nummer och sa " Ring om du behöver något . vad som helst" samma dag som du flyttade skulle jag berätta för  dig något hemskt. Justin Jag har Cancer. det var det Selena menade med "vad som helst"   för du har tur om du träffar henne. för jag berättade inte om att du lämnade mig. Du sårade mig djupt Justin. Riktigt djupt. visst jag är lycklig för att du blev signad. det är jag. men vad jag hade önskat var att du skulle säga det till mig. öga mot öga. inte genom någon annan. speciellt inte Bruce eller Diane . dom var  redan förkrossade.jag förstår inte hur någon som jag älskar så enormt mycket . bara kan sticka. du krossade mig. men jag är starkare än dig. nästa gång du ser mig. kommer jag inte vara den snälla omtänkssamma Alexiz längre. och allt kommer vara ditt fel. Justin Bieber. Ditt fel.
 
1 Mars 2009

Grattiss bieber. inte för att det bara är din Födelsedag. utan min. du är som borta i mitt huvud. efter att  alla dom där bilderna på dig och din Flickvän Caitlin. vet hon om att du lämnade din flickvän? att du har två stycken ? huh. för vad jag vet så har du inte gjort slut med mig. Wellwell. i really don't care anymore. cuz u made that "nice" little girl Schools Bitch.! och vetu vad Justin Bieber. Världskändis. jag hoppas att du får ett bra liv. för vet du vad? det ska jag. doktorn fick bort cancern . vilken tur du har va ? då slipper du sitta åh gråta. tycker du att jag är en elak bitch. sure. säg vad du vill. jag bryr mig inte . för du gjorde mig till den elaka bitchen. nöjd? nu måste jag dra bieber. ska ut på fest.
 
20 Juni 2009
 

Idag så kom Selena och hälsade på. jag har hört att ni två är väldigt bra kompisar. ska du inte berätta för henne vad du gjorde mot mig ? för hon vet inte vad som hände . att du lämnade mig och blev tillsammans med Caitlin. men vad jag hört så är du inte tillsammans med henne längre heller ? Det är Jasmine nu va? Baby baby ååh tjejen? haha du är så . gash. haha . Mamma tycker att jag är hemma för lite. wtf? ajja. du har väl nog med problem med dina tjejer eller hur?
jag har sommarlov nu . och du är på Världsturné eller hur snobben ? aja.
och vetu vad ? jag har fått tillbaka min cancer. yeh. därför kom Selena och hälsade på. för att se hur det är.
Mamma som tycker att ag är hemma för lite är värsta Alkisen. idiot.
 hur är det med dig då kändisen? haha . jag och Jason har börat med en Youtube Kanal. som heter  CrazyMusicCoverz
 . nu ska jag ta och sluta skriva till dig. jag ska ut med Jenna min bästa kompis , Duvet hon som jämt Retades oss för att ha gått på Fransk skola? , yepp hon äre. Ryan och chaz har jag inte träffat på månader. har dom också flyttat ? bryr mig  inte. men Justin? Jag älskar dig. kommer alltid göra det. men du skadade mig enormt mycket.
 
25 December 2009
 

Wow så mycket har hänt sedan juni. idag är det Julafton vilket menas med att Vi Firar jul hos Bruce och Diane. vilket menas med att du är där... när vi kom dit så hade jag bestämt mig att ignorera dig. självklart gick det bra. eller? för det började ju bra med att du var den som öppnade dörren. fml. minns du vad jag sa ? " Men är det inte mr popstjärna." du himlade med ögonen och låtsades att allt var bra. du kramade om mig . vilket gjorde mig så enormt. Äcklad. din Flickvän var där också. nice. " Hej Jasmine. Ja Heter Alexiz Kalla mig Alex" sade jag och hon kollade glatt på mig och kramade sedan om din hand. allt jag ville göra var att skrika ut att du lämnade mig och att du borde försvinna för alltid. men det gjorde jag inte . jag tänkte inte förstöra ditt förhållande. för det skulle du lyckas så bra med själv så..godjul.
 

10 augusti 2010
 

Jag har precis kommit tillbaka efter 3 månader på Rehab. om  du undrar vad jag gjorde där är det för att jag försökte ta livet av mig efter att jag blev Våldtagen. det blev väl du glad över huh ? yess. och för att jag vart liite beroende av alkohol. bara lite. jag har träffat Selena då och då. hon har då haft med sig våran gemensamma fast min nya Vän Vanessa hudgens. duvet hon från Highschool Musical? iaf så har vi 3 blivit väldigt bra vänner. 
och Justin? jag hoppas verkligen att ditt liv som kändis är bra. även fast ag hatar dig så otroligt mycket. hoppas jag du har det bäst.puss.
 
21 maj 2011
 

idag så var det Billboard awards. och ja jag kollade. och grattis . Bro du är tydligen tillsammans med min bästavän nu . Selena. jag har vetat om det längre än vad du anar. men krossar du Selenas hjärta som du krossade mitt. är ditt liv över. trust me Bieber. You don't know me anymore. at all.
 
15 Maj 2012
 

idag så flyttar jag . gissa gissa ? till Los Angeles med Mamma och Jason. eller ja . Mamma och Jason vill bo tillsammans. medans jag flyttar till min egna lägenhet. och vet u Justin ? min Cancer som dom tog bort så stort. har kommit tillbaka. igen. därför vi flyttar till LA också för att mamma fick ett bra jobb som Fotograf.
 

Läste jag och tårarna rann ned för kinderna. hade jag verkligen sårat henne så hon blev en helt annan människa? jag.  Jag skulle till och tårka bort mina tårar när en förvånad Alex stod i dörröppningen. " du läste. eller hur ?" frågade hon och släppte ned väskan hon hade i handen och gick fram till sängen där jag satt. och kramade om mig." förlåt Justin det var inte meningen att du skulle bli ledsen. jag ville bara att du skulle veta hur jag egentligen kände. förl.." jag avbröt henne med att säga " ne förlåt mig. jag visste att du skulle bli ledsen. men inte att det skulle gå såhär långt. förlåt mig. jag älskar dig . och det är det ända jag tänkt på dessa 4 år." sade jag och kramade hårt om henne hon viskade " jag älskar dig." mot min hals. där satt vi. båda två och grät.
 

YEEESHHH. I MADE IT !!<333
 
 
 
COMMENT PEOPLE!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0