Episode 19- Songbook.

jag kände hur mina tårar hade börjat falla ned för kinderna. " och för det tredje Alex." sade jag och gick fram till henne . " jag älskar dig mest utav allt i hela vida världen." fortsatte jag och kysste henne passionerat på läpparna . nu skymtade jag små tårar rinns ned för hennes kinder. " tack tack tack tack tuuusen tack justin och jag älskar dig sååå mycket mer!" sade hon och jag tog mina händer och torkade bort hennes tårar från kinderna och mer eller mindre alla som var på resturangen Aawade , antagligen för mi "mygga" jag hade på mig fortfarande var på. haha
 
vi hade nästan ätit upp vår mat. iallafall alla utom Scooter som vart upptagen med att prata i telefon hela middagen.
Selena hade nu satt sig bredvid Alex alltså på hennes vänstra sida och jag på hennes högra sida. Mamma satt mitt emot och tog kort på sel och Alex
( Tänk er Selena och Alex )
" haha Så söt du är " tjöt  alex åt  Selena och sel skrattade till och svarade " näe men du är!" utbrast hon och Mamma tog en bild när selena pekade på Alex.

" ååh en på er två också !" Tjöt mamma och tog både min alex , Selena och hennes telefoner som hon tog kort med. hon ställde sig upp och gick för att ta kort på mig och alex.
(TÄNK ER ALEX OCH JUSTIN)
när mamma lekt klart . så fick vi våra mobiler tillbaka och Alex lutade sig mot mig och mumlade" Jag älskar dig , vet du det?" lent mot min axel. jag log stort innan jag svarade henne " Jag kan ha en aning . haha älskar dig mer baby" jag kysste henne snabbt på huvudet och jag såg hur trött hon var. " ska vi åka hem ? jag tror nog Ms.Chandler är lite trött." frågade jag de andra och jag hörde hur någon började fnissa antagligen Alex . " ja det tycker jag . Scooter ska du med?" sade min mamma och scooter satte handen för luren och sade " ja jag kommer gå ni i förväg. " vi reste oss upp och jag fattade ett stadigt grepp om alex's varma och mjuka hand.
vi alla förde våra steg mot limousinen vi hyrt . alex och Selena hoppade in och mamma stoppade mig ." jag måste ta kort" utbrast hon haha . mamma.  hon tog kort på Selena och Alex som log  stort.
( SELENA OCH ALEX)
 
 
. efter någon minut kom scooter gåendes samtidigt som blixtrarna brände mot hans hud lika som den gjorde åt oss. paparazzis.
" sådär ja . då åkter vi."
 
Vi satt nu i Limousinen . Jag , Alex , Mamma , Scooter och Selena. Alfredo hade tydligen stuckit iväg för att träffa någon tjej . som han verkligen inte hade berättat om. för han verkade vara helt borta och totalt kär i henne. jaja.
Alex lutade sig mot min axel och höll på att somna. mamma och Scooter satt och pratade och Selena Höll på med sin Iphone. efter att vi släppt av Mamma och Scooter var vi nu påväg till Selena. när vi kom dit så kramade hon om mig och sade " om du krossar hennes hjärta igen så ska jag se till att du aldrig mer får se henne. för hur det än är så är du fortfarande mitt ex och hon är min bästavän. i'm warning you  Bieber!" sade hon och klev ut limousinen och gick mot ingången. jag stängde bildörren efter henne så vi kunde åka igen. jag hoppade längre in så alex kunde lägga upp sina ben på sätet.hennes huvud hamnade i mitt knä. jag drog långsamt min hand upp och ned på hennes kind. och granskade min vackra flickvän. som nu hade börjat småsnarka. " naew . så gullig du är"  jag lirkade upp min Iphone ur min ficka och tog kort på Alex som sov så djupt . jag la snabbt upp bilden på på twitter. instagram och facebook. och skrev,



"@Justinbieber : I Love You @ CrazzyyTwinny . now home and get some sleep. feels good to be with the person i love and to do what i love. #Beastmode "
 

Bilen stannade och jag märkte att vi var utanför porten. jag lyfte försiktigt upp henne och chauffören öppnade dörren åt mig så jag kunde gå ." Tack" sade jag åt han och gick mot ingången. jag kände hur det blixtrade till från sidan . att dom aldrig ger upp. jag tittade ner på alex och gick snabbare mot ingången som jag nu hade nått. jag skrev in koden och gick in. jag klev in i hissen och klickade på våning 10. jag bestämde mig för att sova med alex hos henne idag. så jag tog upp nyckeln jag fått av henne till hennes lägenhet . jag låste snabbt upp och kände hur krampen långsamt kom i armarna. joobiigt . tänkte jag och började seda små springa till hennes säng. när jag kom fram till sänge la jag försiktigt ner henne . jag tog av henne skorna och drog ned dragskedjan som satt på sidan av klänningen. som jag sedan drog av henne vilket gjorde att hon nu låg i en Svart axelbandslös BH och matchande Svarta Spetstrosor.
jag styrde mina steg mot hennes garderob och hittade min lila T-Shirt som jag minns hon hade på sig första gången vi gjorde Det. men när jag gick ut ur Wic:en så sparkade jag i något. det var en kartong. som det låg en bok i . det stod "Alex's Sångbok."

det bokstavligen kliade i fingrarna på mig.  jag öppnade upp boken och läste .
 
" 99 Times "
 
 http://www.youtube.com/watch?v=V2vqLi4b13o
( Lyssna på låten samtidigt som du läser.)

"So, you see
You've got me back again for more
And it seems
Your song is in my head
This is war
Mystery; how I could feel you breathe me

I was sure you would keep
Every promise; you would keep
Every word

Well,
I try to put your stories in line
But nothing adds up right

For every 99 times
You looked me in the eye,
You looked me in the eye
And swore you weren't lying
Well, I was so blind
I never saw the signs
I'm getting out tonight
And you're not invited

Its a shame
That you left me hanging like you did
It was brave
But it was much more foolish
Don't you think? Don't you think?
Cause you know I wont be satisfied
Until you realize

For every 99 times
You looked me in the eye,
You looked me in the eye
And swore you weren't lying
Well, I was so blind
I never saw the signs
I'm getting out tonight
And you're not invited

These things are all so typical
These things are unforgivable
I'm gone and you're invisible now
Don't let me catch you followin'
Don't ask, cause I'm not offering
You've caused enough of my suffering,ah

For every 99 times
You looked me in the eye,
You looked me in the eye
And swore you weren't lying
Well, I was so blind
I never saw the signs
I'm getting out tonight

For every 99 times
You looked me in the eye,
You looked me in the eye
And swore you weren't lying
Well, I was so blind
I never saw the signs
I'm getting out tonight
And you're not invited "
det här var jätte bra. jag läste vidare det fanns flera stycken låtar. varför har hon inte berättat?
" Justin?" hörde jag en hes röst ropa på mig. fuuck. " ja älskling?" svarade jag och jag la snabbt tillbaka boken och lådan där den låg innan jag tog mina steg mot sängen där Alex satt upp med täcket om sig. " här " sade jag och gav henne T-Shirten. " haha kommer du ihåg första gången jag hade den här?" skrattade Alex. och jag skrattade med och svarade " hah hur kan jag glömma ?" frågade jag och det var nu jag skulle ta modet till och fråga om boken. " eh kan jag fråga en sak ?" frågade jag och hon kollade skumt på mig och nickade. " jag hittade en bok . med eh dina låtar i. snälla bli inte arg." sade jag och hennes ögon blev gigantiska . " Du gjorde VAD?" utbrast hon och jag ryggade tillbaka. " snälla förlåt det var inte meningen ja" hon avbröt mig med att skratta ." haha det är lugnt. det är bara det att jag har inte rört den där boken sen jag och Jason slutade med youtube grejen och det är liksom ingen mer än han som har sätt den. " förklarade hon och jag kände hur lättad jag blev jag slängde mig på henne och kramade hårt om henne ." du skrämde livet ur mig kvinna !" skämtade jag och hon bad mig att gå och hämta boken . vilket jag gjorde. " nu ska jag sjunga för dig. låten heter . " When the stars go blue" det är en duett så sjung med mig du ser vart." sade hon och tog fram sin gitarr och började spela.

SÅ VAD TKR NI ? DE SENASTE KAPITLERNA HAR VART UR JUSTINS PERSPEKTIV. VAD TYCKER NI?! KOMMENTERA!!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0