Episode 18- This is Alexiz.and she's My Girlfriend.

" Uh, Uh
In time, ink lines, b-bitches couldn't get on my incline
World tour, it's mine, ten little letters, on a big sign
Justin.. Bieber, you know Imma hit 'em with the ether
Buns out, weiner, but I gotta keep an eye out for Selena ( juste låten skrevs när Justin och selena var ihop.)
Beauty, Beauty and the Beast
Beauty from the east, beautiful confessions of the priest
Beast, beauty from the streets, we don't get deceased
Every time a beauty on the beats
Body rock, girl, I wanna feel your body rock
Yeah, Yeah, yeah, Let's go, Let's go! " resten av låten sjöng vi tillsammans när jag kommit ner från ställningen och vi kramat om varandra och då var publiken som vildast.
låten kom mot sitt slut och Justin Kysste mig . inför allihopa. varför ? vi hade inte ens pratat om att publicera oss än
shit. vad har jag gjort . Scooter kommer döda mig. inte bara det . hon kommer få massa hotmeddelanden jag minns hur mkt Selena fick när vi puplicerade oss. fan fan fan justin !
folk skrek som galningar jag höjde min hand som att tysta ner er jag sa även "Sschhh jag ska berätta något" sade jag och alla tystnade genast. jag hörde någon som frågade " Vem är hon?" jag drog Alexx närmre mig och tog ett hårt tag om hennes hand som hon snabbt kramade om. jag log stort mot henne innan jag öppnade min mun för att säga "det här är min underbara bästa barndomsvän från Stratford. hon heter Alexiz och hon är inte bara min bästavän utan min Flickvän." jag hörde hur flera stycken flämtade högt. vissa skrek elaka saker som . " justin tillhör oss din hora " och massa andra saker. " EY EY ! " skrek jag för att dom skulle dämpa sig. " respekterar ni mig ? " frågade jag och de skrek ja . " då ska ni Respektera människorna jag älskar! speciellt min Familj och Flickvän!" fortsatte jag. folk började gråta . antagligen för att deras Idol blev arg på dom. men det var bara sant ." ni vet alla att jag älskar er. men jag kan älska en person som inte är ni heller. ni betyder mycket för mig . precis som Alex . LOVE U GUYS SO MUCH IT HURTS" ropade jag ut i arenan innan jag och Alex gick snabbt av scenen. där vi möttes av mamma som såg förvånansvärt glad ut . hon drog in samtidigt in både mig och Alex i en kram och sa " så stolt över er."  " haha tack Pattie det betyder mycket " sade Alex till mamma."jag tror nog Scooter ville prata med er i konferans rummet. " sade mamma och och pekade mot det stora rummet vi brukar ha möten i innan konserterna." okey. är han arg?" frågade jag och mamma skakade på hhuvudet." jag vet inte . " jag nickade och vi förde våra steg mot konferansrummet."stäng dörren och Sitt" sade Scooter när vi kom in. han såg väldigt allvarig ut."v-vad?" där avbröt han mig med att börja asgarva. " haha kan inte hålla mig längre. hahaha " skrattade han och jag och Alex kollade oförstående på varandra innan vi också började skratta." kul Scoot , Kul!" skrattade jag och han log stolt mot oss. " Trodde ni att jag skulle vara arg ? haha " skrattade han och både jag åh alex nickade stumt innan vi fortsatte att skratta. " ni skulle haha ha sätt haha era miner hahaha" skrattade Scooter vidare . jag och Alex skulle precis till och resa oss när scooter avbröt oss." ehm .jag har tänkt lite på hur otroligt bra ni låter tillsammans. och eh .jag tänkte om du inte skulle vilja bli signad av mig? alltså bli arbets partner med Justin?" frågade han Alex och jag kände ett litet hopp inom mig om att vi kommer kunna jobba ihop." eh . jag kanske måste tänka lite på det först. jag menar det här är stort. eh .jag måste prata med mamma och..." scooter avbröt henne med att säga ." Alex . du är 18 . och bestämmer över dig själv eller hur ? iallafall . chansen står kvar.." sade Scooter och kollade på Alex som satt och funderade . " jag lovar att jag ska tänka på det tills på måndag. " hon fortsatte med att säga något jag vet scooter blev överlycklig över att säga. hon reste sig upp och sa . " Tack . pappa" hon gick till honom och kramade honom. " du anar inte hur tacksam jag är över att få det här erbjudandet. tack" sade hon och scooter stod där som fastklistrad . jag och alex greppade tag om varandras händer innan vi gick ut till de andra igen.( JAG VET ATT JAG SKREV ATT DET BARA VAR FÖRSTA LÅTEN HAN SJÖNG SEN VARE DOM . MEN VI SÄGER ATT DET VAR NÄST SISTA LÅTEN OCH SISTA) " vad sa han!?" ropade Alfredo till oss och började springa mot oss. " Eh att han ville signa mig." sade Alex nervöst och Alfredos ögon lystes upp han gick fram till oss och han satte sin armbåge över Alex's Axel och s a" så ni menar att jag kommer att ta kort på dig med." så skulle han låtsas sucka men det slutade bara med att vi skrattade åt honom. " haha faaaiiiil or whut?" skrattade Alex fram och Fredo slog löst till henne och hon tjöt " Ajjj" fake:at och jag hakade på så jag tog tag i hans tröja och tryckte upp han mot väggen och "skrek" " vafan göru ? är du helt jävla dum i huvet. hahahaha " jag kunde inte hålla mig längre så jag började asgarva . " Hämden är ljuv Bieber!" skrek alfredo efter mig och Alex som sprang iväg till  min Loge. jag låste  snabbt dörren efter mig." vad ska vi hitta på med här inne då?" sade Alex när hon satt sig ned i  Soffan . hur kan man vara så otroligt Vacker, jag förstår bara inte. " jadu" sade jag när jag slog mig ned bredvid henne och fortsatte " det finns en maaaasssaa saker vi kan hitta på med här inne . som till exempel kan vi...." hon avbröt mig med att flytta sig så hon satt på mig och kysste mig på läpparna. mina händer hamnade på hennes höfter och hennes händer på min nacke. hon tryckte sig närmre mig och bet löst tag om min underläpp med sina tänder. innan hon kysste mig igen .efter ca 4-5 sekunder av kyssande så öppnade hon sin mun och min tunga flyttade sig till hennes mun. och våra tungor lekte smått med varandra samtidigt som jag flyttade mina händer mot hennes linne och drog långsamt upp det vi slutade hångla i några sekunder för att hon skulle hjälpa mig av med hennes linne.och hon tog tag om min T-Shirt och drog upp den och jag drog snabbt av mig den och slängde iväg den i någon hörna av rummet. hon drog sina naglar över mitt nakna bröst.ett lågmält stön flög ut ur min mun . jag masserade mjukt hennes bröst , dock utanpå Behån. hon stönade till och ett leende tog plats på mina läppar. hennes händer för flyttade sig till mina Jeans som hon snabbt  knäppte upp och jag hjälpte henne ned med dom och jag försökte få ner hennes lila mjukisbyxor. när vi fått ned dom. drog hon upp mina händer till hennes rumpa. jag lyfte upp henne och la försiktigt ned henne i soffan. så jag satt gränsle över henne. jag kysste henne från munnen, halsen ,mellan brösten och ner över magen och ovanför troskanten jag skulle precis dra ned trosan när någon bankade på dörren. " shit!" utbrast Alex och satte sig snabbt upp och började leta efter sina byxor och linne. och jag efter mina kläder. " hhaaaalllå?" hörde jag en bekant röst säga när dörren öppnades när både jag och Alex stod halvnakna. hon i mjukis byxor och BH jag i mina jeans med bar överkropp. . vi kollade båda förvånat mot dörr öppningen där Selena Stod hon började  asgarva och gick snabbt ut och stängde dörren där man fortfarande hörde henne skratta åt oss. " haha snälla hahaaaaaaha" hörde vi och vi fick snabbt på oss kläderna och öppnade dörren där Selena låg på golvet och skrattade så mycket så hela hon var röd i ansiktet.
.jag och alex ränkade till 3 innan vi hoppade på henne. " haha och du tyckte det var pinsamt när du såg mig och Justin . haha det här är bara kul hahah" skrattade Selena Fram alfredo kom med kameran och tog kort medans jag och Alex fick tag om Selenas armar och ben. och drog in henne i logen igen. haha.
" haha det här blir bra insta bilder det . kanske Viddy också ahaha " kom Alfredo förbi och skrattade .. alla verkar vara på bra humör idag.
" hänger du med ut å äter med crewet Sel ? " frågade Alex Selena och hon himlade smått med ögonen. " Det är juuu knaaaaapppaaast därför jag är här eller hur ?" svarade hon ironiskt. Alex slog löst till henne på benet. " Aouch. Aouch Alex That hurts  , Justin  Alex Hit me. hahaha " skämtade Selena.
 
 
Vi var nu på middag och Alex hade en Tajt Lila tröja som utformade hennes ytters små kurvor.
 
hon hade också ett par Grå/svart/Glittriga Jeffrey Campbell Skor. tro det eller ej .jag vet vad dom heter.
" så Damn Sexy " tänkte jag . men jag tänkte inte. utan jag sa det rakt ut. allas blickar hamnade på mig. " Eh " sade jag och kände hur mina kinder blev röda så jag tittade snabbt ner i bordet ." aww Du rodnar väl inte Babe?" Frågade Alex mig och och jag skakade snabbt på huvudet. " Hahaha Biebz Rodnar ! " utbrast Alfredo och Jag svarade " kanske Liiiiiite"  sen hörde jag hur alla sade " aaawwww" jag tog tag om Alex's hand och morrade till så åt jag av min mat." så eh . jag har bestämt mig." Sade Alex helt plötsligt. " för vad Babe?" frågade jag och hon fortsatte ." jag har bestämt mig för att tacka ja .Scoot " sade hon ännu en gång han höll på att sätta i halsen för han började hosta . " säker?" frågade jag henne och hon nickade hastigt . " välkommen till Crewet Alexiz Rose Chandler!" utbrast mamma och ställde sig upp  lika så alla andra . alla utom Alex. eller jo hon var påväg men Jag stoppade henne  alla höjde sina glas som det antagligen var vin eller cider i. " haha. tack antar jag?" sade hon och alla skålade . när alla satt sig ned så sotd jag kvar  . " ehm, jag skulle vilja säga några ord till min otroligt vackra Flickvän.först vill jag säga att jag är så otroligt stolt över dig. jag är den lyckligaste killen i världen. för det andra så har jag skrivit en låt till dig." sade jag och fick gitarren jag bett en kille som jobbar där tagit hand om . dom fixade även till en scen åt mig . " som ni alla vet har jag ju skrivit låten Fall. men ingen har vetat varifrån insperation kom ifrån." fortsatte jag när jag satt mig på pallen och fixat till gitarren så började jag sjunga.
"
Well let me tell you a story
About a girl and a boy
He fell in love with his best friend
When she's around, he feels nothing but joy
But she was already broken, and it made her blind
But she could never believe that love would ever treat her right
But did you know that I loved you? or were you not aware?
You're the smile on my face
And I ain't going nowhere
I'm here to make you happy, I'm here to see you smile
I've been wanting to tell you this for a long while

What's gonna make you fall in love
I know you got your wall wrapped all the way around your heart
Don't have to be scared at all, oh my love
But you can't fly unless you let your,
You can't fly unless it let yourself fall
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/j/justin_bieber/fall.html ]
Well, I can tell you're afraid of what this might do
Cause we got such an amazing friendship and that you don't wanna lose
Well, I don't wanna lose it either
I don't think I can stay sitting around while you're hurting babe
So take my hand
Well did you know you're an angel who forgot how to fly?
Did you know that it breaks my heart every time to see you cry?
'Cause I know that a piece of you's gone every time he move over on the shoulder you crying on
And I hope by the time that I'm done with this song that I figured it out

What's gonna make you fall in love
I know you got your wall wrapped all the way around your heart
Don't have to be scared at all, oh my love
But you can't fly unless you let your,
You can't fly unless you let yourself fall

I will catch you if you fall
I will catch you if you fall
I will catch you if you fall
But if you spread your wings
You can fly away with me
But you can't fly unless you let your,
You can't fly unless you let yourself fall

What's gonna make you fall in love
I know you got your wall wrapped all the way around your heart
Don't have to be scared at all, oh my love
But you can't fly unless you let your,
You can't fly unless you let yourself fall

Fall in love
I know you got your wall wrapped all the way around your heart
Don't have to be scared at all, oh my love
But you can't fly unless you let your
You can't fly unless you let yourself fall

I will catch you if you fall
I will catch you if you fall
I will catch you if you fall

If you spread your wings
You can fly away with me
But you can't fly unless you let your,
You can fly unless you let yourself fall " jag kände hur mina tårar hade börjat falla ned för kinderna. " och för det tredje Alex." sade jag och gick fram till henne . " jag älskar dig mest utav allt i hela vida världen." fortsatte jag och kysste henne passionerat på läpparna . nu skymtade jag små tårar rinns ned för hennes kinder. " tack tack tack tack tuuusen tack justin och jag älskar dig sååå mycket mer!" sade hon och jag tog mina händer och torkade bort hennes tårar från kinderna och mer eller mindre alla som var på resturangen Aawade , antagligen för mi "mygga" jag hade på mig fortfarande var på. haha


SÅDÄR JA KOMMENTERA!!
 

Kommentarer
Postat av: elin

I comment! ;D Bra :D <3

2012-09-15 @ 22:17:17
URL: http://shawtyslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0