Episode 15- Every Little Thing's Gonna be Alright!

" vi skulle diskutera erat uppträdande igår , Du skulle ju för gudsskull Gifta dig Alexiz!!" utbrast scooter " och varför skulle du bry dig? Du har ingen rätt att tala om saker för mig! Du stack när jag var liten och Sket i både mig och Jason!" röt jag och Justin Hajade till och för att jag inte skulle bli ännu argare och slita mig ur täcket och visa mina bröst tog Justin tag om mig och bar upp mig på rummet .


När vi kom in på rummet släppte justin ner mig i sängen och gick och hämtade mig min BH och Tröjan jag fått låna av honom. samt ett par mjukis byxor som det stod " BELIEVE TOUR 2012"på som alla i Crewet hade typ." kom Babe vi går ner nu " sade Justin Som fått på sig ett par Liknande Byxor som jag hade fast hans var Svarta med Lila Text ( BELIEVE TOUR 2012) och mina var Lila med Svart Text.
 han hade även fått på sig en Svart VRingad T-Shirt .
" Okeyokey" svarade jag och han tog ett faast tag om min hand innan vi tillsammans gick ned för trappan.
" Skriker ni på mig då går jag ut genom den Dörren!" varnade  jag dom när vi satt oss vi bordet där de andra satt.
De nickade och Pattie Började " ehm Justin , var du verkligen tvungen att förstöra för din bästa vän?" frågade hon och jag kände hur hans hand började svettas mot min samtidigt som han klämde åt hårdare. " jag gjorde vad som var rätt Lex borde inte vara med någon som misshandlar henne! ingen förtjänar det!" Utbrast han och Pattie Suckade lätt och sedan fortsatte Mamma med blicken på både mig och Justin " eh vi har nästan inte pratat om Hela Pappa insedenten Alex" började hon och kollade på Scooter " jag villbara att du ska veta att jag var den som ljög för Scooter" jag kände hur äcklad ag blev . av min egna mamma. " va ?" jag förstod bara inte . " jo jag blev gravid med Scooter . men jag var för rödd för att berätta för honom och dagen ag skulle berätta för honom så gjorde han slut . och jag berättade aldrig för honom . förens ni var Ca 3-5 år så sökte jag upp honom . och berättade. " sen ?" frågade jag och Scooter fortsatte min mammas mening. " och när hon berättade beslöt jag mig för att stanna och hjälpa till. men eran mamma ville inte ha min hjälp så jag åkte tillbaka till Atlanta igen. sen när jag hittade Justin på youtube såg jag den här söta lilla flickan som sjöng med honom på några låtar och jag kunde inte undgå ifrån vart jag sätt henne förut. och när jag kom till Stratford så hittade jag Justin "jag avbröt honom där med att säga " och mig. och Jason" han nickade till svar . jagvisste att mitt beslut var att förlåta honom . det var ju liksom inte hans fel. utan Mammas " och du då ? ska du bara sitta där? Skäms du eller?" frågade jag henne och hon suckade högt " vetu vad Alexiz ? jag har varit för snäll mot både dig och Jason . från och med nu . bor du hemma hos mig .!" utbrast hon och jag skakade bara på huvudet. jag är 18 .hon kan inte bestämma över mig. aldrig ." jo för vi har redan sålt din Lägenhet .som du förresten skulle behöva hämta dina saker inom fredag ." svarade hon och Scooter hakade på samt Pattie " därför tillåter vi inte att ni får ses något mer." fortsatte dom och jag  jag utbrast " ALDRIG!" jag reste mig upp och sprang iväg. med Justin tätt efter mig. han tog tag i min arm och drog in mig i en varm kram bakifrån. " kom igen Alex , Lyssna inte på dom. vill du verkligen inte Bo hos din mamma ? Du har ju alltid älskat din mamma mer än någonting ?" frågade han och jjag nickade . jag hade alltid älskat min Mamma det var delvis sant. men anledningen till att jag flyttade var för att Mamma bestämde för mycket . och hon började gå på Droger och Alkohol . vilket bara hon . Jag , Jason  Och Pattie samt Selena Och Vanessa ." Du känner inte min mamma längre Justin . Hon har drog problem och är alkolist." svarade jag och han vart stum ." v-vad säger d-du ?" stammade han och jag nickade." därför flyttade jag från första början . samtidigt som Jason stannade för han tyckte synd om henne . jag vet inte vad han har för fel men ja. nej men Snälla justin låt dom inte ta mig ifrån dig och Lägenheten."  han höll fortfaranda om mig fast nu från rätt håll. alltså framifrån ." dom vet alla att det inte kommer gå. du har egna pengar . du är myndig dom kan inte bestämma ett skit över dig" sade han stöttande . " Du har rätt . Jag kan köpa min egna Lägenhet. som dom inte kan göra någonting med. svarade jag och han nickade instämandes." jag vet den perfekta Lägenheten." fortsatte han sin nickning och pekade mot hans lägenhet ." vad menar du ?" frågade jag och hans ögon tindrade till " jag skojade bara . den dörren " sade han ännu en gång och pekade mot dörren bredvid hans Lägenhet. " den är till salu  och den ligger bredvid min " log han och jag blev helt till mig och hooppade på han och fullständigt dränkte honom i kyssar. " Yummy , chandler kyssar. kan det bli bättre ?" skrattade han och jag drog med mina naglar i nacken på honom " oh yeah det kan bli myyyyycket bättre Baby" svarade jag honom och han kysste mig lätt på Läpparna en sista gång för att sedan släppa ned mig på golvet. pinsamt egentligen . jag är typ 4-5 Cm kortare än honom. men ajja. " Såååå Nu tycker jag att vi går tillbaka in dit och protesterar !" sade Justin som precis rättat till sin T-Shirt." okey " svarade jag och vi gick snabbt in  lägenheten igen.
" Jag flyttar inte in med dig mamma." sade jag när vi satt oss ned igen." vad säger du?" frågade hon och jag kollade på Pattie som jag visste förstod mig. hon visste att det inte var bra för mig att bo med mamma . hon vet att mamma är påverkad just nu lika mycket som jag vet det. " du hörde mig Junky ! du kan inte tvinga mig till något. läs Lagen! nej vänta du vet bara hur man dricker , röker på åh få se sniffa knark , så förlåt att jag glömde det" svarade jag och jag såg hur förbannad hon blev som om att hon kunde explodera vilken sekund som helst." du HAR INGEN RÄTT ATT TALA TILL MIG PÅ DET DÄR VISET UNGA DAM!" skrek hon och Scooter kollade oförståeligt på henne. " är det sant det hon säger Lucy ? " frågade han argt och hon bara nickade . " bara så du vet Lucy , mamma eller vad fan jag ska kalla dig.Junky kanske passar bäst just nu . jag kommer aldrig mer flytta in till dig ALDRIG" svarade jag henne innan jag gick mot ytterdörren och öppnade den för att sedan säga" Du kan gå nu Junky , kom tillbaka när du suttit på Rehab." hon reste sig hastigt upp gav oss alla en sista blick innan hon lämnade Lägenheten. " så vad säger  ni ? Pattie?" frågade Scooter pattie svalde högt innan hon svarade " eh ja, jag har vetat sen hon började . vill du verkligen att Alexiz ska bo med någon som henne? jag älskar Lucy det gör jag verkligen men när hon blev drog,alkoholmissbrukare slutade jag med att låta justin komma nära henne . det var också en anledning till att vi flyttade till Atlanta från första början." sade hon och jag kände mig förrådd på ett sätt . förråd av min extra mamma. " ä-ä-r d-det s-sanT ?" hörde jag Justins Sexiga stämma fråga hans mamma." jag är så ledsen justin förl...." där avbröt han henne . " Det är alltså DITT fucking jävla fel att Alex hatade mig. DITT ,visst jag hade tänkt att flytta ändå men inte utan henne!" skrek han och pekade sedan på mig. jag kände mig i chock jag vet inte varför men jag stod bara där hörde inget.. jag var i min egna lilla värld. tills allting sprack , " jag har också vart alkohol missbrukare. så om ni vill skrika och klaga på mig . gör det . men inte idag.!" utbrast jag och sedan tog jag min väska och gick ut ur lägenheten. utan att Justin följde efter mig den här gången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0