Episode 14- Goodmorning , Sexy

han lutade sig mot sitt bord han hade bredvid sängen , han deog ut lådan och tog fram en plast förpackning , som jag antog var en kondom , han fick snabbt på sig den och jag stönade i hans öra " K-kom in i mig" strax efter trängde han in i mig
________________________________________________________________________________________________________________________________
Samma visa idag , mobilen...
________________________________________________________________________________________________
jag vaknade av att någon kysste mig på läpparna samt hela mitt ansikte , Justin
" haha Mmhhmm så Gooott med morgon pussar Jujuh!" skrattade jag och han log ännu större " Godmorgon sexy!" flinade han och helt plötsligt kände jag för att asgarva " haha igår var" jag började skratta igen " det var vilt ? Hhaha eller något sånt hahaha" han satte säg över mig och började han kittla mig "JUSTIN! SLUUTA HAHHA SNÄLLA HAHA SLUTA " under tiden han kittlade mig kom jag på att både han och jag var fortfarande Nakna " jag slutar om du säger , Jag älskar dig Sexii Bieber " åh han ska vara så självgod heeela tiden . "AAAAALDRIG" då fick han ett ondskefullt leende på läpparna igen "haha okey okey haha sluta jag säger det " skrattade jag och tog ett fast tag om hans nacke och tryckte ner honom mot mig " Jag Älskar " där slutade jag för att fortsätta med "haah kan inte fatta att jag säger det här , sexii Bieber" flinade jag och sedan pressade jag mina läppar mot hans jag kände hur stort han log mot mina läppar " nu din tur Bieber" bad jag honom och han lutade sig mot mitt öra och viskade " Jag älskar dig Babe " med sin otroligt sexiga morgon röst " så nu kan du kliv av mig!" svarade jag och han tog täcket jag hade på mig och gick iväg. " EY! vadfan tycker du att jag ska gå naaken eller?" ropade jag efter honom och han kom ut från sin WIC och hade fortfarande täcket runt sig han slängde ett par hotpants åt mig och öppnade sedan täcket " vill du följa mig?" frågade han och jag drog på mig Hotpantsen och sprang fram till honom han hade faktiskt fått på sig ett par Kalsonger " heeyaah!" sade jag när jag kommit fram till honom och han hade "stängt" täcket så vi var innan för , hans armar låg över mina bröst och mina ovanför hans rumpa. Vi gick ner till köket "(två vånigs lägenhet) när vi kom ner där satt några vi ite hade förväntat oss nu när vi båda var halvnakna och delade täcke . "ehh vad gör ni här?" frågade han personerna som satt där . Personerna var . Scooter , Pattie och Mamma . " vi skulle diskutera erat uppträdande igår , Du skulle ju för gudsskull Gifta dig Alexiz!!" utbrast scooter " och varför skulle du bry dig? Du har ingen rätt att tala om saker för mig! Du stack när jag var liten och Sket i både mig och Jason!" röt jag och Justin Hajade till och för att jag inte skulle bli ännu argare och slita mig ur täcket och visa mina bröst tog Justin tag om mig och bar upp mig på rummet .
________________________________________________________________
skriver förhoppningsvistbmer senare men har precis flyttat å allt så yeah

KOMMENTERA!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0