Episode 30 - Back on tour

vi satt nu i bilen påväg hem till lägenheten och packa. Justin körde för jag orkade inte köra då jag hade så otroligt ont i magen.
 
När jag vaknade så låg jag i den mjuka sängen på Turne bussen . Vi hade bara haft en veckas ledighet så nu var vi på turne igen. Som sagt så fick jag och justin inte dela rum eller säng förra gången även fast vi gjorde set varje dag som vi sov i bussen vi delade  hotellrum oxå haha. Fast nu fick vi lov till det jag menar dom kan ju inte bestämma över oss nu egentligen haha , det var nu jag märkte att jag fortfarande låg naken under täcket med ena benet över justins lår . Justin hade iallafall orkat sätta på sig sina kalsonger efter inatt. Justins vänster arm låg över min mage så han höll sin hand strax ofanför min rumpa. Jag tog försiktigt bort hans arm och letade efter mina trosor som jag snabbt hittade och så hittade jag justins skjorta som jag drog på mig. Jag bestämde mig för att dricka vatten så jag gick till vårat mellan stora kylskåpet och drog ut en vattenflaska som jag snabbt halsade ur. Justin vred lite på sig  i sängen när jag lagt mig igen. jag fnissade till och pussade honom lätt på läpparna . " Jag älskar dig Justin , jag är verkligen så lycklig över att vara gravid med ditt barn ännu bättre. du är bara min!" viskade jag mot hans nakna bröst. han Kramade mjuk om mig och viskade tillbaka med sin hesa sexiga "morgon/Natt" röst. " Jag älskar dig mer Alex. och jag är verkligen lycklig över att DU är gravid med mig. och jag är verkligen världens lyckligaste kille." han var vaken. så gullig han är. jag kysstte hans bröst samtidigt som han kysste mitt huvud.
jag slöt mina ögon och lade min armar runt om hans muskulösa samt tunna kropp. Precis som jag sagt till justin så är jag verkligen världens lyckligaste.
 
 
"babe " viskade justins hesa och otroligt sexiga morgon röst mot min hals . Jag fnissade smått till jag satte mina händer runt om hans nacke när jag öppnade mina ögon och mötte en halvnaken Justin . Jag låg inte längre i justins skjorta utan i bara trosor men ingen BH . För det vart så otroligt varmt intt så jag trodde att jag skulle dö av värmen. Så jag tog somsagt av mig den . " damn girl  nog för att jag visste att du var sexig men såhär jävla sexig!? Wow babyy du överasskar mig alltid lika mycket " flinade han och kysste mig först mellan mina bröst och sedan neråt och upp igen " jag . Älskar dig sexy" Mumlade han mot mina läppar mellan våra heta och passionerade kyssar . Jag fick fram ett jag älskardig oxå Biebs men när vi kom till den punkten att Justin Skulle komma in i mig så avbröts vi av att Justins mobil ringde  han suckade högt och frustrerat till och gick naken upp till han telefon . "Vad!?" Röt han i luren " nej klockan är vadå  3-4 på natten / morgonen jag skiter väl i om du inte kan sova för fan du stör !" Utbrast han " hej då fred0" sade justin och stängde av mobilen" alltså fuck han . Jag nej usch " justin hade nu lugnat ner sig lite grann och lagt sig bredvid mig under täcket i sängen . " chilla jujuh varför väckte du mig ?" Frågade jag med tanken p att klockan var 3-4 justin drog min kropp närmre hans och sa" du var så het Å jag kunde inte hjälpa mig själv . " han blinkade smått till med ögat jag flinade stort åt honom samtidigt som jag skakade på huvudet " du är dumdum du " hN kysste mig lätt på läpparna och jag la mig ännu en gång på hans nakn bröst och somnDe om igen . När jag vaknade igen så var klockan runt 11 på morgonen och justin stod i duschen . Duschen är i samma rum som sängen med enbart en glasskiva emellan . Jag låtsades sova bara för att få se min otroligt sexiga pojkvän naken . Haha justin sköljer just nu ur håret och då passade jag på att syga frM till honom och krama om honom bakifrån han hoppade till lite grann men märkte sedan att det bara var jag när han vänt sig om " men su sov j... Åh gitt lilla perv!" Utbrast han och ett stort leende tog plats på min läppar justin hade satt sina händer på min nakna rumpa
156496_393750727362719_1295534113_n_large
" ahmen dudå? Glor på mig naken  mitt inatten!? Och DU kallar MIG ett perv!?" Justin nickade smått på huvudet När han tog tag i min rumpa och lyfte upp mig och tryckte mig hårt mot han . Mina ben slingrade sig automatiskt runt hans kropp han styrde oss genomblöta mot sängen .
den här gången var det ingen som  stoppade oss för att göra vårat "behov" haha.

Vi fick lov att duscha ännu en gång.haha.  " Walk ashame" hörde jag en röst säga när jag och justin kom ut ur vårat sovrum. jag visste exakt vem det var. Pauly. som är lika med Pauly DelVecchio ( Dj Pauly D ) han skulle vara DJ under några konserter istället för  Dj Tay James som var på semester med sin familj. " haha Aldrig Pauly. de är bara du som gör sånt. haha" flinade jag åt honom när han rest sig upp och kramade om mig. " Det var länge sen lil sis!" sade han flinandes. Jag och Pauly kände varandra genom min bror. " aa det var det Big bro haha." han gick mot justin och gjorde deras "hand shake" ."du har växt upp lil gurl" flinade Pauly och satte sina händer på min mage .  Grejen mes pauly är att han är jämt glad no matter what  Haha " jao jag gjorde jU de tack vare han " jag pekade på justin som nu kom ffram till mig och kysste migsnabbt på läpparna . Pauly skrattade smååt åt oss när han lämnade bussen . " ska vi ut och äta?" Frågade justinoch nickade för jag var rätt så hungrig . Jag bestämde mig för att kolla facebook men när jg väl var inne så ångrade jag mig . Rejält .  Det var bilder på mig och justin när vi bråkade sist med herregud de var ju jätte länge sen? Jag läste vad de stod " popsensationen Justin Bieber sägs ha friat till den  gravida 19 åriga alexiz chandler men hon skulle ha sagt nej . Därav dessa hemska bilder ifrån subway .   De skrek på varandra . Säger "vittnen" är de här slutet på Austin!? Vad tror ni!?" "Vafan!?" Utbrast jag och tryckte mobil mot justins bröst . Han tog tag i den och läste vad jagprecis läst . jag såg hur ilskan steg inom honom jag tog telefonen av honom och utan förvarning så alog han sin knytnäve i väggen " justin vad håller du på med!?" UtbrSt jag och tog hans hand som blivit lite röd ." Dom gör alltid såhär . säger att jag friat och tjejen sagt nej ." ag minns när de stod om att selena hade sagt nej och  han hade inte ens friat? varken ttill mig eller sel .  
När justin lugnT ner sig och träffat doktorn angående handen så Behövde han bara ta det lugnt med handen för han skulle bara få blåmärke och ha lite ont i någon dag när vi ändå var på sjukhuset så undersökte jag mig för att jag hart ont i magen så länge det var tydligen normalt under graviditeten . Justin var nu på en intervju som jag , pattie , scooter och alfredo satt backstage och kollade på " så justin  vi läste alla reportaget om dig. Och Alexiz imorse så nu undrar vi allihopa är det sant?" frågade tjejen som intervjuade justin hN skrattade till o h svarade henne " nej det är inte sant faktum är att jag tänke göra en sak nu Alex kom ut hit" flinade han  jag förstod ingenting men jag gick ut på "scenen" där justin ställt sig upp och pekade på fotöljen där han tidigare satt jag satte mig ner och justin gick ner på sitt knä och drog fram en liten ask . En flämtning lämnade min mun " Alexiz Rose Chandler . Vill du gifta dig med mig? " jag fick tårar i ögonen när jag hastigt började nicka " ja ja ja jaa!" Utbrast jag och han trädde på den otroligt stora diamant ringen folk aawade i publiken. Jag kramade hårt om justin och pressade ihop våra läppar. 
" vi gifter oss i Miami !" Utbrast justin när vi kommit tillbaka till bussen efter hans konert . Vi hade suttit ett tag och duskuterat om var vi skulle gifta oss ." Nej vi gifter oss på venice Beach!" Sade jag och justin suckade högt till innan han mmlade ut ett Visst . Yeeey jag hade vunnit haha ." Kolla så söta!" Utbrast justin och pekade mot dataskärmen . De var beliebers som hade skrivit på twitter om mig och justin ." @BiggestBelieeeber: i really hope they'll last forever cuz they'reperfect tgheter and they've ben trhu so much tgheter and inknow that the baby's gonna have the best parents in the world. Austin now n forevah!" Aaw så sött . Jag bestämde mig för att RT:A henne " @ CrazzyyTwinny (vet att jag skrivit alexizC förut men de var förnatt jag är lite virrig och glömde bort namnet xD) : aww thanx @BiggestBelieeeber it means alot that the beliebers accept me . I know that some people dont like me because i "stoled " their idol but i know that some of u support both of us and that means alot love u all"
 
 
Efter några minuter såg jag att justin hade twittrat
"@JustinBieber: My girl is getting Big! Love u @CrazzyTwinny don't forget that baby!"
naw han är så gullig 
" aw jag älskar dig med justin!" Ett leende tog plats på hans samt mins läppar han drog mig närmre honom och kysste mig passionerat på läpparna .
 
Koooooommmeeennttteerrraaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-10-30 @ 16:21:54
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: sandra

Startade upp min novell blogg om Justin Bieber igår och har två kapitel uppe redan, skulle vara kul om du kollade in och kanske lämna en kommentar om vad du tyckte om novellen jag har börjat skriva på! Trevlig helg! :)

2012-11-02 @ 00:14:07
URL: http://justindbnoveller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0