Episode 29- BITCH!

Justin Skakade lätt på huvudet när han satte in våra tallrikar i diskmaskinen. Jag gick in i sovrummet och slängde mig ner i sängen med  Huvudet nerborrat i kudden. den här dagen har gått fort. det känns som om att klockan var  12 då jag gick upp. men vi hade ju vart i huset ett bra tag innan jag . ja stormade iväg haha. efter några sekunder kände jag hur någon landade på mig. ett stön flög ur min mun ." Justin .Kan inte. Andas!" utbrast jag kvavt . han rullade ner så han låg bredvid mig.
 "Du är så sexig du vet det va?" frågade justin eller rättare sagt berättade för mig."Nej hur Sexig?" log jag tillbaka. " såhär sexig" sa han och drog mig tätt intill honom och kysste mig passionerat på läpparna.


Jag vaknade av att jag låg i en tom och kall säng. Alltså ingen Alex.jag vände mig om och såg att hon skrivit en lapp som hon lämnat på hennes kudde.
" Dear . Prince Charming. Jag vaknade runt 10 och kunde inte sova längre. om du undrar så har jag blivit upphämtad av Vanessa och Selena. och vi är på Venice Beach om du undrar haha. Älskar dig- Din Alex och Baby.
"
jag log smått åt brevet och bestämde mig för att ta en lååång och varm dusch . när jag stått i duschen i kanske 10-15 minuter så kände jag hur någon omfammnade mig bakifrån. Alex tänkte ag men när jag väl vände mig om och skulle kyssa henne. så var det inte alls alex. det var fucking Jävla Jenna.

Jag knuffade snabbt bort henne från mig och drog ner handuken ochsatte den runt midjan på mig " Damn Bieber. Du är efter allt Sexig ändå."  jag fnös åt henne samtidigt som ag hörde någon snyfta till och en dörr smällas igen. Jenna som fortfarande stod naken och skrattade åt mig sa ." du kanske vill springa efter din blivande. fru bieber. vore ju sorligt att du förlorade din lilla familj." jag fick snabbt på mig kalsonger och mjukisar samt en t-shirt när ag sprang ut genom lägenheten där jag möttes av inte allt för glada ögon. Selena. åh great. " dU . jag vardagsrummet . NU!" utbrast hon när hon kom fram till mig. samtidigt kom Jenna ut genom lägenheten . i bh och Trosor. yey. " och du din Jävla Bitch. du kan inget annat än att ta någons fucking jävla kille med din äckliga fula röst och äckliga kropp.?" skrek hon på Jenna som morrade till och fortsatte in i sin lägenhet.  Jag gick nervöst in i lägenheten och satte mig i soffan. Selena kom in och smällde igen dörren. "Du. Hur fan vågar du?" Tjöt hon jag ryckte på axlarna när jag svarade ." Jag gjorde INGET! det var fucking hon som kom in i badrummet när JAG Duschade. inte tvärt om. Varför skulle JAG vilja ha HENNE när jag har min familj huh? Selena. Varför skulle jag vilja såra Alex?" utbrast jag irriterat. jag ahde fan inte gjort något. hon gick fram och tillbaka i vardagsrummet . " Och vi ska fucking tro på det ? du har gjort det förr. varför inte en gång till?" jag fnös högt och irriterat åt henne. " Jag vet att jag skadade henne förut. men jag lovar Sel. jag gjorde inget. Det var Jenna som försöker förstöra. jag lovar. du måste tro mig.!" hon suckade  högt innan hon satte sig ner bredvid mig. " jag vet tJustin men bara för att jag förstår dig eller vet att du inte ljuger. så betyder inte det att din tjej gör det. ag är ledsen Justin. men du borde nog prata med alex. om hon nu vill förlåta dig. ännu en gång Justin. men lova mig att du verkligen försöker vinna hennes Hjärta . snälla. Du vet vilket ömtåligt Hjärta hon verkligen har."  viskade hon fram när hon kramade om mig.Jag suckade frustrerat när jag satt i bilen och letade efter Alex. jag hade åkt runt i flera timmar utan att hitta henne. Jag kollade twitter och såg att Vanessa hade skrivit
. samt lagt ut en bild. "@VanessaHudgens : Feel Awesome to hand out with my bestfriend. @AlexizC Now we're ust waitin on @SelenaGomez. You're bein' so late . like REALLY. LaTe haha. Love u guys."
 
Like. seriöst? åh. så dum jag är. hon är säkert fortfarande där. gaah. Jag åkte mot Vanessas hus. ag knackde på dörren och Vanessa öppnade dörren " hon sitter ute vid Poolen.  gör inget du kommer ångra Bieber." morrade hon åt mig. jag gick förbi henne ut till poolenndär hon satt med bena ner i vattnet. hon snyftade smått för sig själv.  hennes blodsprängda ögon vreds mot mitt håll . Hon brast ut i gråt igen. Jag gick fram till henne och kramade om henne. ." förlåt  Alex. jag gjorde inget Det var Jenna som .. " hon avbröt mig med att säga " Jag vet. Selena berättade. förlåt Justin. Jag skulle aldrig ha tvivlat . jag älskar dig så mycket. jag är bara så rädd att jag ska förlora dig igen." snyftade hon . Jag kände hur tårar började bildas . och strax efter rann dom ut . en efter en. " Jag älskar dig med Älskling. kommer alltid att älska dig.och våran bebis." hon kysste mig på halsen då jag tryckt upp henne mot mig när jag kramade om henne. min t-Shirt blev inom kort rätt så blöt a alla hennes tårar. " schh babe gråt inte. snälla." bad jag hon nickade så gott hon kunde mot min bröst. vi bestämde oss för att Gå tillbaka in till Selena och Vanessa igen. " Så Kärleks paret Slash Slutar med barnvagn . när ska ni åka hem då?" frågade Vanessa glatt. Jag skrattade till och svarade hennes fråga. " Vet inte. när Min flickvän Slash Gravida tjejen här vill hem haha." Alex Kramade om min hand och sade." Jag tänkte att Vi kunde åka nu? för kärlektparet behöver verkligen sällskap av varandra under natten och heeela morgonen Ensama "skämtade hon.Vanessa och Selena Skrattade åt hennes skämt . " okej .då åket vi då." sade jag och blinkade med ögat åt Alex. " haha. Get a ROOM" tjöt Vanessa och Höll för sina ögon. Alex Reste sig upp ifrån min famn och gick mot hallen. Jag följde tätt efter henne till hallen och där så tryckte hon upp mig mot väggen. och började kyssa mig . " Woaah. bruden du är på hugget." viskade jag mot hennes läppar. " men inte här va? i Vanessas hall?" frågade jag och vi hörde fnitter ifrån hörnet in till Vardagsrummet Alex släppte snabbt taget om min nacke och smög mot dörröppningen. " BU" skrek hon och Selena och Vanessa skrek till ." jag sa Get a Room inte grovhångla min hall. haha." skrattade Vanessa. Alex greppade tom om min hand när hon kramat om både Selena och Vanessa och sagt hejdå till dom. " jag älskar er." ropade hon och vi hörde hur dom ropade tillbaka ." älskar er med" sedan stängdes ytterdörren. " haha ditt lilla perv." mumlade Jag mot Alex's Läppar . Vi var fortfarande i bilen.ute i skogen någonstans haha. " åh hållkäften Jag är gravid. mina hormoner leker och Vi har inte haft sex på Aplänge Så bara Deal with it Bieber.Herr Sexgalna man." hon fortsatte kyssa mig neråt . hon kysstes som en gud.! " Jag Kyss.Älskar.Kyss.D-dig." viskade hon fram mot min mage som hon kysste och Smått sög på . Jag stönade lågt till vilket som fick henne att le stort mot min mage. hon flyttade upp sitt huvud och kysste mig igen. damn , den här tjejen gör mig freakin' galen!" Du.gör.mig.galen." stönade jag fram. hon passade på att pressa in sin tunga i min mun när jag "pratade" med henne.
 
 
jag vaknade av att jag låg i en otroligt varm säng. med Justins Händer om min mage. även fast det var mörkt i rummet såg jag att det inte var lägenheten. vi var i huset. Jag måste ha somnat i bilen när vi var klara . haha.  så justin måste ha burit in mig. han är så gullig. " sov nu mrs.bieber." mumlade han mot min nacke " du med Mr.Bieber du med"han kysste mig ömt på nacken samtidigt som jag slöt mina ögon och somnade. Jag vaknade av att Justin Låg och glodde på mig. " Vaad?" klagade jag . och stängde mina ögon igen tills jag fattade att jag låg gaanska långt ner i sängen och att Justin inte hade någon tröja på sig. min blick hamnade på hans mage. " ser du något du gillar?" frågade han skrytsamt och drog handen över sitt sexpack. " Du är bara så elak just nu. vet du det?" mumlade jag mot hans nu mage haha. " och du förflyttar dig gaanska snabbt i sängen " han  drog sin hand på min rygg.
Tumblr_lsxlzjzib91qfj46do1_500_large
" Jag är hungrig Bieber. Kan vi inte äta?" frågade jag och min mage kurrade till. jag reste mig upp och gick mot mina kläder som justin lagt på golvet vid sängen . men när jag tänkt efter på om ag skulle sätta på mig dom eller inte så bestämde jag mig för att behålla Justins Tshirt på mig . men när jag tänkte på saken så undrade ag verkligen var han fick tröjan ifrån för han hade ju precis satt på sig sin Tshirt. och. mina tankar avbröts när Justin gick mot Antagligen WIC:en. när jag gick efter honom in i den så  var den ännu större en den i lägenheten. en hög flämtning lämnade mina läppar. " men . hur Justin!?" utbrast jag förvånat han drog min närmre honom och förklarade sig själv." Vad trodde du ? att jag skulle låta den här Walk in closet:en stå tom ? haha. du är rolig du. " det fanns allt ifrån Supras till Jeffrey Campbell skor. och Skinny jeans. pösiga Jeans. Mjukis byxor . justins "Stylade" Jeans/Skin Mjukis byxor. TillTights, Linnen , Behåar , Stringrosor, Spets , Shorts , Solglasögon , väskor och maaassa skor ." Justin. vad hade du tänkt dig att ha våra andra kläder? " frågade jag och han Pekade mot en annan dörr inne i Rummet.En till Wic." den är ungefär lika stor som den i lägenheten. och säg inte att jag är galen. för du gillar det . iknow it." log han mot mig. hand ledde mig mot den "lilla" hyllan i WIC:en . eller hyllorna . Flera olika Parfymer. dom som man såg först var Justins. haha Girlfriend och Someday. Jag himlade smått med ögonen åt han innan jag hittade ett par svarta Skinny Jeans och ett Blått Linne . och ett par strumpor. och då Hade Justin Försvunnit. haha. "" Justin?" ropade jag och hörde han från rummer mittemot vårat. jag in till honom och han kollade smått runt i rummet ." ag tänkte. det här kanske kunde bli Barnets Rum ?"  jag greppade tag om hans hand och nickade ." Ja. det här blir perfekt Justin. Du är bäst. och du kommer bli en bra pappa. jag lovar." jag kramade om honom ochkysste han på bröstet. då han är låt mig tänka. typ 103280 cm längre än mig haha. min mage kurrade till igen så då drog jag med ustin ner till köket.samma där. Kylskåpet och skafferiet var Fyllt med massa saker. haha. jag bestämde mig för att Göra Pannkakor. mitt upp i allt hade Justin ställt sig bakom mig och haft mjöl på händerna och tryckte upp det i ansiktet på mig. " Nu du!" utbrast jag och tog mjöl i mina händer och sprang efter honom och kastade det på honom. nu slutade han skratta och lyfte upp mig så jag hängde över hans axel och sprattlade med benen.D1106de3950674ce048dbf9b514af9c3_large(STRUNTA I TEXTEN PÅ BILDEN!!)
 
" Haha. Justin Haha sluta! vi har pannkakor i stekpannan smartaass!"utbrast jag och vi hörde ytterdörren smällas igen. och in kommer ingen mindre än Pattie. " eh. hej.?" log jag när Justin satt ner mig. " haha. hej. här har det blivit. Vitt haha." skrattade hon. jag kom ihåg Pannkakan i Stekpannan. Jag fick efter mycket om och men upp den brända " haha Vill ni smaka?" frågade jag och båda två skakade på huvudet och skrattade till." Haha jag tänkte vi kunde åka till Subway och äta? det såg ju inte ut att gå så bra att . steka pannkakor. haha." flinade Pattie. jag nickade smått och stängde av spisen och ställde ner Stekpannan och bunken med "smeten" i . i Diskhon." då åker vi." log jag . Jag var påväg stt gå mot Patties bil när justin ropar på mig . " vart ska du? Jagsks visa dig något vill åka i " blinkade han jag skrattade till åt både mig själv och honom . Han styrde vår steg mot garaget. Där det inte bara stod hans andra bilar utan en massa andra bilar jag så bilen som ja
iallafall tror att han syftade på . Det var en fisker karma fast den här var lila med blå lysen under bilen och nummerplåten bestod av " Alexiz" " den här är ja du ser ju vad som står på nummerplåten . Den är Din!" Utbrast
han . Var han galen? " vad vad är det du säger ? Är du galen ?"frågade jag samtisigt som jag gick runt bilen och kollade på den. " Öh ? Nej? och jag vet att nu tänker du såhär. tycker han att jag ska åka i den här när jag är gravid eller när barnet är fött. så nej. haha därför vi Våra Range Rovers? jag har faktiskt skaffat oss den där också." sade han stolt och pekade mot den Vita Range Rovern. Han var verkligen Galen.!
" du är Galen. jag sa ju det! du har redan 2 stycken. Jag har en . och nu. nu DEN HÄR?" Utbrast jag . Han skrattade lågt för sig själv och . Gick mot tydligen min Fisker Karma
Han kastade nyckeln åt mig som om att åh hoppa in haha.  Jag kanske var tjej. men jag var inte bara det. jag var en riktig Rally brud. jag är en tjej som älskar fart." bered er på. lemme' see. Häpnad!" fnissade jag åt han när han satt sig bredvid mig på förar sätet. Pattie hade satt sig i Bak. och jag körde ut bilen från garaget och körde iväg. jag har Kört Justins Karma. 2 gånger haha. han är liite kräsen om vem som rör , kollar eller kör hans bilar. haha. bara för att retas lite gasade jag på ännu mera. man hörde hur Pattie andades häftigt. " Haha ta det lugnt Pattie. Jag ska inte köra av vägen. jag looovar." skrattade jag och la betoning på Lovar. haha. det gick ganska snabbt från oss till Subway tyckte jag haaha. pattie gick ur bilen och skämtade med att säga." Mark. åh kära underbara asfalt.haha." Jag himlade smått  med ögonen samtidigt som jag log mot henne och greppade tag om justins hand och klickade på knappen som låste bilen.  vi gick in till subway och satte oss vid ett bord lite längre in en de andra borden. jag tog en Ost och skink macka lika som Justin och Pattie tog en Kyckling macka med någon sås eller något på. haha ."  vad ska ni ungdomar hitta på med senare då?" frågade Pattie och log mot oss båda. Jag kramade om justins hand under bordet och svarade glatt Pattie." vet inte. tänkte kanske att vi kunde fixa i barnrummet?" Jag vände min blick mot Justin som först inte reagerade på det men nickade sedan till och tog sin mammas hand över bordet och sade till henne. " Du kommer bli en bra Mormor. Gamling." skämtade han och skrattade till Pattie Fnös tillbaka åt honom och skrattade hon med." Ha ha Justin. ni kommer bli bra föräldrar ni med. och ni vet att ni alltid kommer ha mitt , Jeremy , Mamma ( Diane) , pappa(Bruce) , Scooter , Jason , Selena , Vanessa ja allas stöd. ni kommer klara er fint! jag lovar. och jag vill att ni ska veta hur stolt jag är över er. ni är verkligen perfekta för varandra. och det har jag vetat ända sen ni var såhär små" sade hon och gjorde en chäst ( STAVAS? haha )  med handen. " haha aw. tack Pattie. Det betyder verkligen , jätte mycket att du säger så. se vad du gjorde nu gråter jag också." fnissade jag samtidigt som tårarna började rinna. åh  , orka vara gravid. alla känslor bara leker med en. Justin tog  bort sin hand från min och förflyttade den mot mitt lår som han sedan drog handen upp och ned på. " aw gråt inte babe." log han mot mig Pattie kramade om min hand så hon höll i både Justin och Min hand." ja sluta nu Alex. jag kommer oxå börja gråta." log hon samtidigt som en tår slank ner på hennes kind. jag bestämde mig sedan för att fixa till sminket. som hade runnit av mina glädje tårar. jag ursäktade mig och gick mot toalletten . jag var så inne i mina tankar att jag inte såg mig för så jag krockade in i någon. jag hörde hur den välkända och raspiga rösten flämtade till och Sade " Jag ber så mycket." sedan avbröt personen sig sälv.Det kunde inte vara sant.! " R-r-r-ryan?" stammade jag fram . jag såg på han  hur han verkligen led. " Jag . jag är så ledsen Ryan ja." han avbröt mig med att krama om mig. jag blev först rädd och stel men sedan bestämde jag mig för att krama honom tillbaka. " Förlåt mig Alexiz. jag vet inte vad som flög i mig. jag menade aldrig att göra dig illa ag svär. du och Justin kommer bli ett perfekt par och föräldarna. jag lovar Alex.  " viskade han lent. vi blev avbrytna när Jag hörde hur justin kom . Ryan flög snabbt av mig och  Justin borrade in sin blick i Ryans ögon ." Justin. det är helt oskyldigt! han bad bara om ursäkt. Snälla" bad jag och han fnös högt när han gick fram mot Ryan ." Det är jävligt tur för dig att Min mamma sitter där. om inte . då hade jag tyckt synd om dig.!" Justin greppade tag om min hand och drog med mig tillbaka till bordet. han morrade lågt till. ag suckade högt och irriterat. Pattie kollade förvirrat på oss." vill jag veta?" frågade hon Jag skulle svara när justin avbröt mig ." Hon stod och kramades. med fucking Ryan!" utbrast han Pattie Gjorde ett schh Ljud åt han. " Svär inte unge man!  Dra inte förhastade slutsatser Justin!" grumlade hon. jag nickade och försvarade mig sjävl." Exakt! Han bad om ursäkt Justin. jag bad om ursäkt för det faktum att Jag var Otrogen mot honom! med dig! fattar du inte? jag valde dig! jag skulle aldrig gå tillbaka till honom. Visst jag älskar honom men inte på det sättet längre! Det är dig jag älskar men tydligen är du för dum för att fatta det." han fnös ännu en gång till.jag    
reste mig hastigt upp och rusade med tårarna ner för knderna mot toaletten . Igen. jag drämde igen toallett dörren som snabbt flög upp igen efter mig. Justin kom in flåsandes och drog i gen dörren och låste." Vad håller du på med ?" skrek han nästintill mitt ansikte Det här var en sida som jag aldrig sätt av justin. aldrig.. han fortsatte att skrika massa saker på mig . tårarna sprutade och jag kände hur värkarna kom i både ögonen och magen." Jag trodde att du var många saker. men ett.ett Monster eller något trodde jag inte. Grattis Justin du bevisade nyss hur mycket du hatar din familj." sade jag och knuffade bort han och gick mot dörren som jag precis skulle låsa upp när han drog tag i min handled och tryckte upp mig mot väggen." F-f-förlåt-t-t." stammade han fram lika som ag började han gråta. jag orka de inte bråkade med honom. så istället för att skrika tillbaka på honom så slog jag mina armar om honom och båda två stod vi och grät. efter någon sekund så sjönk vi ner på golvet och häll om varandra." Jag. jag . jag älskar d-d-dig." fick han fram mellan snyftningarna." Jag älskar dig också Justin. Jag hatar att bråka med dig."  jag snyftade till. "Mamma tog       en  taxi" sa justin och kramade om min kropp och lyfte upp mig i sin famn så jag låg i hans famn.
vi satt nu i bilen påväg hem till lägenheten och packa. Justin körde för jag orkade inte köra då jag hade så otroligt ont i magen.

KOMMEEEEEEEEEEEEENTERA
 
det tog mig flera timmar att skriva.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Nu är det så här efter många månader har jag alltid velat skriva en novell för har inte redigt vågat för har varit lite för feg att visa upp mina texter, men idag bestämde jag mig för att öppna en novell. Blev en ny design och första kapitlet är nu uppe :)

Novellen heter "Take a shot for me?" och handlar om: Dyra bilar och stora fina herrgårdar är en del i staden Starbuck. Alla lever efter mottot och varje dag blir en ny utmaning. Iallafall för Ashley. I mitten av gymnasiet börja hennes vänner frysa ute henne och hela världen går ner för den lilla flickan som en dag inte vill leva längre. Tills en ny kille vid namn Justin börja i samma klass, kan han vara nyckeln till lyckan?

Kanske faller dig i smaken? skulle verkligen vara snäll om du ville läsa den:)

Du hittar den här: http://jdbieberstory.blogg.se/
Kommentera gärna med åsikter och liknade, kram <3

2012-10-26 @ 12:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0