Episode 32-engage Party!

  flinade han och tog upp dom mosade mackorna som var blöta av latten. haha " Gott. haha" skrattade jag och det var då jag kom på att jag hade bara bh och trosor på mig. haha. Alfredo märkte nog det också för han satte handen för sina ögon och lämnade rummet. skrattandes gick jag mot justin ." Vi glömmer det här nu okej?" sade jag och syftade på allt med scooter och så. jag fick på mig  ett par baby blåa mjukis byxor och ett svart linne.
 
*******************************
(inge bra inläägg dä jg skriver från mobilen!;). )
----
vi var just nu ute och shoppade. och med vi menar jag . Jag , Vanessa, Pattie och Selena . Vi var hemma i LA igen vilken menades med att vi hade en "fest " ikväll för min och justins förlovning. Alla möjliga kommer . Men jag var tvungen att hålla mig borta från lokalen Tills de ägde rum.  Så vi letade en klänning som kag skulle ha på mig för dom andra hade tydligen redan fixat hir dom ska se ut. " ååh jag vet hur du ska se ut" hörde jag en välkänd röst säga bakom mig . Snooki. " heey Snooks haha hur?" Frågade jag och hon drog med mig och de andra in på hårsalongen som vi läskigt nog precis gått förbi. " dom mig! Eller så som jag hade mitt hår på jersey ." Föinade hon och syftade på hennes svarta hår Med blonda slingor . Hon tryckte glatt ner mig I frisör stolen och ordnade så en tjej fixade mitt hår. Som faktiskt vlev jätte bra! " ses i kvääll Meatbaall" tjöt hon när vi lämnat salongen . Jag och Snooki kände varandra genom att Pauly D brukar joina oss på justins turne och han bjöd in oss på middag med hana vänner och familj samt crew . Och där var hon . Snooki . Vi klickade direkt.. 
"Justin kommer bli mållös! Jag svär" log Pattie mot mig när jag var klar inför festen. mig när jag var klar inför festen. Jag hade en lila lite mer pösigare klänning med Guld detaljer och diamanter som slutade vid mindre än helften av låret. Jag hade lockigt hår och en lätt skuggning med svart ägonskugga med lösögonfransar och eyeliner . "tack Pattie" log jag tillbaka.
när vi kom fram var det en röd lång matta med massa kändisar . Justin hade tydligen fixat så vi var i Nokia Theatre . Folk kom fram till mig och gratulerade mig och sa hur fin jag var . Men jag hade inte sätt Justin Än. Helt plötsligt så ser jag han. Han hade en Svart kavaj med en grå skjorta och ett bar gråa jeans och ett par svarta Supras . Efter tt jag studerat honom wn stund märkte jag att han gjorde de samma med mig. vi gick mot varandra Och omfammnade snabbt varandra . foolk awade och visslade samtidigt som vi kysstes och kamerorna brändes mot oss." jag har saknat dig, och damn så sexig du är. Låt mig gissa. Snooki fixade ditt hår? Haha anyggt änså babe" log han mot mig jag tryckte mig hårdare mot honom och kysste han lätt på läpparna en sista gång innan vi poserade lite tillsammans inför kamerorna och fortsatte mingla lite innan vi gick in .
"Okey! Är ni redo peepz? vi heter som ni alla vet Pauly D . Och jag är Dj Tay JameS och vi kommer vara lite som era hosts Idag . För att fira våra underbara vännersförlovning. det var först tänkt som en fest fast de blev lite ändrat. de blir folk som är utvald och får komma upp här och ha tal osv osv. " rabblade dom upp. musiken sattes igång ett tag och folk dansade som idioter tills låteN var slut och "scenen" lystes upp och där stod nicki Minaj . " Alex jag tycker su kan komma hit och sjunga dom här två låtarna med mig.!" Utbrast hon i micken
jag fick en mick och låten som vi började med var Starships. 
"Starships! Weee meant to flyyyy!" Sjöng nicki och fortsatte tills jag skulle få sjunga" jump into my hoopty hoop. I own that and i aint pay my rent this month. I owe that ." Och nicki fortsatte och sedan sjöng vi Where Dem girls at med Florida. 
 
 
Kvällen drogs mot sitt slut och alla möjliga folk hade sjungt och haft tal. Justin var borta ifrån sin plats bredvid mig och han var atrax uppe på scenen. " jag hade tänkt att göra ett tal. Men vad finns det att förklara? Att Alexs underbara blåa ögon aom amhäver hennes vackra ansikte? Eller sättet hon rör vis mig , kysser mig och talar till mig som gör mig så frustrerad . För jag vet att hur mycket jag än kommer försöka så kommer jag aldrig kunna slå henne i det. För sättet hon säger " Jag älskar dig " på är något jag vet är sant för båda parter. För jag älskar dig Alex och jag har alltid gjort de! därför vill jag tillägna dessa låtar till min otroligt vackra blivande fru och barn till mitt barn. Jag älskar dig Alex . Du är den mest strkaste kvinna jag någonsin träffat!" Sade han utan att slita blicken feååb min. Han satte sig ner på pallen bredvid Dan med sin gittar och började spela. Die in your arms , Fall, Be alright, thought of you . Sen sjöng han och Jason Derulo It girl . Tårarna rann ner för mina kinder när han sjäng för mig. Jag gick mot scenen och lramade om honom och kysste honom snabbt han gav mig en mick och frågade om jag ville sjung sista låten med honom.. " visst men först. Så vill jag ha mitt lilla tal." Sade jag och rog upp micken och började ä" som ni alla vet växte jag och justin upp ihop. Och vi har alltis dragits till varandra . Jag kan inte slå ditt tal älskling men jag kan tala från hjärtat. varje gång jag tittar på dig bubblar set inom mig . Jag får en känsla som jag bara får med dig . Älta kärlek och jag är så tacksam över att jag har fåårt den här chansen att bli älskad v någon som jag själv älskar. För de gör jag. Sspåå mycket och.*snyft* jag lovade ju mig själv att inte gråta. Jaja. Iallafall . Jag är glad att du är pappan till våran  dotter. Och ingen annan. För jag vet hur mycket Jazzy och Jaxon betyder för dig . Så jag vet hur bra pappa du blir. Jag älskar dig nu . Då och föralltid!" sade jag och kramade gråtandes om honom och folk applåDeradee åt oss. " En .en d-dotter?"frågade han med tårar i ögonen . jag nickade mot honom ovh då sprack det för honom med. När vibsamlat oss sjöng vi sista låten vilket var Beautiful som Justin i vanliga fall sjunger mes Carly.
de r var en fantastisk kväll!

Kommentarer
Postat av: Väggblomman.

Sugen på lite ny fanfiction läsning? Andra kapitlet publicerades just!

BELIEVETHIS.blogg.se

Ha en trevlig decemberdag! :)

2012-12-15 @ 18:35:18
URL: http://believethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0