Episode 4- People Cry Cry Cry &Cry

hatar mig själv och ångrar mig över det. " jag skrek och jag var ledsen och arg. arg på mig..... jag såg små tårar från Selena's ögon .
" älskling var inte ledsen " sa jag till henne samtidigt som jag drog in henne i en kram och kysste hennes hjässa. det här kommer bli en LÅÅÅÅÅNG natt tänkte jag för mig själv.......


Selena släppte sedan min omfammning och lämnade mig ensam i rummet jag suckade lätt för mig själv och satt mig sedan i soffan jag att i innan. jag drog upp min telefon och tänkte att det var lika bra att kolla OceanUP på en gång . jag flämtade högt till när jag läste " Jelena=over ?man ska ha sätt popsensationen Justin Bieber, 18 suttit och gråtit på en park bänk utanför Good samaritan Hospital , LA , California .
därefter sätt Bieber träffat på sin flickvän Selena Gomez , 19 inne på Sjukhuset. enligt en källa skulle paret ha skrikit på varandra och sedan sätt Selena lämnat rummet gråtandes.Gomez blev du dumpad ? det sägs även att Justin's barndomsvän Alexiz Rose Chandler,18 ligger på detta sjukhus . Alexiz är även en nära vän till Selena Gomez.
vi har en källa som berättar att Chandler och Bieber ska ha haft ett problem sen Justin Lämnat Stratford. Källan har även berättat att Justin och Alexiz ska ha haft ett gräl inne på Gomez's Logé medans hon var på en Photoshoot där Chandler's Mamma Lucy Chandler fotade Selena. efter Grälet fördes Alexiz till närmaste sjukhus , Bieber är du våldsam? eller har Alexiz ett hälsoproblem?"
Folk är verkligen Desperata . och att dem har fått reda på så mkt inom så kort tid ? Omg! dom människorna har problem som inte kan skilja mellan privatliv och kändis liv.
nu är jag riktigt förbannad. jag twittrade snabbt " Folks! Rumours not true!! me and @SelenaGomez did NOT breakup! and yes my my friend Alexiz did go to the hospital after our "fight" Tbc ( To be Continued ) hatar twitter man kan inte skriva så långt man vill xD " ----> after our fight! but i would NEVER hit a girl! and u know that! why she went to the hospital is private so stop snooking around she will tell u if she want and if not please respect that i want all of u to know that i LOVE U ALL! peace i'm out"
folk måste förstå att det inte är okej att sitta och ljuga för folk eller snoka runt i våra privatliv. det är inte okej!
"justin?" hörde jag min Mammas röst "viska" när hon klev in i rummet. "hey mamma" svarade jag henne med ett litet leende men försvann lika snabbt när jag kollade på henne . hennes ögon var röda , hon hade gråtit , men jag förstår henne Alex har alltid vart som en dotter för henne. det värsta jag vet är att se dem jag älskar gråta speciellt Mamma. " Scooter är här och han måste prata med dig . nu " jag nickade smått åt hennes mening och
skulle precis svara men avbröts när Scooter klev in genom dörren och brast ut med ett glatt " Hey kiddo" log han mot mig och jag började flina och svarade med " tja Scoot vi pratade just om dig" han skrattade till och började med " Jaså ? det gjorde ni " mamma avbröt honom och ursäktade sig själv med " hej Scooter jag ska gå nu , prata på ni " log hon mot oss och lämnade sedan rummet och stängde dörren efter sig. han slog sig ner i Fotöljen mitt emot soffan jag satt i . " Så " började han men avbröts ännu en gång av att min telefon började ringa och Chelsea's namn lyste upp skärmen " Jao ? " svarade jag och Chelseas ljusa stämma svarade mig med " Jo hey Justin det är om Alex doktorn vill att alla anhöriga ska samlas i hennes rum , han har ett par nyheter" svarade hon mig och jag hann bara svara " okej Jag kommer nu " och sedan la vi på .
"så?" frågade scooter mig och jag svarade honom " Jag är ledsen scooter kan vi ta detta senare doktorn vill träffa mig. nu " hans leende försvann och fortsatte med " Det är om Alexiz va ? det var henne jag ville prata om " jag skulle svara honom vi tar detta sen men jag orkade inte jag gick ut ur rummet i full fart han ropade mitt namn flera gånger men Alex behövde mig . även fast hon inte erkänt det än men jag vet det . hon vill ha mig där.
jag kom upp till rummet där alla väntade på mig doktorn nickade till när han såg mig komma in och stänga dörren . han började förklara med " som ni vet Alexiz här har en Väldigt onormal tumör i Nacken/Huvudet jag och några fler läkare har kommit fram till att Alex inte har så mycket tid kvar om vi inte gör något inom snar framtid. " han avslutade där och man kunde bokstavligen känna hur allt ifrån Lycka sjönk ner till Sorg på bara några sekunder . Selena började eller snarare alla började gråta . alla utom jag. Dr.Charles Fortsatte sedan " men vi hinner i tid men somsagt inom en snar framtid . och jag behöver Båda Föräldrarnas Underskrifter och tillåtelser att operera . utan det kan jag tyvärr inte hjälpa dig Alexiz " han avslutade där och mitt tänkande började flöda i mitt huvud. vadå båda föräldrarna ? Alexiz har inte någon Pappa . hon har aldrig träffat honom inte ens När hon föddes. mer hann jag inte tänka eller se förns allt blev svart och jag kände hur jag ramlade ihop mitt på golvet det sista jag hörde var ett skrik.
mitt hjärta bokstavligen stannade när Dr.Charles berättade att jag inte har lång tid kvar . och att båda mina föräldrar var tvungna att fylla i pappren ! asså what ? jag vet inte ens vem min pappa är. eller vart han är. alla började gråta till och med Pattie . Selena satte sig ned på sina knän på golvet. och justin. han var den enda som inte grät . vad är hans problem egentligen? när Dr.Charles Pratat klart så gräta alla och helt plötsligt Ramlar Justin bara ihop mitt på golvet , ett  skrik lämnade min mun och jag Slängde mig på honom, visst jag kanske inte var redo att förlåta honom men någon gång måste han få komma in i mitt liv igen.  jag sket i om jag fick on i handen och näsan av slangarna . min Kompis behövde mig. "J-j-justin?" hackade jag fram . han kanske inte var den vän till mig han en gång var men ingen behöver dö pga. mig!  jag kollade hans anding , och han andades Pheew  jag låg där och skule ta hans hand när någon drog mig ifrån honom jag kollade upp och mötte Kenny's Ansikte han ögon var också röda. Sömnbrist tänkte jag . jag kände inte Kenny på det sättet. "lugn Alex han mår bra allt kommer bli bra igen han har bara svimmat " viskade han i mitt öra.
*************
jag låg i det tråkiga sjukhus rummet och stirrade rakt upp i det vita taket . en fläkt var det där också . visste ni att den har snurrat 75 varv på 3 minuter? vilket kul liv jag har . räknar varven på en fläkt. ja det är ju , Normalt
jag undrar om han har vaknat än ? **Knack** **Knack** hörde jag på dörren och in kommer Pattie med en massa album i famnen.
Vi satt och kollade på en massa bilder från Kanada och våra resor som vi hade . vi hade säkert suttit där i timmar och kollat igenom en massa album . Pattie är som min extramamma har alltid vart och kommer alltid att vara. "åååååhh" utbrister Pattie och pekar på en bild som jag mycket väl känner igen
det var en bild på mig och Justin när vi var små , vi var på picnik med Pattie och Mamma . det var min . våran första kyss/puss . " åh såklart jag gör pattie ! jag skulle aldrig glömma bort min första kyss " skämtade jag . hon kollade på bilden samtdigt som hon säger" ni var så söta ihop " började hon men avslutades med en suck men fortsatte sedan med " Jag ber så mkt om ursäkt gumman . jag är verkligen ledsen över att min son lämnade dig , bröt ditt hjärta jag ber om ursäkt för att jag har uppfostr.." mer hann hon inte säga förens jag blev lite besviken och arg ! " NEJ! pattie det är inte ditt fel , verkligen inte ! det är inte ditt fel att din son lämnade mig utan att göra slut eller berätta något . du får inte känna någon skuld för något han har gjort det är hans fel bara hans !" avbröt jag henne och jag hörde hur hon snyftade till , snälla gråt inte . jag hatar att se henne gråta ! " pattie snälla gråt inte då börjar jag också att gråta" viskade jag till henne . hon kollade upp på mig med sina rödsprängda ögon och jag kände hur mina ögon vattnades och strax efter kom tårarna " jag vill inte se min son sörja i resten av sitt liv , jag vill inte sörja i resten av mitt! du klarar det här Alex jag vet det " Snyftade Pattie . menade hon verkligen att dem skulle sörja , m-mig ?  om jag dog . " Pattie jag vet inte . jag är inte lika stark som jag var sist jag v-vet inte " svarade jag henne men jag var tvungen att fråga henne " pattie , Saknade han någonsin mig ?" jag svalde mitt saliv och hon svarade mig " Ja ! han pratade om dig hela tiden . hela tiden , jag tror det var några av skälen varför han bröt med Jasmine Och Caitlin . han ville ha dig . bara Dig." svarade hon mig .Wow gjorde han slut med 2 vackra tjejer pga mig ?  . " Dudå ? , Saknade du Någonsin Justin ? " frågade hon mig och fnissade till. hade jag saknat han ? Killen som fick mitt hjärta att slå volter . " Jag tror det Pattie , jag menar han var min enda vän min bästa vän. jag älskade han . han är min bror!" hon log lite och svarade mig med " Han älskar dig med , då och nu , jag älskar dig också Gumman  men jag ska gå och ringa Jeremy nu försök att vila lite " med dom orden lämnade hon rummet .  och jag tog hennes råd och somnade strax efter det .



Sådär ja :D Är novellen bra hittills ? KOMMENTERA FÖR MER :D<3

Kommentarer
Postat av: Myybieberstoory

Bra kapitel! :D

Sugen på ett länkbyte sötnos? :)

KRAM!

2012-05-27 @ 16:29:09
URL: http://myybieberstoory.blogg.se/
Postat av: Carly R Japsen Sweden - Din största Carly blogg

Hej är allt bra med dig? :)

2012-06-09 @ 15:33:02
URL: http://carlyraejepsensweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0