Episode 3- Forgive me!

" Haha Mamma nädå men jag mår bara bra , nu när alla ni är här " svarade jag min älskade mor. " vad gör ni alla här föressten " frågade jag men borrade min blick mor han . Justin. " vi vill kolla så att du mår bra " svarade Justin min fråga . " jaså , men okej " svarade jag men kunde inte hålla mig längre när jag kände tåren nudda min kind tårkade jag snabbt bort den . och började med " Justin? " " aa Alex ? " svarade han mig . " kan vi prata ensamma ? " frågade jag med ett litet smile på munnen . " visst  " svarade han mig och Selena utbrister " men vi vill inte ha någon som svimmar igen okeeeejej? " frågar hon oss och jag fnissar till " Nej självklart inte Selenaaa " hon mimade ett "i love u too " när hon och dom andra lämnade mig och justin i Rummet . Själva Ohboyyyiiii vad har jag gett mig in på .....

" Alex lys" mer hann han inte säga innan jag avbröt honom  " NEJ " skrek jag men fortsatte snabbt efter med " Justin jag förlåter dig kanske någon dag men inte idag och endast om jag får berätta för Sel, då vet vi ju iaf att hon vet sanningen" jag var inte arg jag var besviken . besviken på Justin. " okej Alex " började han men avbröts när hans röst brast. åh inte han också. man hörde små snyftningar från honom innan jag visste ordet om det så hade han satt sig på min säng och kramade om mig och viskade " förlåt jag vet inte varför jag gråter Ja inte vill mista dig igen." Jag svarade han snabbt med " Nej justin det är lugnt jag lovar" 
( TÄNK ER ATT DET ÄR JUSTIN OCH ALEX ) :D
Han log mot mig och kramade om mig igen och viskade " Du kommer alltid vara mitt allt . mitt allt Alex, du kommer alltid vara min första kärlek och också ha en stor del i mitt hjärta . föralltid." jag visste inte hur jag skulle svara på detta jag är helt stum. jag kände att min sjukhusklänning blev blöt. ohgreaaat han gråter igen.
" justin ja " han avbröt mig där för att säga sitt lilla "tal"
" Alex du behöver inte säga eller svara på något av detta nu men jag vill att du ska veta att du fortfarande är min bästa kompis och första kärlek  jag kommer alltid att ha känslor för dig. du kommer alltid ha en del av mitt hjärta "  wow sa han verkligen det där han fortsatte med " Jag älskar dig my Lil homie " nu kramade han mig extra hårt.
älskade han fortfarande mig ? efter alla dessa år.
"förlåt mig snälla jag har saknat dig " jag visste ärligt inte hur jag skulle svara på detta. han flyttade sitt huvud mot min mage.
" Justin jag vet inte hur jag ska reagera du är tillsammans med min bästakompis . " jag ville säga jag älskar dig oxå jag har saknat dig o.s.v  men jag kunde inte Justin var tillsammans med Selena och han ska inte få vinna så lätt. absolut inte! Han kan inte göra såhär. varken mot mig eller Sel . Åh selena vart är hon förresten ? " Justin Jag tycker att du ska gå nu " sa jag i bestämd ton.
" M-m-men " började han och nu kände jag tårar från hans ögon mot min mage och fortsatte sedan med " du är fortfarande lika vacker Alexiz " med dom orden lämnade han rummet springandes.
Jag sa att jag älskade henne ! vad fan justin Du har en flickvän som du älskar. eller ?
Fan sluta tänka sådär nu klart du gör . Du Älskar Selena mer än allt annat.
*****
jag sprang gråtandes ut ur rummet och allas blickar vändes mot mig . Selena kom upp till mig och frågade mig " Mår du bra älskling ? "  jag svarade med ett kort " ja jag mår bra " sedan sprang jag iväg jag sprang och sprang tankarna flödade varför ljög jag för Selena Klart jag inte mår bra. gaaaashh  jag kom fram till Sjukhusets utegård så jag gick runt där gråtandes ett tag innan jag hittade en bänk att sitta på . där satt jag . Justin Bieber Gråtandes livet är allt bra perfekt ibland . not! tankarna for runt genom mitt huvud om mig , Alex , Selena ALLT .
men mest tänkte jag på Alex ååh vackra Alex jag kan fortfarande inte fatta att jag skadade henne så mycket som jag gjorde, och om jag fortfarande Älskade Selena. min telefon började ringa och Chelseas Namn lyste upp skärmen. great .  ( Tjock text Chelsea Vanlig Justin  )

Samtal :


"Justin?" jag suckade högt innan jag svarade " Chelsea vad vill du ? " hon andades högt och svarar min fråga med " Alex Berättade för Selena och Selena vill prata med dig . NU ! " jag vände på mig och gick tillbaka sen kom jag på att Chelsea var kvar i Telefonen " är du kvar Chelsea ? " började jag men orkade inte vänta på svar så jag fortsatte med " påväg in nu Chels See yah  bye "  hon fnissade till men blev genast allvarlig " Goood Bieber Goodluck On yah Baaii "

Samtalet Avslutat :
där stod hon min flickvän. jag svalde högt när jag klev in innanför dörren och gick fram till Selena som såg väldigt arg ut .  " kom " sa hon och viftade med handen som följ efter mig . jag tog hennes hand och vi gick in i ett lite mer avlägset rum på sjukhuset hon stängde dörren och skriker " hur fan kunde du ? Du svek den person du älskade som mest ! Henne Justin HENNE hon har fan cancer och du lämnar henne i vadå ett halvår innan du blir tsmans med Caitlin och du var fortfarande tillsammans med Alex fyfan ! är det ngn annan du är tillsammans med nu ? " oj Selena var arg riktigt arg , jag har mig själv att skylla. " Selena Jag älskar dig mer än något annat jag och Alex är över visst jag älskar henne för att hon är min BÄSTA KOMPIS! kompis Selena Kompis jag vet att jag gjorde ett STORT misstag och det går inte en dag att jag hatar mig själv och ångrar mig över det. " jag skrek och jag var ledsen och arg. arg på mig..... jag såg små tårar från Selena's ögon .
" älskling var inte ledsen " sa jag till henne samtidigt som jag drog in henne i en kram och kysste hennes hjässa. det här kommer bli en LÅÅÅÅÅNG natt tänkte jag för mig själv.......


SÅDÄR JA :D nu är 3:e delen ute :D tyx ? Vill ni ha mer ? KOMMENTERA DÅÅÅÅ!!!!!

Kommentarer
Postat av: - F E L L A N Z - vardag, photoshop, skönhet.

fin blogg! allt bra? :D kraaam

2012-05-06 @ 00:09:12
URL: http://fellaanz.blogg.se/
Postat av: http://bieb.blogg.se/

skitbra!

2012-05-09 @ 12:25:57
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0