Episode 8- I should've told you

" hej . jag är ledsen Alex men Ryan skulle aldrig göra något sånt " Hörde jag Justin säga när han klev in genom dörren ..
" Jag vet , men det är svårt att glömma att man blivit våldtagen Justin " snäste jag även fast det inte ens var hans fel .
" lyssna på mig , du är värd någon som kan ta hand om dig . Ryan är en sån kille han skulle aldrig göra illa dig , jag lovar " svarade han mig och med dom orden gick han igen . jag skulle precis öppna dörren när jag mötte Ryan's Blick.


 

 


 

 

"Förlåt Jag borde ha berättat" började jag och vek bort min blick ifrån hans . han klev ett steg närmare mig och kramade om mig " nej säg inte förlåt jag borde ha frågat dig om du ville , förlåt förlåt förlåt " svarade han ganska lågt. jag svalde hårt innan jag klev bort ifrån hans omfamning " jag borde åka hem " var det ända jag sa innan jag gick fram till soffan där Selena och Justin satt " Sel ? " frågade jag henne och hon vände sin blick " ja ? " jag gick närmare soffan " kan du skjutsa hem mig? " hon flyttade sin blick ifrån mig till Justin's " justin skjutsar dig jag stannar här och pratar med ryan " svarade hon och justin nickade . innan han gick ifrån soffan kysste han henne. för att vara ärligt så gjorde det ont att se dom tillsammans . även fast jag är över justin och har ryan.
" kommer du?" frågade justin som nu stod framför mig. jag svarade honom inte utan vände på mig och gick mot ytterdörren . jag satte på mig min jacka och mina skor . just när vi skulle gå ut genom dörren hörde jag hur Ryan skrek till och hur något gick sönder . jag kunde inte höra mer jag sprang ut ur huset och hoppade in i Justin's Bil. strax efter kom Justin och kollade förvånat på mig " hur är det ?" frågade han mig och jag fnös högt " jätte bra . tror du att jag skulle sitta här och gråta framför Dig om jag mådde bra eller ? "jag var egentligen inte arg på honom jag var bara ledsen . ledsen för att det jämt är jag som blir utsatt för skit.
" förlåt att jag frågade " var det ända han sa innan vi åkte iväg . det var knäppt tyst i bilen vi svängde in på en grus väg och jag öppnade min mun för att fråga justin " vart ska du ? det här är inte vägen hem till mig!" han svarade inte utan stannade på en liten skogsväg mitt ute i ingenstans han sa inget utan satt bara där och glodde när jag väl skulle fråga honom vad höll på med knäppte han upp sitt bälte och kysste mig. jag visste inte hur jag skulle reagera först men jag efter en stund besvarade hans kyss som sedan fortsatte till Hångel. det var en fantastisk känsla men vad höll vi på med egentligen. jag avbröt allt och skrek
" Vad håller vi på med!? " jag förstod inte , jag hade nyss kysst honom . Justin.
" J-jag v-vet inte förlåt jag bara." jag avbröt honom med att sätta upp handen " nej justin . det är lugnt . men vi borde inte ha gjort så." jag kollade ut genom fönstret och han kramade om min hand " nej det är okej . vi borde ha gjort så . jag ångrar det inte Alex . förstår du inte ? jag älskar inte dig som en Syster jag älskar dig ! som en flickvän." jag blev helt stum. hur kunde han göra så mot mig. eller Selena . " Justin . snälla bara kör hem mig " mer än det sa jag inte på hela vägen hem. " tack för skjutsen justin . Hejdå" var det sista jag sa innan jag drämde igen bildörren . med snabba steg gick jag mot min dörr till lägenheten. jag har inte vart här sen jag fick reda på hur illa allt var. jag hade bott hos mamma i 6 månader med min bror Jason. jag älskar min mamma det gör jag men ibland är hon för mycket . det var hit jag gick under de 6 månaderna för att tänka , dansa , skriva låtar och träffa Ryan . vi har träffats hemma hos honom och hemma hos mamma med . men ingen hade märkt något.ingen alla var för självupptagna eller upptagna med att oroa sig för mig . jag bryr mig ärligt inte längre . just nu skulle jag bara skriva, skriva , skriva & Skriva .

*******************
"kära dagbok det har gått 3 dagar sen det hände. jag och ryan är "sams" igen även fast vi inte bråka men ja . du fattar. Jag kan fortfarande inte fatta att Justin hade kysst mig . han vet hur mycket jag gillar Ryan. men han verkar inte bry sig om det. Selena och jag har träffats varje dag. jag vill bara berätta för henne hur mycket hon betyder för mig. jag vill även berätta om att Justin kysste mig. men jag vågar inte. jag är rädd . rädd för att hon ska lämna mig. jag vill inte det . jag vill inte ens tänka på hur arg Ryan kommer bli. jag måste gå nu dagboken Sel kommer snart jag ska försöka samla mod och berätta för henne XoXo Alexiz "

" hey Alex" sa selena som stod i dörröppningen. " Hey babe " svarade jag henne och la ifrån mig dagboken och gick sedan fram till henne och kramade henne ." kom jag måste berätta något " sa jag och tog tag om hennes hand och satte mig ner på en utav mina barstolar " du behöver inte berätta Alex Jag vet redan om att Ni kysstes " sa hon när vi satt oss ner . va ? Hur visste hon? " hur. " mer hann jag inte säga innan hon fortsatte " det är lugnt . jag vet om erat förflutna och om jag ska vara ärlig börjar mina känslor för Justin att försvinna men snälla berätta inget för honom. snäääälla " bad hon . vad sa hon nyss ? . hon älskade honom inte längre ? " va ? " var det ända jag fick fram. " jag förstår inte . ni är så söta ihop " fortsatte jag och hon snyftade till och blickade ner på sina händer " jag v-vet det är f-förf-färlig-gt" stammade hon " är du okej?" frågade jag och hon nickade . jag reste mig upp och kramade om henne " Nej det är du inte " svarade jag henne och hon brast ut i gråt. det här kommer bli en lång daaag.

Förlåt att jag hoppar så mkt
( 6 månader senare )

 

" Kära Dagbok det är sex månader sedan jag skrev i dig sist .idag är det 6 månader sen jag och Ryan vart tillsammans. mycket har hänt myycket. jag ligger just nu och tänker på allt i min säng samtidigt som jag kollar på min älskade pojkvän.
Jag beslöt mig för att leva vidare från dom hemska minnena från Den kvällen jag blev Våldtagen.
samma kväll som jag berättade för Ryan om kyssandet mellan mig och Justin gjorde vi Det . det var de bästa Sexet jag någonsin haft hitills fast det var ju ofc inte första och sista gången vi hade det. . samma kväll Berättade Selena för mig att hon gjorde slut med justin . pga. sina känslor och hon ville ha någon som kunde vara med henne mer än justin . deras liv var för komplicerade Justin var på världsturné och Selena Spelar in en film. men nu Vaknade ryan xxxx Alexiz" " vad skriver du?" viskade Ryan som hade vänt på sig och lagt sin hand på min nakna mage. " inget cutie och Grattis på 6 månadersdagen baby" svarade jag honom och kysste honom mjuk på hans nakna överkropp han flyttade sin hand mot min rygg innan han kysste mig på läpparna " Jag älskar d-dig Alex " sa han till mig när kyssen var avslutad. han sa att han älskade mig . aww " jag älskar dig med Ryan mer än vad jag någonsin älskat någon " han log större och kysste mig passionerat han satte sig över mig och kysste mig på halsen jag stönade lågt till och jag kunde känna hur han log mot min hals . han flyttade sina kyssar ner mot mina bröst . synd för honom att jag sov i BH . jag ville ge igen. så jag satte mina händer på hans bröst och knuffade ner honom från mig och flyttade mig över honom och kysste honom , våra tungor fann varandra och började smått leka med varandra medans hans händer hamnade på min rumpa jag avslutade hånglet och började kyssa honom på käkbenet . hans svaga punkt . han stönade högt till och jag log stort nu var jag nöjd så jag reste mig upp och gick mot garderoben . " Vad var det där bra för ? " skrek han efter mig jag skrattade lågt för mig själv och satte på mig mina svarta Skinny jeans och ett tajt Linne med Texten " I love My boyfriend" på jag satte upp håret i en bulle och gick sedan in i badrummet för att sminka mig . när jag skulle dra på mig kajal så kom Ryan upp bakom mig och tog den. " du behöver inget Smink babe . du är så vacker utan." jag fnissade till och svarade honom " aw tack babe men vi måste skynda oss nu " han log mot mig innan han tog med sig kajalen och gick utifrån badrummet . ajja jag får väl vara utan smink idag då .
jag gick ner för trappen och in till köket. men när jag kom in i köket var Ryan inte där.

"Älskling?" ropade jag men inget svar. så jag gick runt i lägenheten tills jag kom till kylskåpet.

" Hej älskling . när du läser det här sitter jag i bilen påväg till ryan seacrets
åk dit du om du vill sen åker vi hem till mig så får du se något du har längtat efter att få se. Xxx Din Ryan.<3

 

han hade inte berättat att han skulle dit idag? och vadå för något ?
jag drog på mig mina US färgade Jeffrey cambell skor. och gick med snabba steg ut till min Svarta Range Rover fast när solen lyste på den såg man att det var lite Lila aktigt i den svarta färgen . jag älskar min bil.
jag slog på radion och Whistle-Florida Spelades vilket fick mig att hajja till så jag höjde till högsta volym och hade ner rutorna på bilen . där satt jag på förar sidan i en Range rover på motor vägen bland 100 andra bilar. och sjöng . det är ju något fel på mig.

det vart tvär stopp i bilkön . usch hatar bil köer mer än något annat. jag tutade på bilen framför , men jag hörde inte tutan eftersom volymen på stereon var så hög. när det gått sisådär 3 minuter var låten slut och

Call me Maybe- Carly Rae Jepsen började spelas. jag sjöng med och efter ett litet tag började kön sakta men säkert förflytta sig igen.

när den låten var slut började Ryan Seacrets jag hade upp rutorna och sänkte volymen lite

" det här är Ryan Seacrets . det är massor som har hänt den senaste veckan. vi har sätt Ryan Good tillsammans med Sin Flickvän Alexiz Chandler , även känd som Tjejen som överlevde och Selena Gomez , Vanessa Hudgens bästa vän . det sägs att Paret firar 6 månader idag . så Grattis till er. Vi har faktiskt Ryan Här idag."

Mörk Ryan G Ljus Ryan S
" hey Ry " sa Ryan
" tjena bro " svarade han och sedan började konversationen

" så du och din flickvän har varit tillsammans i sex månader right ? " frågan Ryan

" helt sant ja "


" så berätta hur äe hon ? och är det sant att hon var tillsammans med Justin innan?"

" hon är helt fantastisk Jag älskar henne . jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon som hon. och ja hon och justin var tillsammans när dom bodde i Kanada. " han tyckte jag var fantastisk ?

" det är ju grymt bra bro . hur känns det att din bästa vän har vart tillsammans med din flickvän ? och hur går allt med henne efter att hon övervann Cancern? och är det många flickor som är besvikna att dom inte fick chansen att bli tillsammans med dig?"

 

" ja , well duvet de är helt okej för mig dom är helt underbara för dom är båda mina bästavänner . såvitt jag vet så mår hon fortfarande jätte bra hon är verkligen en ängel, inte bara enligt mig utan alla fans. haha det vet jag faktiskt inte."


" okej . jag hörde att hon och hennes Tvilling bror har en youtube sida där dom gör en massa covers? är det sant ?" efter det så hörde jag inget mer för jag hade stannat på parkeringen utanför Ryan Seacrets och klev ut ur bilen och låste därefter den . när jag klev in genom dörrarna kände jag hur allas blickar brändes på mig och jag såg hur några stod och viskade saker som " det är hon. hon du vet som överlevde den obotliga cancern" jag hade vant mig nu men det var fortfarande irriterande . jag gick med snabba steg mot dörren till Ryan Seacrets.

" haaha du kan väl fråga henne själv ? " hörde jag Ryan säga och vände sin blick mot mig och kamerorna vändes mot mig och jag vinkade glatt till Ryan som log stort . sedan avbröts mina tankar av att en kvinna i 30 års åldern puffade på som om att " gå in där " jag gick mot dörren och gick in

" hey älskling " sa Ryan som nu rest sig upp för att kyssa mig " hey " svarade jag honom efter kyssen

" Det här är Ryan Seacrets och vi är här med Paret Ryan Good och Alexiz Chandler . du kan slå dig ner bredvid Ryan där " pekade Ryan(S) jag slog mig ner bredvid ryan.( G HAHAA MKT RYAN HIT OCH DIT )

" så vi pratade just om erat sexliv " pratade Ryan(S) på och jag vände min blick mot Ryan(G) som hade fått en röd nyans på kinderna.

" jaså det gjorde ni ? låt mig höra " svarade jag honom och han skrattade till

" jo vi vill veta om du tycker erat sex är lika bra som Ryan tycker " jag började skratta och Ryan ( G ) kollade oförstående på mig

" Haha jag antar det ? haha måste bara fråga hur kom ni ens in på samtalet ? " flinade jag och Ryan ( S ) började skratta han med

" jo det var såhär . nejdå men jag har en bunt med frågor jag ska ställa till er och ja . men vi frågade Ryan förut om dig och din Bror och eran Youtube Kanal . är det sant ? " frågade ryan mig och jag nickade och svarade sedan

" jo det är helt sant . men det var ett tag sen vi gjorde en video . men både jag och min bror älskar musik ." ryan nickade som svar och började sedan skratta

" Du Ryan du blev ganska tyst när din Flickvän kom . blev du stum ? " ryan svarade honom med ett

" HAHA jätte kul men nejdu . jag ville bara lyssna på vad hon hade att säga " flinade han stolt

" jaha så det är så det var ja " flinade jag och han gjorde ett failat fake smile tillbaka.. den här dagen är perfekt för mig ..



 

KOMMENTERA! jag är så sjukt glad ! för jag ska se Justin LIIIIIIVE!!!!<3 någon mer som ska det ?

 


Kommentarer
Postat av: AMANDA

Jag ska se honom 22, själv då? :)

2012-07-07 @ 17:06:29
URL: http://jbiebernovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Sugen på en ny design? Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se

2012-07-11 @ 13:01:41
Postat av: Ida

Hejsan, är du sugen på en ny design som också är gratis? Gå då in här: http://justindbstoriees.blogg.se/portfolio/
Kram! :D

2012-07-13 @ 01:00:13
URL: http://justindbstoriees.blogg.se/portfolio
Postat av: Ida

Kolla, och följ gärna min blogg om selena Gomez :)

2012-08-01 @ 02:05:31
URL: http://Swedensselena.blogg.se
Postat av: Justin Bieber Imagine

du skriver riktigt bra! ser fram emot nästa kapitel. :)
kika gärna in på min novellblogg och läs och följ. kram.

2012-08-03 @ 11:15:19
URL: http://Justinbieberimagine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0