Episode -9 Perfect Day

" Du Ryan du blev ganska tyst när din Flickvän kom . blev du stum ? " ryan svarade honom med ett
" HAHA jätte kul men nejdu . jag ville bara lyssna på vad hon hade att säga " flinade han stolt
" jaha så det är så det var ja " flinade jag och han gjorde ett failat fake smile tillbaka.. den här dagen är perfekt för mig ..
_________________________________________________
( kanske inte blir perfekt inlägg men skriver så gott jag kan från mobilen dock inga bilder heller , fixar det på fredag om jag hinner )
"tack för idag , trevligt att träffas Alex " var det sista ryan S sa innan vi lämnade rummet där allt hände , " så hade du kul idag älskling ?" frågade Ryan mig när vi kom till våra bilar " självklart jag var ju med dig babe" svarade jag honom med ett leenede innan jag lutade mig mot min lilasvarta Range Rover ," jaså ? Duvet att jag fortfarande har en överaskning hemma va?" frågade han med sitt mystiska leende jag himlade bara med ögonen och svarade ett kort " visst" innan jag hoppade in i bilen och började köra när Ryan kommer upp bredvid mig i sin Svart/silvriga Range Rover , " tävla?" var det ända han sa när vi stannade till vid vägkorsningen och väntade på att rödlyset skulle bli grönt "Game on bitch "
skrattade jag tillbaka och väntade på det gröna lyset , under tiden hade jag upp rutan och börja tukta Ry lite , när lyset slog grönt trampade jag plattan i mattan och svängee ut på vägen jämt som det var mellan mig och ryan kom det en liten genväg hem till honom som jag och Selena upptäckte en natt när vi var lite alkohol påverkade men vi kom fram ju , utan att blinka eller något svängde jag in på grus vägen och sakta ner farten lite , det kommer ta ryan minst 10 minuter längre att komma fram ändå , när jag kom ut till vägen där det bara var ca 200 meter kvar till Ryan så gasa jag på och när jag precis svängt in på parkering skymtade jag Ryan borta i kurvan ....
"HAH ! Vem vann då ? Vem? Jag hörde inte jo juste mäster förararen Chandler!!" skrek jag glatt till Ryan som precis klivit ur sin bil , han suckade högt gjorde som jag och låste bilen innan vi hand i hand gick mot han ytterdörr , när han låst upp och vi klev in möttes vi av en överaskning ...
_______________________________________________________
jag vet , kort men jag måste gå och jag har bara internet här , det är iaf nåt eller hur?:)<3 KOMMENTERA VETTJA!!<3


Kommentarer
Postat av: elin

såklart jag ska kommentera om ingen annan har gjort det än ;)

Svar: GOOODGOOOD :D
Maddis

2012-08-18 @ 09:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0