I am Back and a new Frech Story ....... Again -.-

Okaaaajj! Yooo! Beliebers! hoppas ingen slutat följa mig ? :D
Men iaf förstår de , är ur usel!
Ni vet ! Jag skulle uppskatta om ni sa till folk att dom skulle kunna kolla in min blogg ? :)
men iaf har en ny story som jag har ideér till :D

STooory!


Ja den här storyn kommer handla om en tjej som är 17 år ( som Justin ) Och heter  Lexie Marie Summer's Och hon ÄR kompis Med Jasmine Marie Villegas och Hon har ett kontrakt på samma skivbolag som JAsmine har och dom brukar sjunga ihop men hon är inte Liksom UTe en ( liksom I pupelicitet ( Stavas?) men aa ) hennes Mamma HAr Canser och dom vill Flytta tillbaka Till Hennns Hemort Stratford , Ontario , Kanada .
Där hon får veta massor av saker om henne och hennes mamam och aa hennes förflutna på hennes mammas sida :) ah jusste Just nu Bor dom i Carlifornia , Hon Gillar Justin Bieber såklart men inte så att hon skulle Skrika om hon såg han liksom xD , hon har Tweetat han och vissa av dom har har han faktiskt  besvara :) och när hon en dag loggar in på Twitter en dag så Har hon2 nya följare Christian och Caitlin Beadles som hon nu efter de blivit väldigt bra kompis med  och dom hitta henne genom hennes Youtube kanal där hon upptaderar sitt liv och när hon Prankar folk och när hon dels sjunger både hon och hennes mamma innan hon blev sjuk, hon  pratar om hur hon mår hur de känns att ha en mamma som har Canser och  Såklart när hon och Jasmine Sjunger ihop :)
Och aaa :) tack :) hoppas att jag kan börja skriva igen , är Grryyyyyymt Taggad :D YEEEY 
LOVE THE BIEBS! OR
DIE BITCHES xd<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0