The dream Del 10 : älskar henne! Mest!

som ni ser börja med Namnet på novellen och : och typ vad som  händer men ni fattar ?
__
"Snälla Shawty Det är inte som du tror! 2 dagar innan meddelandet så var jag hos Selena och hon börja klänga och jag sa att ja inte älska henne att jag älskar min Shawty DU! sen börja hon bråka sen stack jag därifrån Selena Skicka det för hon visste säkert att du skulle bli arg och att jag skulle ta henne men ALDRIg du är den Enda för mig Snälla! Je'Tamie! <3"
- Kolla brast jag ut och gav mobilen till Caitlin!
- Fyfan!
- ja!
- men vi alla vet hur SELENA är men jaja!
_____________________________________________________________________________________________
-ja men tydligen inte nån annan en vi sa jag och snyfta lite.
- gumman älskling alla hatar henne iaf vi här!
- Cait jag hatar henne för att hon är som hon är förra året var ju typ vi BFF  (Best Friends Forever)
- vet sa Caitlin och flina lite
- vad flinar du åt sa jag
- inget
- ok
Justins Perspektiv

Scooter ringde och sa att min My World Tour skulle börja och att jag fick Ta med mig Selena SUCK jag älskar henne men Sanna MEST!  jag tänker ta Me Sanna istället!
men  jag måste prata med henne först! jag ringer henne tänkte jag.
***SAMTAL***
- Sa hon med en snyftning
- Hejjj Shaawty! varför Gråter du ?
- inget
- jo det är nåt säg du vet du kan säga ALLT till mig!<3
- ok , det är bara det att Min mamma har träffat nån och jag kom nyss på att jag missat typ ½ Vecka i Skolan
och att du antagligen ska på din tour snart <3
- Älsk då!<3 du Vi ska flytta :)
- VAAAA ?
- ta det lungt vi kommer bo ett hus emellan oss
- aw :D Guud ! älskar dig
- kan jag komma till dig nu fråga jag
- ah visst :D  mamma och Oskar o Sofie är endå hos henne "kille"
- ok kommer strax då ska berätta en till sak då
- ok , spännande
- jajjamen sa jag flörtigt
- älskar dig
- älskar dig med sa jag och klickade
***SAMTAL SLUT***
Sannas Perspektiv
Nu ska Justin flytta :D NÄRMARE
- Caaaiit justin ska flytta IGEN
- IGEEEN skrek både Caitlin , Chris , Ryan , Chaz samtidigt
- Chilla han kommer bo ett hus emellan oss
- WOW :D Fett Naajjzzz
- vet men nu måste ni gå :D
- dåra ?
- justin ska komma och prata med mig sa han
- ok ses senare antar jag ;) sa Cait
- jaaaaa :D herrååå
- herråå gumman sa hon och stängde dörren
- efter typ 5 min kom justin
- heeeejjj Shawty Maaane
- heejj shaawtyy sa han och kramade mig och kysste min ncake
- GRR8 älskling då vad ville du säga?
- att jag ska ju ha min Tour om typ 1 vecka
- aah ?
- och jag fick ta med mig Selena men jag tänker fan inte  ta med henne jag komemr ta med dig om du vill sa han
- jajaaaaaaaa skrek jag och kysste han och det ledde till hångel och sen öppnades dörren och stängdes..
_________________________________________________________________________________________
såå en kommentera 1 st var

Kommentarer
Postat av: elin

2011-05-10 @ 21:35:58
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: elin

Kände mig för att komentera, gillar :)

2011-05-10 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0