Episode 11-he's my Dad=WHAT?

Djbord bad om micken och sa sedan " Tack för att ni kom allihopa men det har uppstått ett familjeproblem och skulle verkligen uppskatta om ni gick inget illa menat till er men tack så hemskt mycket för det här . jag uppskattar det verkligen ! tack" lägenheten tömdes ganska snabbt efter det och när de sista gått var det bara jag , Ryan , TayTayy , Selena Och Justin Kvar . Jeremy och Erin var tydligen här så dom åkte till Justins lägenhet med Jazzy och JAxon. jag missade väl dom mellan allt drama eller något . " Berätta " Bad De och jag nickade oh pekade på Soffan . jag gick dit och satte mig där därefter de andra " J-j-j-a-agg" stammade jag och bara skakade . " träffade min pappa "



 

fortsatte jag och Selena greppade tag om min hand. hårt . " Vem v..." jag avbröt Justin som skulle fråga vem det var " Det är Scooter " sa jag rätt ut . jag sa det . " V-v-vaa?" Stammade Justin och Ryan fram ." Ja Scooter är min" jag svalde mitt saliv innan jag fortsatte " pappa "...  En hög flämtning lämnade Justin's mun och Selena's ögon blev som stora jordblobar och hon höll hårt för munnen för att inte skrika rätt ut." vad sa du?" undrade Justin som fått tillbaka sin talförmåga jag suckade " Tvinga mig inte att säga det en gång till!" röt jag samtidigt som jag kände hur tårarna började forsa. Ryan la sin hand på mitt lår och drog hande upp och ner samtidigt som Selena flyttade sig ännu närmare och kramade om mig hårt,
Selena har vart min Vän i evigheter  och hon har gått igenom allt med mig. hon var med mig när jag fick diagnosen för Cancern . när jag tog bort tumören första gången och andra . till och med nu sista . Selena är allt för mig hon. TayTayy  Och ryan . kanske till och med Justin.
" Förlåt det var inte meningen att göra dig ledsen jag är så le.."  började Justin men jag avbröt honom för han var inte den som skulle be om ursäkt det var jag." nej jag ber om förlåtelse. jag har verkligen saknar dig buddy " svarade jag honom och när jag släppt selena och flyttat mig så jag satt bredvid just och kramade hårt om honom. allt slutade med att det blev en Gruppkram." Älskar er och tack för att ni finns här för mig ." De svarade att de älskade mig med . till och med Justin. " så Vill ni ut och äta middag , innan jag hungrar ihjäl , haha " frågade jag de andra  . " Visst kan vi det eller ? " svarade Ryan och kollade frågandes på Selena och Justin " Ehm jag borde nog åka h ... " Selena ville inte vara med om justin skulle vara med  , jag förstod henne men jag avbröt henne med att säga " Okey Kom nu , ALLA " jag greppade tag om Selena's hand och drog med henne upp till Ryan's Rum  och gick mot en av hans WIC ( Han har två = han hade en tom men jag fick en att ha mina kläder i när jag är här ) jag drog fram två Svarta Skinny Jeans och 2 linnen , Ett vitt med texten " When The sun Goes Down Tour" på .den skulle Selena ha och jag fick det Rosa Linnet med Samma text , jag hade fått dom under tiden jag var med på hennes turné .  jag hittade även ett par Rosa Jeffrey Cambell skor med nitar på som Selena Fick och jag tog de jag hade på mig hit , alltså mina Jeffrey Cambell skor med Usa's flagga på , " du hade inte behövt låna mig kläder Alex " sa Sel efter att vi klätt på oss , " jag vet  , men jag ville " Flinade jag och vi gick sedan ner för trappen och där satt Justin och Ryan och pratade om något.
men när de såg oss blev deras ögon stora som golfbollar. " Wow" fick Ryan fram när han kom fram till mig
" You like ? " skrattade jag och kysste honom sedan snabbt på läpparna. Justin satt kvar i Soffan och spelade på sin mobil och Selena satt i fotöljen mitt emot och gjorde något på sin mobil.
" kommer ni ? " frågade jag och Selena svarade inte utan reste sig upp och gick mot dörren Justin kom strax efter henne och jag tog mina bil nycklar och gick bredvid Selena ut till bilen " Så killar åker ni egen bil eller vågar ni åka med mig ? " skrattade jag åt dom och Ryan himlade med ögonen och hoppade in i baksätet på min bil när jjag låst upp. Justin och Ryan satt i bak och ag och Selena fram
jag satte på Stereon i bilen och höjde  det var Good Time som Spelades så jag höjde lite till så man kände basen i bakluckan . "  OHHH IT'S ALWAYS A GOOD TIME " Sjöng jag och alla andra hakade på efter tag " GOOd MORNING AND GOOD NIGHT , I WAKE UP AT TWILIGHT , IT'S GONNA BE ALRIIGHT , CUZ IT'S ALWAYS A GOOD TIME " 
När det vart grönt vid rödlyset så gasade jag på och kände hur blixtrarna blixtrade i ansiktet på mig av alla Kameror. haha det här bli en rolig rubrik " Ryan Good , Alexiz Chandler , Selena Gomez Och Justin Bieber Lyssnar på så hög musik så man känner basen i marken " YEY haha
efter en liten stund så började Starships jag och Selena Rappade med medans Killarna bara satt och lyssnade på " I LOVE TO DANCE " Började jag och selena fortsatte med " SO GIVE ME MOORE MOORE "  .
sen sjöng vi båda två samtidigt " STARSHIPS WERE MEANT TO FLYYYY HANDS UP AND TOUCH THE SKYYY"
andra gången vi kollade bak satt Justin Och Ryan och slog med händerna.  jag och Selena började As garva åt dom .
 låten drog mot sitt slut lika med våran bilresa. när vi satt oss vid bordet satt justin mitt emot mig och Ryan Mitt emot Selena Alltså Jag och Selena Bredvid varandra. och Justin och Ryan bredvid varandra.
" så hur fick du reda på att Scooter var din ." Justin var tvungen att svälja sitt saliv innan han fortsatte " din Pappa "  jag suckade och svarade " Dom berättade för mig och Jason under festen , typ strax innan jag bad alla att gå " han nickade till svar och efter en kort stund ursäktade han sig och gick till toalletten . jag visste att han inte skulle på toalletten så jag gick också på "toa"
när jag kom dit där toalletterna är så krockade jag in i ingen mindre än Justin . " Vi måste prata " sa vi i mun på varandra. " du först " bad jag justin och han svarade " Inte här . kom hem till mig sen när du åkt ifrån Ryan , Okey ?" jag nickade till svar och gick på toa så det inte skulle se så konstigt ut. efter ca 3 minuter gick jag ut igen . där möttes jag av våran middag som redan blivit serverad . jag hade inte beställt något?
" vem beställde åt  mig ? " log jag och Selena började skratta och viftade med handen , " hahah Jag , jag vet ju hur myyyyycket du ääälskar Pasta Bolognese så varse  "  jag svarade ett kort taaaack och åt min mat.
 
***********
middagen drog mot sitt slut . jag ville spendera kvällen/Natten med Ryan , samtidigt som jag ville träffa Justin.
ingen hade sagt så speciellt mycket, piinsamt... " åker du hem till dig efter att vi kommer hem till mig eller stannar du ? " frågade Ryan mig när vi gick ut genom resturang dörren .. " Ehm jag tänkte åka hem för att umgås lite med mamma och Jason sen sova lite , är aströött , men vi kan hitta på något imorgon?" ljög jag och kände en gnutta skuldkänslor flöda inom mig jag borde inte ljuga , " och Justin ville prata med mig om någonting , vad vet jag inte." jag kunde inte ljuga för honom , jag kunde bara inte." eh okey," svarade han osäkert, jag visste att han skulle bli besviken eller arg på mig, jag bara visste det.
 
När vi kom till Ryan så gick Selena till sin bil och justin Till sin . jag och Ryan gick in , jag för att hämta TayTayy och han . ja han bor ju där. " Älskar du honom ? " utbrast Ryan såfort vi kom innan för ytterdörren. " Vet du Ryan , det sårar mig  veeeeerkligen mig att du säger sådär!!!" jag var lite  jätte irriterad på honom just nu " Du om någon borde  veta vem jag älskar " suckade jag och han greppade tag om min handled och pressade upp mig på väggen " " Jag borde veta ? JAG , du ska veta att JAG vet inte vad JAG ska tro längre " jag skulle ha ryggat bakåt om jag kunde . men somsagt han hade pressat mig så hårt mot väggen man bara kunde " Vadå Du ska tro ? För Gudsskull Ryan skärp dig! jag kom hit för att Säga att jag älskar DIG och hämta TayTayy inget annat! men du vill tydligen inte att jag ska ÄLSKA DIG! men skit i det " nu så var det hans tur att Rygga tillbaka du passade jag på att gå och hämta TayTayy , hennes Koppel och Mat.
" HEJDÅ " Skrek jag innan jag drämde igen ytterdörren. " Heey Little Cutie "  hälsade jag på TayTayy  och lyfte in henne i framsätet på min bil.
när jag kört en stund kunde jag inte hålla tårarna inne. det brast alltihopa. Jag fick upp min telefon och av någon andledning ringde jag . Justin.
" It's tha Biebzter You're Talking to " svarade han och jag snyftade till
" Alex vad har hänt ? " utbrast han förvånat
" ehm , jag och ryan bråkade (Snyft) och jag vet inte (Snyft) hur det kommer gå efter det här, han var ganska (snyft) arg" grät jag
" Vad b-b-bråkad-de n-ni oom ? " frågade han och jag svarade så ärligt jag kunde "dig"
 



 TÄNKA SIG ATT JAG KUNDE LÄGGA UT ETT INLÄG OXÅ HUH ? DE TRODDE NI INTE VAVAVAAVA ??? :D<3
 
KOOOOOMMEEENTEEEEEERAAAAA!!

Kommentarer
Postat av: Liv

DEN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSTTTTTT!!!!!!!

Svar: TACK :)
Maddis

2012-08-29 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0