Episode 13- Happy now BRO?

jag kände hur mina känslor för Ryan bara kändes som om att dom var påhittade " Nå ? Vem väljer du Alex? Det är jag eller honom .!" röt ryan som tappade tålamodet. " Ryan jag älskar dig . men jag älskar Justin . mer"
__________________________________________________________________________________________________Skriver från mobilen blir konstigt då _________________________________________________
"vad sa du sa du!!!?" utbrast Ryan när jag sagt min mening klart . " ey Ryan skrik inte åt henne ! Jag hörde allt att du slog till henne för några veckor sedan, jodu .jag vet! " försvarade Justin mig samtidigt som jag blev ganska besviken över att han berättade det jag sa förut . Jag och ryan hade vart ute på middag för att fira att det är våran bröllopsdag snart. När vi kom hem till honom så sa jag att jag saknade att umgås med Justin och att jag hinner knappt se selena eller Vanessa längre för att jag jämt umgås med Ryan . Då var det något i honom som exploderade, han knuffade in mig i väggen och slog till mig.
" åh så det är du som ska försvara min fästmö istället för jag? Jag vet att hon älskar mig varför skulle hon annars stå här med mig?" frågade ryan Justin " alltså Ryan sluta !" Skrek jag på honom," förstår du inte? Jag är tillsammans med dig för jag vågar inte göra något annat! För DU fucking slog mig, det var inte första gången,kommer du ihåg vårat första bråk vi hade efter ca 2 månader tillsammans? Jo juste DU slog MIG ! Vad gjorde jag? Jo jag stannade med en idiot alldeles för länge! Dig borde jag ha gjort mig av med för lääääääänge sen! " fortsatte jag och jag såg hur ilskan växte inom honom , " juste , varför tror du att Lex inte har flyttat in med dig än? Jo juste hon är rädd för sin ex fästman!!" skrek Justin på Ryan och rätt var det va så slog ryan allt vad han kunde med sin knytnäve i Justins ansikte" är du glad nu ? BRO! Det här är ditt fucking jääääävla fel Justin ! Varför var du tvungen att komma hit huh?! VARFÖR! Bjöd jag ens dig? Ne juste" åh nu var det jag som blev arg " Ryan vad fan va det där bra för? Och vetu!? JAG BJÖD MIN BÄSTAVÄN PÅ DITT BRÖLLOP ! Föör du är så egenkär så varför kan du inte bara gifta dig med dig själv på en gång!?" jag hukade mig ner i den stora vita klänningen jag kollade medlidande på Lilla Justinbsom låg på golvet och hade börjat blöda näsblod, " kom jujuh så går vi. " sade jag och hjälpe honom upp innan jag greppade tag om hans arm och började springa iväg, folk flämtade och snackade skit som vanligt, när vi kom till parkeringen pekade Justin åt höger , där stod hans svarta Range Rover . Han gav mig nyckeln och jag sprang mot förar sidan och han mot passagerar sidan, "t-t-tackk Justin " stammade jag och han greppade tag om min hand " allt för sin älskade right?" han är så gullig , " om inte jag hade blödit näsblod så skulle jag ha kysst dig nu" fortsatte han och jag skrattade till innan jag tog ett fast grepp om hans nacke och pressade mina läppar mot hans i en passionerad kyss som smakade en aning blod " tack" tackade Justin mig när kyssen var avslutad jag tog lite papper och torkade mig runt munnen , jag såg säkert ut som en clown , jag gav resten av rullen till justin. Jag startade bilen och la i växeln innan jag körde iväg. Jag visste att om jag åkte hem till mig skulle Ryan bara komma dit så jag åkte hem till Justin . TayTayy var hos Selena med Baylor . När vi parkerat bilen och börjat gå mot hissen så stoppade Justin mig " älskar du mig? " frågade han och jag tog ett steg närmare honom så det ända mellanrum mellan oss var de ynka två cm som var mellan våra läppar . Jag stirrade in i hans underbara nasselnöts bruna ögon innan jag kysste honom på läpparna och hans hand landade mjukt på min kind "ta det där svaret som du vill , bara det är det rätta" flinade jag innan jag fortsatte mot hissen. Vi kom upp Till Justins Lägenhet och jag drog snabbt av mig den stora långa vita klänning som blivit blodig och trasig när jag sprang och jag tror en del klämdes fast i bilen , haha . Jag tänkte mig inte för . För jag hade enbart en axelbands lös BH och spetstrosor på mig , när Justin stängt dörren såg han mig " eh går du inte lite väl fort fram nu Alex? " flinade Justin " men visst jag är på , haha" han drog långsamt av sig den blodiga skjortan han hade på sig , kavajen hade han väl slängt i bilen. Jag såg hans sexiga mage samt hans bieceps , "wow" sa vi i mun på varandra " haha kom nu Bieber" tjatade jag på Honom sedan styrde jag mina steg mot hans WIC som var dubbelt så mycket större än min ,och min var gigantisk , tänk er då Justins. Jag hittade ett par shorts det stod Bieber's bak på rumpan " jag vet inte riktigt hur jag ska ta det här?" skrattade jag och pekade mot texten," eh det är till Turnen dom ger mig exemplar på alla kläder som används där " räddade han sig själv " haha yeah right, snygg räddning Hottie " svarade jag enkelt och han himlade med ögonen . Jag hittade även en stor Lila tröja " EY det där är min favorit juu!" utbrast han och satte på mig den " vill du ha den? Då får du komma och ta den" Svarade jag jag sprang förbi Justin ut i sovrummet men längre hann jag inte för Justin stoppade mig han kom emot mig så jag backade , backade och backade tills jag ramlade ner i hans säng. Han landade över mig .
(KÄNSLIGA LÄSARE VILL NOG SKIPPA RESTEN!! HAHA FÖRLÅÅÅÅÅÅT)
Han kysste mig lätt på läpparna , han höll på med att resa sig upp när jag drog ner honom igen, jag kysste honom om och om igen efter några sekunder gick det över till grovhångel jag kysste honom lätt på hans svaga punkt , halsen jag hörde hur han smått stönade till vilket fick mig att le större , jag kände hur hungern växte efter honom , " jag ä-l-s-k-a-r - d-i-g " stönade jag fram när han kysste mig från munnen och ner vid kinden mot halsen . " och jag dig" flinade han jag tog hans händer och la dem på mina bröst som han kort efter började massera , efter ca en minut så hjälpe jag honom av med tröjan jag hade på mig och slängde den i något hörn , så nu låg jag i BH och Shorts , jag försökte knäppa upp hans byxor mellan kyssarna och hungern efter honom växte och växte tillslut suckade jag frustrerat, " såhär gör man baby" log han stolt och fick av sig byxorna. Hans händer landade kort efter på shortsen han drog långsamt sv mig dom och slängde dom på golvet någonstans . Hans kyssar lämnade mina läppar och landade på min hals sedan mellan brösten och ner mot magen , han kysste mig över trosorna ochdrog ner dom samtidgt som han kysste mig vid gjumskarna och neråt , efter mycket om och men så möt vi plats och jag kysste jag honom vilt över hela kroppen , jag drog ner hans kalsonger jag tyckte väl stt jag kände något växa mot benet förut haha Jerry , " åååh du är så elak " stönade han fram och jag log ännu större och tog honom i Handen tills han var hård nog så tog jag honom i munnen han stönade högt och han kom i munnen på mig snabbt så svalde jag det och han greppade tag om min rygg och snabbt så landade han över mig , " hämde är ljuv Chandler" flinade han och drog frustrerat av min BH alltså han drog sönder den , det där ska han få för. Han kysste mig över brösten samtidigt som han masserade med fingrarna dr nere , hans huvud landade senare neråt och han stoppade in 2 fingrar i mig och jag stönade högt till och kände samma njutning som jag gav honom , han slickade mug försiktigt där nere och precis när jag skulle komma slutade han , elakt han lutade sig mot sitt bord han hade bredvid sängen , han deog ut lådan och tog fram en plast förpackning , som jag antog var en kondom , han fick snabbt på sig den och jag stönade i hans öra " K-kom in i mig" strax efter trängde han in i mig ..
________________________________________________________________________________________________________________________________
FÖRLÅT FÖR DEN NEDRE DELEN XD. FFÖRLÅT! KOMMENTERA OCH SPRID BLOGGEN VIDARE:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0