Episode -2 Waking Up!

Hon skrek på mig och jag kände hur dum och elak jag varit , fan dig justin du har skadat tjejen som du alltid älskat. fan tänk inte så du är ihop med Selena ! Selena Gomez Alex's Bästa kompis! skärp till dig nu tänkte jag för mig själv samtidigt som jag såg Alex falla ihop på golvet.
" Oh shit Alex Hur är det , Svara mig nu! " pratade jag med henne . men hon svarade inte. Fan! hon är medvetslös.
" HJÄLP MIG!" skrek jag jag skrek igen , igen och igen tillslut öppnas dörren och Selena Kommer in springades.
" JUSTIN VAD FAN HAR DU GJORT?" skrek hon på mig samtidigt som hon knuffade bort mig från Alex.
" J-J-ag gjorde i-i-ngenting" svarade jag hackandes " RING AMBULANS NU! " skrek hon på mig samtidigt som jag såg tårar från Selena's Vackra ögon och greppade tag om telefonen och ringde 911.
*****
" Älskling " viskade jag mot hennes öra när hon slängde sig på mig och bara grät." Hon kommer bli bra jag lovar" sa jag stöttandes.
" det är mitt f-fel" Stammade hon , va ? vad pratar hon om ? " VA! Nej det är klart det inte är Babe!" sa jag till henne när jag tog tag om hennes hand hårt när hon svarade.


" Det är visst mitt fel om inte jag hade låst in er i min loge o..." hennes röst brrast och hon börja gråta igen ohboy , detta är den värsta dagen i mitt liv , jag  hatar att se Selena Gråta." sschhh älskling hon kommer bli bra igen jag lovar" viskade jag i hennes öra  när hon sedan säger "Justin kan du berätta för mig vad som egentligen hände mellan er två" jag bröt våran ögon kontakt hur fan skulle jag förklara det här nu då."ja" började jag men vi avslutades där när doktorn kom och hämtade oss så vi stod utan för  Alex's Dörr när han säger " Hon är Vaken nu" när han sagt det vände jag snabbt blicken mot Sel och man såg en glimta Hopp i hennes ögon samtidigt som det växte ett leende på hennes läppar " stå inte bara där  och le gå in till henne!" började jag " det är kanske bättre om hon får träffa dig först du vet" sa jag samtidigt som jag tog tag i hennes händer och pussade henne på kinden och viskade " gå nu Babe " och hon svarade ett snabbt " jag ska " hon vände på klacken och gick in till Alex och stängde dörren efter sig. Pheeeeww jag slapp säga det åt henne , iaf för tillfället.
Jag vaknade upp i en ganska mjuk men ändå hård säng jag såg en massa starka lysen och rummet var defenitivt vitt och jag hade masssa slangar i mig .  GREAT jag är på ett sjukhus. " hey älskling" hörde jag en hes röst säga jag tittade snabbt upp mot dörren där jag mötte ett par röda ögon . Selena. " hey Älskling " svarade jag Selena's avlägsna röst. " hur mår du " frågade hon nästan i en viskning men nog högt för mig att höra .  " bra  har mått bättre men annars mår jag helt okej bara det att jag inte vet vad som har hänt med tumören " det sista viskade jag ut Tumören Usch. utan att jag han titta upp igen kände jag Selena Slänga sig på mig och viska i mitt öra
" Du kan inte lämna mig älskling!" började hon när hennes röst brast men fortsatte sedan " Du är mitt allt min syster vad skulle jag ha gjort utan dig. jag älskar dig sweetie pie" innan jag hann svara utbrast hon " jag är ledsen men du ska inte behöva se det här " sa hon och peka över sitt ansikte. innan jag ens hann svara sprang hon ut gråtandes genom dörren. AWESOME Alexiz du fick din bästa kompis att gråta.  duktigt.
dörren öppnades ännu en gång och denna gång kom Dr.Charles in . " Hey Ms.Chandler hur mår du?"
frågade han och jag svarade tillbaka med ett kort "bra" han fortsatte sedan med " bra men jag har dessvärre inga bra nyheter för din del Ms.Chandler" jag svalde högt innan jag svarade " vadå , har den spridit sig ? " började jag men avbröts med att jag var tvungen att andas in lite oxå . " tumören alltså " han nickade och svarade därefter med ett kort " jag tyvärr"  han fortsatte sedan med " vi måste ringa hit din mamma för att vi måste operera bort den Inom kort annars" han svalde och skulle sedan fortsätta men jag avbröt honom " annars kommer jag dö"  han nickade bara och svarade sedan " jag ska ringa din mamma " "neeejjj JAG KAN INTE BLI OPERERAD MITT HÅR" !! tänkte jag men efter jag sagt det kom jag på att jag tänkte lite väl högt. " ta det lugnt Alex ditt hår kommer du få behålla vi ska bara ta nack håret den sitter i NAcken remember? " svarade han mitt tänkande. " åh bra " svarade jag innan han lämnade rummet och jag somnade kort efter det .
*******
"Ms.Chandler ? " hörde jag någon fråga min ögon fladdrades snabbt upp och jag svarade ett kort " ja ? " det var sjuksköterskan. " det är några här för att träffa dig går det bra ? " frågade hon mig . och jag svarade med " JA självklart släpp in dem bara " hon nickade och lämnade rummet kort efter kom Nessa , Zac , Jason , Mamma , Chelsea , Selena och någon jag inte förväntade mig att vara här . fan. vad gör du hör NU ? tänkte jag för mig själv.
" hey Gumman " hälsade mamma på mig när hon kommit fram till mig.  " Hey mamma " svarade jag med ett litet leende på läpparna. " hur mår du ? äsch du har säkert hört den fråga massa gånger" fnissade mamma 
" Haha Mamma nädå men jag mår bara bra , nu när alla ni är här " svarade jag min älskade mor. " vad gör ni alla här föressten " frågade jag men borrade min blick mor han . Justin. " vi vill kolla så att du mår bra " svarade Justin min fråga . " jaså , men okej " svarade jag men kunde inte hålla mig längre när jag kände tåren nudda min kind tårkade jag snabbt bort den . och började med " Justin? " " aa Alex ? " svarade han mig . " kan vi prata ensamma ? " frågade jag med ett litet smile på munnen . " visst  " svarade han mig och Selena utbrister " men vi vill inte ha någon som svimmar igen okeeeejej? " frågar hon oss och jag fnissar till " Nej självklart inte Selenaaa " hon mimade ett "i love u too " när hon och dom andra lämnade mig och justin i Rummet . Själva Ohboyyyiiii vad har jag gett mig in på .....

KOMMER MER  NÅGON ANNAN DAG xDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0