Episode 12- I Love You Lex!

" HEJDÅ " Skrek jag innan jag drämde igen ytterdörren. " Heey Little Cutie " hälsade jag på TayTayy och lyfte in henne i framsätet på min bil. när jag kört en stund kunde jag inte hålla tårarna inne. det brast alltihopa. Jag fick upp min telefon och av någon andledning ringde jag . Justin. " It's tha Biebzter You're Talking to " svarade han och jag snyftade till " Alex vad har hänt ? " utbrast han förvånat " ehm , jag och ryan bråkade (Snyft) och jag vet inte (Snyft) hur det kommer gå efter det här, han var ganska (snyft) arg" grät jag " Vad b-b-bråkad-de n-ni oom ? " frågade han och jag svarade så ärligt jag kunde "dig

" Jag kom in på Justin's Parkering och satt kvar i bilen en stund för att gråta ut. innan jag gick mot Justins lägenhet tog jag TayTayy's mat och bar upp henne i famnen. och gick med snabba steg mot porten. jag kände hur blixtrarna brände mot huden så jag drog på mig luvan och drog den tätt mot mitt ansikte . när vi kom in innanför porten släppte jag försiktigt ner TayTayy och gick mot hissen och hon följde glatt efter mig. Jag knackade inte utan klev bara in . men jag hittade inte Justin . så jag gick mot hans sovrum och precis när jag gick in genom hans sovrumsdörr kommer Justin ut i baröverkropp och enbart en Handuk lindad runt höften.
" OH MY GODNESS!" utrbrast jag och stängde snabbt dörren efter mig. jag hörde hur han smått skrattade för sig själv. " Det är Lugnt Lex du kan komma in nu " sa han efter ca 1 minut . den killen var snabb . " Säkert? du kanske är naken , haha" skrattade jag när jag gick in ännu en gång genom sovrumsdörren . men nu hade Justin hunnit sätta på sig kalsonger iaf. mina ögon fastnade på hans vältränade mage. " ehm , Mitt ansikte är här uppe ?" flinade Justin. " Sätt på dig kläder " var det ända jag sa innan jag fortsatte ut till vardagsrummet för att vänta in Justin.det vibrerade i min Ficka . Ryan's namn lyste upp skärmen . jag suckade högt innan jag tryckte på "Upptaget"
" Ryan?" Frågade justin som ställt sig bakom mig ( Bakom soffan)  jag nickade bara och han satte sig bredvid mig i soffan . " Jo det var några saker jag skulle vilja prata med dig om." började han " Först vill jag börja med att säga jag  tycker att det är synd att du varken Sjunger eller Dansat längre. och jag undrar om du skulle vilja bli  en av mina nya Dansare för BELIEVE Turnén ? jag vet att jag redan frågat och du sa nej . men kom igen Lex säg inte nej igen. jag ber dig" han brukade kalla mig Lex när vi var små det var sant Jag sa nej första gången han frågade . men denna gång skulle jag inte det. eller? " eh , Jag vet inte Justin . jag måste få tänka liitee på det okej ?" frågade jag och han svarade bara gör så och sedan frågade han " Vill du kolla på film och tänka på lite annat?" frågade han och jag nickade . " ja det skulle vara kul , vilken film ? "  han lyfte upp ingen annan film än " The Hunger Games" jag var helt såld på den Filmen . den är så fantastisk! " JAJAJAJAJJAJAAAA" Skrek jag och han asgarva. " okejokejokejjjj" medans han fixade filmen smög jag ut i köket och letade godsaker . jag menar , Det är Justin vi pratar om . " Hmm , Vart har du ditt Godis Mr.Bieber?" viskade jag för mig själv samtidigt som jag kände två händer på mina höfter. jag hoppade till och ett litet men tyst skrik lämnade miin mun samtidigt som Justin Skrattade bakom mig. " Vad håller du på med !?" utbrast jag " Haha du letar bland mina godisgömmor Alex , något måste få dig att inte hitta den" Viskade han Sexigt och tog ett steg närmre mig " ehm"  var det ända jag fick fram . han tog sin hand och tog ner något från någon hylla i skaferiet . " Se nu såg du inte " log han stolt och gick tillbaka till soffan. ag morrade högt till och drog igen skåpet och gick snabbt till soffan och satte mig i en av hörnorna.( Soffan var som en "fyrkant" fast som en "Hörnsoffa" i mitten av rummet xD)
Efter ungefär Halva Filmen Satt jag borta i justin's  Hörna ( xD)  mina ögon slog nästan ihop för att jag var så trött. Jag flyttade mig till Justin för att jag ville inte sitta helt ensam . det blev lite kallt så Justin fick hämta ett täcke som vi delade på . efter ca 10 minuter somnade jag i Justin's famn/Ben . precis innan jag somnade kände jag hur Justin Pussade mig på kinden och viskade " Jag Älskar Dig Lex" jag var för trött för att reagera.
Hon somnade i famnen på mig . jag väntade tills hon sov och sa det jag egentligen skulle ha sagt förut innan jag sa Det pussade jag henne försiktigt på kinden " jag älskar dig Lex" ett leende tog plats på mina läppar . jag kollade klart på Filmen innan jag gick till Sängen och bäddade åt Alex. själv tänkte jag sova på soffan. klockan var väl runt 23 så jag var ganska trött. jag gick tyst ut till vardagsrummet igen. där låg hon fridfullt och sov. lika vacker som alltid. jag hade verkligen tur som hade henne som min flickvän . lika mycket tur som Ryan har nu. jag lyfte försiktigt upp henne och bar henne till sängen . när jag lagt henne till rätta drog jag försiktigt av henne Linnet hon hade på sig samt Skinny Jeansen hon hade en Skrikrosa Bh på sig och ett par Svarta Hotpants på sig under  , hur hon kunde ha det under fattade jag inte men hon fick sova i dom och jag fick även på henne en Lila T-Shirt som hon fick låna av mig . jag lutade fram mot hennes öra och småsjöng " it didn't matter how many times i got knocked on the Floor.You knew one day i would be standing taaaaallll , just look at us now!" tillslut sjöng jag ut " Where would i beeee If youuu didn't believe !?"  jag lyfte upp TayTayy i sängen åt henne efter att jag Gett henne mat och vart ute med henne. jag drog av mig min tröja så jag gick i baröverkropp ut till soffan där jag hade sparat kvar täcket och en kudde som jag tog med mig när Jag hämtade Alex.
jag drog av mig byxorna vid soffan och la dem på sidan av . kollade snabbt Twitter och twittrade snabbt " Good night Beliebers , Keep Believe and Remember that one thing that matterz , I LOVE YOU!"
jag slöt mina ögon och somnade efter ca 20 minuter, Med Alexiz i mina tankar.
Jag vaknade runt 02.00 av att jag var väldigt Törstig! och att TayTayy slickade mig i ansiktet. " åhh , haha " skrattade jag hon kollade på mig med sina små söta bebis ögon.  jag lyfte henne åt sidan för att gå uti  köket för att dricka något. i kylskåpet låg en sprit flaska. jag började må väldigt illa när jag såg den. bara att se den . usch . jag var alkohol missbrukare för ca 2 år sedan. men Selena och Vanessa fick mig att sluta .. Jag tog tag om flaskan gick ut på Justin's balkong . tog i allt jag kunde och slängde iväg Flaskan och ett högt skrik lämnade min mun . jag satte mig ner på balkongen . på det kalla betong golvet och brast ut i gråt  och kan fortfarande höra Vanessa och Selena's röster i huvudet. " Hur kunde du vara så jävla dum Alex!!!?" dom ekade i huvudet på mig. jag började skrika och grät ännu mer . tills Justin kom utspringandes " Vad är det Alex? har det hänt något??" frågade han och jag skakade bara på huvudet han tog tag om mig och lyfte in mig från balkongen ." dom kan se dig " utbrast han . han syftade väl på papzen . " åh jag tänkte mig "snyft" inte för " snyftade jag fram och justin höll om mig och gungade mig fram och tillbaka. just då kom jag på att jag hade inte dom kläderna på mig som jag hade när jag somnade." Tog du av mig kläderna?" fick jag fram efter att jag lugnat ner mig en aning." eh ja? e det lugnt ? " frågade han lugnt och jag nickade. " varför sover du I soffan?"frågade jag honoom han svarade " jag vet inte . tänkte om du inte ville sova bredvid mig." jag var tvungen att skratta . jag drog honom med mig in till sängen och drog ner honom i sängen  men det blev inte som jag tänkt mig . för han landade ovanpå mig och det var typ 4 cm mellan våra ansikten det var mörkt i rummet s jag såg hans ansikts form men inte så mycket mer . helt plötsligt pressade han sina mjuka varma saftiga läppar mot mina , i en passionerad kyss. det var den passion jag en gång kände med justin. fjärillarna i magen var som galna. och kyssarna övergick efter bara någon sekund över till hångel. som i sin tur gick över till grovhångel . Justin's hand hamnade på min kind och min hand på runt hans nacke . jag drog handen genom hans hår .
" eh , wow ?" frågade jag efter vi Strulat klart . " haha ja." han la sig ned bredvid mig men kom på att han inte hade något täcke . han skulle precis resa sig upp och gå ut till  soffan . men jag tog tag om hans handled och drog ner honom igen . " stanna. Snälla ? " bad jag han svarade " Ja gska hämta täcket bara " .. " nä vi kan dela . snällaaaa ? det blir kallt annars." fortsatte jag . han suckade och la sig tätt intill mig "Du är Hopplös Alexiz Chandler" svarade Justin mig. han kröp in under täcket och la sin hand tvärs på min mage. innan jag somnade svarade jag på det han sa till mig förut" jag följer med dig . och justin ? "  jag kunde se hur han log stort och nickade " Jag älskar dig oxå, Mr. Charming " efter att jag sagt det vände jag mig om och somnade..
Med tankarna på Justin och på hur allt kommer gå med Ryan.
**************
3 Månader Senare.
 

Kära Dagbok det har gått tre månader sen det var min och Ryans halvårsdag . jag och Justin kom varandra mycket närmare . ingen nämnde dock vårat "strul" efter den kvällen . ca 2 dagar efter Friade Ryan Till mig och jag sa självklart ja . och idag är det den dagen vi ska gifta oss . alltså den 11 Juli 2012  jag skrev tidigare att Jag och Justin kom varandra närmare. men när han fick reda på att Vi skulle gifta oss gled vi isär. mycket. igen. jag var endast en av hans dansare . inget annat. TayTayy har växt så enormt mycket. hon är så gullig. jag , Selena , Mamma , Vanessa , Pattie,Miley , Demi Och Ryan's Mamma sitter inne i "logen" och det typ 10 minuter kvar innan jag blev fru good . det lät så konstigt . Mrs.Good hahaha . Ajja jag måste gå nu . ses snart Älskade Trogna Dagbok.!<3 puss.
 

Jag hörde hur musiken började spelas . jag blev heltplötsligt väldigt nervös. " andas Alex ANDAS" ropade Selena åt mig och jag skrattade till " jag ANDAS " ropade jag tillbaka lite oseriöst. Selena , Vanessa , Miley , Demi och Pattie var mina brudtärnor. mamma och Ryan's mamma var bara där för att ge stöd. dom gick ut  typ nu och strax efter dom gick var det brudtärnornas signal . och sedan min.
" Vi har samlats här i dag för att förena två underbara människor . Ms. Chandler och Mr. Good till Mrs.Good och Mr.Good. " Osv osv " Är det någon protest så är det dags för det nu . " precis innan prästen skulle fortsätta reste sig justin upp och skrek " NEEJ" folk flämtade högt . även Prästen haha det var till och med folk som svimmade." Du kan inte gifta dig med Ryan . förlåt Buddy men Alex tillhör mig ." sa Justin när han kommit fram till oss " Ursäktar du oss ?" Frågade Ryan prästen och han ba " Visst"  sen mumlade han " ungdomar"
" justin vad håller du på med ?" utbrast jag . " du förstår inte Alex . jag älskar dig . jag har försökt dölja mina känslor , men det går inte , fattar du inte? Jag älskar dig , och du borde inte gifta dig med Ryan. ända sen den dagen vi blev tillsammans första gången blev jag helt såld på dig. jag vet att du är Kvinnan i mitt liv . snälla lyssna på ditt hjärta Baby , ditt hjärta " jag kände hur mina känslor för Ryan bara kändes som om att dom var påhittade " Nå ? Vem väljer du Alex? Det är jag eller honom .!" röt ryan som tappade tålamodet. " Ryan jag älskar dig . men jag älskar Justin . mer"


 OHOH ! det där förväntade ni er inte huh ? Somsagt datorn är Fuckad så Ingen bild idag !<3
KOMMENTERA NU BAABEZ!<3

Kommentarer
Postat av: Liv

Meeeeer den är bara BÄST!!!

2012-08-31 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0